'64 & '65 Nostalgia-Valiantit & '79 Olds Delta 88

Aloittaja FuryIII 71, 22 elokuu, 2021, 18:20

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - tänään kello 04:07Tohon aikaan noi varusteet vähä hämää hinnalla, kun joku parempi am/fm radio saatto maksaa $250. Millanen soitin pitää nykyään ruksata et se olis 10% auton hinnasta...
Semmonen "vähän" parempi hivi-systeemi.. ::)
Autot on kalliita, mutta tuohon puoleen on panostettu aikalailla ihan tehtaalaisissa vakiosoittimissa. Tämäkin yksi kohta mistä en autossa näe tarpeelliseski maksaa.

Onhan se kiva kun soittimet on hienot ja poppi peuhaa, mutten halua niistä maksaa yhtään ylimääräistä.. Pari sataa olis jo turhan iso summa mun mielestä soittovehkeisiin sijoittaa.
Eikä se tarkoita etteikö joku muu saa sitä tehdä, mutta ymmärtäisin hyvin vaikkei mitään tulisi auton mukana edelleenkään.

Optioiden/autojen hinnoittelu on kyllä ollu villiä.
Joskus Imperialin hintalappua kattelin ja sen optiolistan hintoja, niin eihän senkään hinta ole jäänyt likikään kuuteen tonniin.. Osa optioista on varmasti ollut tilattavissa Valianttiinkin ja sen kohdalla prosentuaalinen hinnan lisä samasta optiosta onkin ihan toisella planeetalla.. :oushit:

slant sickness

Mun muinoisessa 64 Dartissa oli stereoissani 3x enemmän rahaa kiinni kuin mitä maksoin autosta.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: slant sickness - tänään kello 09:40Mun muinoisessa 64 Dartissa oli stereoissani 3x enemmän rahaa kiinni kuin mitä maksoin autosta.
Joskus ysärin alkupuolella oli myynnissä -79 Lada 17900mk.
Musiikkivehkeistä tuo hinta ja Lada kaupanpäälle.. :rotfl:

palontie

Mua ei autossa musa kiinnosta pätkääkään,enkä sijoittaisi enempää kuin satasen.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: palontie - tänään kello 16:05Mua ei autossa musa kiinnosta pätkääkään,enkä sijoittaisi enempää kuin satasen.
Kirpparilta patteriradio kasettipesällä ja Eino Grönin kasetti.

Saattaa pitemmällä matkalla jo käydä tylsäksi.