Käyttistä pähkäilemässä

Aloittaja rb, 29 marraskuu, 2021, 15:39

« edellinen - seuraava »

Ismoskosmos

Kyllä sämpylä Buick Roadmaster Wagon LT1 koneella ajaa käyttiksen asemaa ja kaverina toimittaa samaa asiaa P3 Taunus. Tärkeätä on, jotta kummankin auton erikoisuutena autosuunnittelun maailmassa , jotta myös sivuikkunat ovat kaarevia joka suuntaan. 8)

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: Ismoskosmos - 16 toukokuu, 2025, 16:10Kyllä sämpylä Buick Roadmaster Wagon LT1 koneella ajaa käyttiksen asemaa ja kaverina toimittaa samaa asiaa P3 Taunus. Tärkeätä on, jotta kummankin auton erikoisuutena autosuunnittelun maailmassa , jotta myös sivuikkunat ovat kaarevia joka suuntaan. 8)

Tuosta sivuikkunoiden kaarevuudesta sain joskus maalimanaikaan noottia ku olin hommannu '67 Bel Airin. Oli kuulemma ihan liian uus ku kaarevat sivulasit(onneksi vaan yhteen suuntaan). Ei auttanu tuomiolla vaikka '63nenki mulla sillon vielä oli... ::)

Vuokralainen

Ja käyttiksiä nuokin oli. Että ei silleen kauas topikin aiheesta karattu?

Jarona

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 16 toukokuu, 2025, 12:25Mitenköhän vaihtuis Subaru SVX:ään? Toimiiko pakkasessa?
Muuten kyllä mutta en tartte Suzukia.
Lämminhän SVX on kun kiuas kuitenkin tolokun kokoinen ja ajo talvella vakaata ja luotettavaa. (Kuhan kerkeis sitä vain ajaa.) :(

Jarona

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 16 toukokuu, 2025, 13:38Varmaan nihkeästi, omistaja...t pitää kiinni kynsin hampain, vaikka eivät toimi missään ilmastossa.
Haista poitsu..! :)

Jarona

Jaa, eikös nuissa GMän 3,6 litrasissa ole joku perustavalaatuinen vikamahdollisuus? Seuraan juutuupista Car Wisardia ja hän tais mainita moisesta.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 16 toukokuu, 2025, 17:10Muuten kyllä mutta en tartte Suzukia.
Lämminhän SVX on kun kiuas kuitenkin tolokun kokoinen ja ajo talvella vakaata ja luotettavaa. (Kuhan kerkeis sitä vain ajaa.) :(
Ei Suzuki....

...Hyundai...

Jarona

-rautis -

Lainaus käyttäjältä: Pande - 15 toukokuu, 2025, 22:15Itse en vähäisen ajomäärän vuoksi ole juuri nyt autoa vaihtamassa, mutta jos olisin niin tällä hetkellä kiinnostaisi Hyundai Inster. Ihan tosissaan siis. Plussat: häiriintynyt ulkomuoto, retrohenkinen verhoilumateriaali, tavarankuljetuskyky noin pieneksi autoksi, monien ihmisten ärsyyntyminen korealaismerkkisestä sähkösuristimesta, kapeus (koska tallin oviaukko on turhan kapea, mutta tuo sopisi aivan hyvin ja silti prätkä talliin myös niin hallipaikkaa voisi käyttää muuhun tai vuokrata pois). Käytännössä jouheva käyttö edellyttäisi että omaan talliin saisi latausmahdollisuuden, olen patistellut isännöitsijää ja hallitusta selvittämään millä ehdoilla sen saisi teetettyä. Mutta tosiaan ei ihan tämän hetken hommia autonvaihto kun viime vuonnakin ajoin autolla alle 5 tkm.

Ilta-Sanomien esittely.

