chevy 305 öljypohja

Aloittaja LowCrow, 09 elokuu, 2021, 14:52

« edellinen - seuraava »

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 10 elokuu, 2021, 19:30Kannattaisko siitä öölipohjasta koittaa tehdä ton mallista niin mahtuu toinenkin kahvikupillinen öljyä joukkoon?


tuosshan olis hyvä malli, täytyypä suunnitella mitenkä tuommonen sopis
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 10 elokuu, 2021, 15:57Pitäisi kasailla tuo kone suurinpiirtein nippuun, niin voisi rungolle mallata paremmin
Mites nää "Modit" tai jotain. Nehän olis todella näppäriä tällaseen.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 16 marraskuu, 2021, 15:16Mites nää "Modit" tai jotain. Nehän olis todella näppäriä tällaseen.
kerro lisää?
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Hupeli

No näitä styroksi moottoreita.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 16 marraskuu, 2021, 16:31No näitä styroksi moottoreita.

No semmoinen olisi kyllä näppärä, harvemmin tullut vaan vastaan.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Hupeli

Eiks tollaset vaella tekijöitten kesken

Hupeli

Olisikohan tällainen kevyt styroksi moottori kopio vaikea tehdä itse?
Perus moottori kopioille olisi varmaan käyttöä

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 16 marraskuu, 2021, 18:22Olisikohan tällainen kevyt styroksi moottori kopio vaikea tehdä itse?
Perus moottori kopioille olisi varmaan käyttöä

Eipä tuo paha olis..
Mittakuvia kuitenkin löytyy netti pullollaan ja 3D-mallejakin.
Viipaleita vaan peräkkäin..
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Hupeli


Hupeli

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 16 marraskuu, 2021, 16:36No semmoinen olisi kyllä näppärä, harvemmin tullut vaan vastaan.
Näin se on.
Nää on kyllä niin näppäriä moottori swapeissa että luulisi hinnan tulevan takaisin vaihto työn helpottuessa.
Tällaisia ei saa jos ei esim porukassa tilaa. Jaettu kustannus

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 17 marraskuu, 2021, 17:14Näin se on.
Nää on kyllä niin näppäriä moottori swapeissa että luulisi hinnan tulevan takaisin vaihto työn helpottuessa.
Tällaisia ei saa jos ei esim porukassa tilaa. Jaettu kustannus
Mä olen omissa rojekteissa todennu, ettei se koneen sovittaminen isokaan ongelma yleensä ole.
Ongelmat alkaa kun pitää apulaitteet saada kanssa jotenkin autoon sovitettua.. >:(

Startti vaatii oman tilansa, pakosarjat/putket paljon enemmän.. :o
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Hupeli

Voihan sitä pelkällä lohkollakin sovittaa.
Monesti ongelmaksi tulee paino,luulisin.
Olen sinänsä tehnyt vain yhden swapin Audiin.
Se on kyllä todella tarkkaa touhua jos ei halua kolhia paikkoja.
Varsinkin jos kallis maalaus tai jotain.
Jenkit taitaa olla väljempiä konehuoneesta

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 17 marraskuu, 2021, 17:34Voihan sitä pelkällä lohkollakin sovittaa.
Monesti ongelmaksi tulee paino,luulisin.
Olen sinänsä tehnyt vain yhden swapin Audiin.
Se on kyllä todella tarkkaa touhua jos ei halua kolhia paikkoja.
Varsinkin jos kallis maalaus tai jotain.
Jenkit taitaa olla väljempiä konehuoneesta
Riippuu jenkistä..
Johonkin -99 Blazeriin kun aletaan sullomaan konetta paikalleen, niin kenkälusikka on tarpeeseen. >:(

Noihinkin on kuitenkin saatavana LS-koneille asennussarjoja. :P Tilaa tarvii hiukan enemmän kuin alkuperäisen 4.3 kutvosen kanssa.
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 17 marraskuu, 2021, 17:34Voihan sitä pelkällä lohkollakin sovittaa.
Monesti ongelmaksi tulee paino,luulisin.
Olen sinänsä tehnyt vain yhden swapin Audiin.
Se on kyllä todella tarkkaa touhua jos ei halua kolhia paikkoja.
Varsinkin jos kallis maalaus tai jotain.
Jenkit taitaa olla väljempiä konehuoneesta




kyllähän tuolla tommosen crowninkin keulalla on tilaa, nopestihan sinne konetta mallaa paikalleen kun kaikki tarvikkeet saa vaan sopivasti lähelle, viime talvena taisin yhtä konetta mallata muutamankin kerran paikalleen kun tein moottorin kiinnikeitä lohkon kupeeseen.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Hupeli

Ls taitaa olla kuitenkin leveämpi kuin 4.3
Eikös 4.3 ole katkastu sbc.
Taidat olla kiinnostunut näistä ls.
Näin juttusi od lla