Teltattomien miitti

Aloittaja cdi, 11 maaliskuu, 2021, 17:44

« edellinen - seuraava »

Rotteni78

Lainaus käyttäjältä: cdi - 28 maaliskuu, 2021, 23:06Hyppää jonkun kyytiin ja lupaa ajaa mennessä.

Vapaa ehtoisia!?
Ei mikään pakko ajaa ees mennessä!?

Jutut paranee, mitä lähemmäs päästään?
...

Therealsamppa

Jos paikkoja vielä vapaana niin voisin tulla katselemaan menoja, en olekkaan Pieksämäen jälkeen jatsareita jalkaan vetänyt  ;D
Elämää laakereiden varassa

cdi

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 28 maaliskuu, 2021, 23:09Jos paikkoja vielä vapaana niin voisin tulla katselemaan menoja, en olekkaan Pieksämäen jälkeen jatsareita jalkaan vetänyt  ;D

Juu ikkuna sulkeutuu vasta 31 3   

palontie

Täähän on mystinen kuin MI5 Camp
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 28 maaliskuu, 2021, 23:04Sinne vielä janoissaan pääsisin, mut takas tulo hirvittää,
Tuupataan Yökötin konttiin se Tunkeutuja, ni pääset ~puolimatkaan sivistyneesti sisätiloissa.. :))
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 28 maaliskuu, 2021, 23:09Jos paikkoja vielä vapaana niin voisin tulla katselemaan menoja, en olekkaan Pieksämäen jälkeen jatsareita jalkaan vetänyt  ;D
Nyt Samppa ruosteisia romuja kyytiin!! 8)
Mä voin nostella priimoja omaan kyytiin.. ::)

Ja yks Åken kuskinpuolen luukun/oven lukko, kiits!

cdi

Lähetetty yv:nä velkaperän paikkatietoja ympäri ämpäri epätietoisille.

Olisko kohtuullista jos osanottajamäärä kipuaa yli edellisen miitin niin viimeksi ilmoittautuneita karsitaan,jos petipaikat uhkaa loppua.

palontie

Mun epätietoisuus kohdistui siihen että sinne kannetaan puukot ja puntarit ja pitkät pyssyt :rolleyes:
Eniten vituttaa kaikki.

Barfly

Lainaus käyttäjältä: palontie - 29 maaliskuu, 2021, 12:46Mun epätietoisuus kohdistui siihen että sinne kannetaan puukot ja puntarit ja pitkät pyssyt :rolleyes:

Taidan jättää pyssyn kotiin
Että mitähän vittua?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 29 maaliskuu, 2021, 13:56Taidan jättää pyssyn kotiin
:+1:
Vaikka hyvin on sujunut, niin tuskin on tarpeellinen.. ::)

cdi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 29 maaliskuu, 2021, 12:46Mun epätietoisuus kohdistui siihen että sinne kannetaan puukot ja puntarit ja pitkät pyssyt :rolleyes:

Tää on kun suurvalta suhteissa pitää olla kauhun tasapaino.

Vahingon mahdollisuushan on aina  jopa miittimatkalla mua ei huimaa vaikka jokamiehellä on mutka taskussa.

rb

Lainaus käyttäjältä: cdi - 29 maaliskuu, 2021, 12:05Olisko kohtuullista jos osanottajamäärä kipuaa yli edellisen miitin niin viimeksi ilmoittautuneita karsitaan,jos petipaikat uhkaa loppua.
Reilu meininki,  ellei sit "karsiminen" tarkoita kastraatiota.  ???

Mä joudun katsomaan keskiviikkoon,  koska huominen ratkaisee mun kiireitä paljon.

cdi

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 maaliskuu, 2021, 15:30Reilu meininki,  ellei sit "karsiminen" tarkoita kastraatiota.  ???

Mä joudun katsomaan keskiviikkoon,  koska huominen ratkaisee mun kiireitä paljon.

Nyt en osaa auttaa on noi kaakkoismurteet vaikeita kielitieteilijöillekkin  savakko ja äyrämöismurteisiin pitäis perehtyä ajan kanssa.  Mut voin mä leikata polkupyörän sisäkumista renkaita jos armeijan jarru ei enää vaikuta.

cdi

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 28 maaliskuu, 2021, 18:11Niin ja toi ruokapolitiikka?
Voisin tehdä spadea, eli muurinpohjapannulla perunaa, makkaraa, sipulia, suolaa, pippuria, sipulia tms

Tää oli jäänyt huomiotta  ei tiennyt kuuklekaan mitä on spade ainesosat näyttäis ainakin osittain tutuilta.  Kun käyn paikalla tarkistan onko muurinpohjapannua jos kuukle kyseisen värkin tuntee.

ps ;joo ei osteta jos puuttuu runsas 140 mätänetissä.

Barfly

Lainaus käyttäjältä: cdi - 29 maaliskuu, 2021, 16:30Tää oli jäänyt huomiotta  ei tiennyt kuuklekaan mitä on spade ainesosat näyttäis ainakin osittain tutuilta.  Kun käyn paikalla tarkistan onko muurinpohjapannua jos kuukle kyseisen värkin tuntee.

ps ;joo ei osteta jos puuttuu runsas 140 mätänetissä.

Spade on nimi, jonka tuolle ruokalajille keksin.

Aineet:
Perunaa
Voita tai juoksevaa flooraa
Sipulia (sekä spadeen, että pannunkylkeen hautumaan, spadeen silputtuna, pannunkylkeen kokonaisena).
-Pekonia
-makkaraa
-Tomaattia pannunkylkeen hautumaan
-Suolaa-
-Pippuria

Valmistus:
-Perunat lohkottuia, pestyinä ja raakoina voin tai margariinin kanssa paistumaan.
-hetken päästä pekoni ja makkara, sekä sipuli.
Annetaan kypsyä (Tomaatit ja sipulit kokonaisena pannun kylkeen sopivaan aikaan.)
Laitetaan ketsuppia ja mausteet
Semmosta

Ei tarvi ostaa, Lamminpäässä on sellainen.
Saan sen mukaani

Mutta, se toki riippuu osallistujamäärästä, ei tolla mahdottomia annoksia tehdä.
Tai pitää syödä useammassa vuorossa.
Että mitähän vittua?