No nyt on rumuus tapissaan,ylijäämäosista kasattu?Voihan se hyvä silti olla.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 15 toukokuu, 2025, 22:15Itse en vähäisen ajomäärän vuoksi ole juuri nyt autoa vaihtamassa, mutta jos olisin niin tällä hetkellä kiinnostaisi Hyundai Inster. Ihan tosissaan siis. Plussat: häiriintynyt ulkomuoto, retrohenkinen verhoilumateriaali, tavarankuljetuskyky noin pieneksi autoksi, monien ihmisten ärsyyntyminen korealaismerkkisestä sähkösuristimesta, kapeus (koska tallin oviaukko on turhan kapea, mutta tuo sopisi aivan hyvin ja silti prätkä talliin myös niin hallipaikkaa voisi käyttää muuhun tai vuokrata pois). Käytännössä jouheva käyttö edellyttäisi että omaan talliin saisi latausmahdollisuuden, olen patistellut isännöitsijää ja hallitusta selvittämään millä ehdoilla sen saisi teetettyä. Mutta tosiaan ei ihan tämän hetken hommia autonvaihto kun viime vuonnakin ajoin autolla alle 5 tkm.

Ilta-Sanomien esittely.

Tästä laitteesta on nyt päässä pyörinyt mielikuva-kielikuva, joka mun nyt on pakko jakaa eteenpäin, muuten se ei mee pois mun päästä.

Tää auto... Tää auto näyttää jotenkin ihan kuolleena syntyneelle koiranpennulle.

Pande

Lainaus käyttäjältä: -rautis - - 16 toukokuu, 2025, 20:57No nyt on rumuus tapissaan,ylijäämäosista kasattu?
Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 17 toukokuu, 2025, 21:39Tää auto... Tää auto näyttää jotenkin ihan kuolleena syntyneelle koiranpennulle.
Tää ketju oikeastaan vakuuttaa mut siitä että toi Hyundai on hyvä keksintö.  :)) En siis välttämättä itse ole koskaan hankkimassa, mutta mun mielestäni on erittäin positiivista jos auto herättää jo pelkällä ulkomuodollaan mielipiteitä.

Pahintahan on sellaiset joista kukaan ei ole oikein mitään mieltä kuten vaikka joku valkoinen Audi A4 tai musta Mersu GLC. Ja sitten taas auton pitää olla nykypäivänä todella kallis että se hienoudellaan herättäisi positiivista huomiota. Joten näen hyvänä että auto poikkeaa valtavirrasta.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 15 toukokuu, 2025, 21:26mustangilla ajaa enthusiasti, camarolla paskiaiset
Silläpä minun valinta oliskin Sallenkeri. Kyyllä Kamarokin kävis.

Toyopet

V8 vai ei.
No minulla nyt on kaksikin v8 autoa, tai oikeastaan kolmekin, niin siinä mielessä tietysti helppo sanoa, että meneehän se kuutonenkin.
Niin no on minulla suoralla kuutosellakin oleva.
Mutta ajatuksissa on vähän pyörinyt, että saattaisi olla kiva joku pieni takavetoinen auto, joka ei olisi niinkään nopea mutta vauhdikas. Vaihtelun vuoksi sellainen mikä kiertäisi kovaa ja korkealle.
Tämä vaan työkuvioista riippuvainen.

::)

Hirveästi ei normaaliliikenteessä pysty tehoa käyttämään, nopeusrajoituksen saavuttaminen ei montaa sekuntia kestä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 18 toukokuu, 2025, 16:48V8 vai ei.
No minulla nyt on kaksikin v8 autoa, tai oikeastaan kolmekin, niin siinä mielessä tietysti helppo sanoa, että meneehän se kuutonenkin.
Niin no on minulla suoralla kuutosellakin oleva.
Mutta ajatuksissa on vähän pyörinyt, että saattaisi olla kiva joku pieni takavetoinen auto, joka ei olisi niinkään nopea mutta vauhdikas. Vaihtelun vuoksi sellainen mikä kiertäisi kovaa ja korkealle.

::)

Hirveästi ei normaaliliikenteessä pysty tehoa käyttämään, nopeusrajoituksen saavuttaminen ei montaa sekuntia kestä.

Mx5 ole hyvä

Toyopet