Kilpikeskustelu

Aloittaja Marklin, 25 syyskuu, 2021, 09:04

« edellinen - seuraava »

sössö

jossain autossa mulla on JYY, olisko rebeliä hakea sellaset uudet kilvet missä nuo paska-yyt O0

Jussi

Enpäs muista oonko jo tässä maininnu, et mulla olis tallessa Mercuryn orkkiskilvet, mustat kauhtuneet HA-4. Sopis hyvin johkain vanhukseen.
En varmasti oo.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 06 toukokuu, 2025, 16:06Taannoinen uutinen Y-kirjaimen muutoksesta kilvissä:
https://www.is.fi/autot/art-2000010904931.html
Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 toukokuu, 2025, 22:46Nyt jos tilaa vanhan mustan kilven, missä on Y, niin onko se tuollainen?
Tänään Salossa ensimmäistä kertaa bongasin tuon uuden yyn.

Ja tuossa lienee kyse siitä, että toinen kilpi on jouduttu uusimaan sillä auton toisessa päässä oli perinteisellä y-kirjaimella oleva kilpi.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

MJF

Mopar on parsa

Gary Grand

Melko kyrillisen näkönen.. >:(
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Janne-Pekka

Eilen prätkäillessä tuli mustakilpinen -e9 Corolla vastaan eli 1987-1992. Koski vähäsen silmiin.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

LPR

Yäk uudella yyllä.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Pande - 02 heinäkuu, 2025, 23:15Ja tuossa lienee kyse siitä, että toinen kilpi on jouduttu uusimaan sillä auton toisessa päässä oli perinteisellä y-kirjaimella oleva kilpi.

No niinpä olikin:

Ollaan näköjään kuljettu eri puolilta autoa, joten itseltäni jäi tuo eroavaisuus huomioimatta....

Harri S

Mulla on Hondassa musta Uudenmaan läänin kilpi Y-kirjaimen kera. Kilpi on ollut musta ja suorakaiteen mallinen jo alunperinkin ja pysyy sellaisena myös MR- statuksen saamisen jälkeenkin.
Toisessa puolestaan tavan valkoinen Helsingin prätkäkilpi X-kirjaimella ja sekin vaihtuu mustaksi jahka saan laitteen entisöityä.
Päätoiminen harrastaja

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 03 heinäkuu, 2025, 09:12Mulla on Hondassa musta Uudenmaan läänin kilpi Y-kirjaimen kera. Kilpi on ollut musta ja suorakaiteen mallinen jo alunperinkin ja pysyy sellaisena myös MR- statuksen saamisen jälkeenkin.
Toisessa puolestaan tavan valkoinen Helsingin prätkäkilpi X-kirjaimella ja sekin vaihtuu mustaksi jahka saan laitteen entisöityä.
Noihin musta kilpi "kuuluu", kun mallia on tehty niiden aikaan. johonkin -87 Rolloon ei sitten kirveelläkään..
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Harri S

Ensi vuonna lain mukaan musta museokilpi on mahdollinen jo vanhimmissa Väyrysmersuissa.
Pitäsköhän hommata sellanen ja museoida... :))

Äsken kävin muutoskatsastuksessa Hondan ja sama Uudenmaan kilpi jatkaa voimassaoloaan.
Vaihdoin liikennevakuutuksen ja vakuutusmaksut tippu 1/7 osaan ja ajopäiviä on IF:issä 90.
Kehä1 sisäpuolella pelkkä liikennevakuutus tuolle oli 320€ tai 650€ vuodessa 45% lähtöbonuksilla riippuen onko vakuutuksessa seisontamahdollisuutta vaiko ei. Kankaanpäässä eivät viime viikolla meinanneet uskoa tuota hintatasoa ja säästö tällä alueella on siis merkittävä.
Päätoiminen harrastaja

Musta78

Mulla kolmes prätkäs yhteensä vuodes 600e.Liikennevakuutus+osakasko.
V!tu ku uima.

Pertti K