Käyttistä pähkäilemässä

Aloittaja rb, 29 marraskuu, 2021, 15:39

« edellinen - seuraava »

Stige

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 25 toukokuu, 2025, 09:28Niinniin, se ei ollutkaan oma. Ihmettelinkin vähän kun oli ihan siististi sähköt yms.  ;D

Maksaja tiedossa ni on tekosyy yrittää edes  :rotfl:

NonSenCe

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 25 toukokuu, 2025, 09:28Näin taitaa olla jo, ehkä. Ja ei siis olemassaolevia tai tulevia museoajoneuvoja aleta palastelemaan, ennemmin luopuu jostain tai lisää kalustoa.

siis.. mikä on ratkasu. lisää yhden, vai myy pois tieltä että saa jonkun tilalle. jos ei niitä nykysiä saa rikkoa vauhdin jumalille. eli joku uudempi käyttis siis pitäs olla. ja tarvis ehkä olla halpa että vois perustella helpommin sen lisäämisen kalustoon. ja tietenkin pienikokoinen että on helpompi mahduttaa pihaan.

no sitten.. uudehko.. hassu tai hauskan pirteä ajettava. Mini. virisettejä löytyy. noin kolmella tonnilla taitais saada jo jonkun?

kalliimpi mutta pitää hintansa vielä mazdan miata mx5, aina kaikki pitäneet hauskan räväkkänä sporttisena ajettavana, 8000. 

hieman halvemmalla varmaan saa jonkun tyyliin audi tt, mersun clk, tai pikkubemarin isolla koneella.

uusi kuplakin vois olla ihan tarpeeksi erikoinen ollakseen hauska. halvimmat taitaa mennä kolmessa tonnissa?
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Pertti K

Noista Mini tai pikku-Bemari isolla koneella vois olla. Kakkos-/kesäkäyttis. Joku voimisteluautokin, SL, CL, XKR jne. Uusi Sallenkeri. Niin sitten voi rauhassa miettiä mistä päästä vähentää jos siltä tuntuu...

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 23 toukokuu, 2025, 09:00Eilen kävin pikatyypit tästä kyseisestä laitteesta.
Malli on aika kiva, näppärän kokoinen mukava sisältä. Sopivan lapsellinen.

Tämä yksilö ei oikein natsannut. Tutustumisen jälkeen jäi vähän fiilikset, että mä ajoin vastahuolletulla, siistillä, ehjällä autolla pihaan ja jos mä TÄLLÄ jatkan eteenpäin, niin miten MUN pitää antaa rahaa väliin?

Paljon pikkujuttuja, jotka olis oikeesti ihan okei, jos olisin vaihtamassa halvempaan. Maalissa pari kukkasta. Keulan muoviosat vasta maalattu, sävy ei ollut ihan osunut. Punainen on muutenkin vaikea väri, vaikka värin saisi sävytettyä kohdilleen, niin uusi ja vanha väri haalistuu eri tahtiin ja se on hetken päästä laikukas. Helmalärsäkkeet asennettu vähän huolimatta, olivat raapiutuneet oviin.

Sisällä oli joku koira asunut. Etupenkin selkänojat kaluttu ja takapenkki oli koiran kohdalta ruskea, ei harmaa kuten muu sisustus. Takapenkkihän näissä on symbolinen, mutta silmään sattui. Kunnon sisäpesun olisi tarvinnut.

Renkaat olis viimeistään syksyllä menneet vaihtoon.

Auto on sikäli ilmeisen oikein hinnoiteltu, kun se on nettiautossa halvimmassa kvartaalissa mitä näitä on. Jos mä siis haluan tämmöisen, niin mun varmaan kannattaa katsoa vähän kalliimpaa.
https://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/14976993

Tää paskiainen, se ei jätä nyt millään rauhaan. :panic:
Vielä on eilinen jossain.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 27 toukokuu, 2025, 10:30https://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/14976993

Tää paskiainen, se ei jätä nyt millään rauhaan. :panic:
No se on haettava pois.
Tee niille huono tarjous edes.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

leivonharri

Joku muu oli hölmömpi! Camaro on myyty.
Vielä on eilinen jossain.

Pertti K