Käyttistä pähkäilemässä

Aloittaja rb, 29 marraskuu, 2021, 15:39

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Touareg vois olla vähäruosteisin versio "maastureista" ja mk1 varsinkin kunnon neliveto mikä ei aidolle maasturille häpeä. Noissa oli aisinin automaattiakin mikä kestää.

palontie

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 maaliskuu, 2026, 13:14Missä hinnoissa ne pyörii?
9k sais 250-230tkm ajettua 3.0. 2.5nenhan se paras kone mutta kyllä se vitja 3.0sessakin sen 400-500tkm näyttää kestävän.

Toki pelimiehelle 5.0 v10 tdi.

sössö

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 maaliskuu, 2026, 09:57Minkäköhänlainen ois käyttiksenä joku 2006-2010 crv Honda?
ankea, ota joku tahoe tms. jenkki mieluummin vaikka joutuskin enemmän tekemään, ei noilla hrv, crv mitänpita on kukaa jaksa ajaa

V10 tuareg on kyllä mielenkiintonen.

palontie

Dacia varmaan on luotettava,mutta on ne kyllä niin ankeita ja tulee aina romanialaiset hevoskärryt mieleen.

sössö

WBBC

Lainaus käyttäjältä: sössö - 12 maaliskuu, 2026, 16:47tossakin ihan kiinnostava 454 subbari jos ruosteeton

https://www.nettiauto.com/chevrolet/suburban/15513873
Ainakin on hieno punainen nahkasisusta, tykkään kyllä.

Valde

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 12 maaliskuu, 2026, 11:26olikohan  se neliveto tossa just se millä ei kuuhun mennä lähinnä vetosysteemin takia.
Joo, tuollaisen olen saanut heijaroimalla ja "uraa polkemalla" pois lumi-infernoiselta parkkipaikalta.
Neliveto kyllä toimi mutta yhdenkin pyörän sutaisu jotenkin halvaannutti koko vehkeen paikoilleen.

Omistajaa vitutti jo tavatessa, koska ajoin samalle parkkipaikalle siihen lähelle (ennen auttamista) 850 volvolla ilman isompaa draamaa (kertoo tuosta miten onneton neliveto tossa Hondassa oli).

Poweri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 12 maaliskuu, 2026, 16:47tossakin ihan kiinnostava 454 subbari jos ruosteeton

Jep, tuhti tekniikkakin, 2500 ellei jopa 3500, noilla kilsoilla ei moksiskaan.

palontie

En mä enää 454 koneella ottaisi :D Enkä halua enää yhtään GMT400 koppaista,ne on niin nähty.

Poweri

Mulle kelpais vaikka heti juurikin tolla koneella ja tohon hintaan noilla kilsoilla. Tommosta on aika vaikee edes löytää. Tai sitten on ruosteessa ja 500tkm mittarissa tms.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 maaliskuu, 2026, 19:10En mä enää 454 koneella ottaisi :D Enkä halua enää yhtään GMT400 koppaista,ne on niin nähty.
Kaasu säästää. Toki onko kajjjaanissa asemaa

palontie

sämpy

Lainaus käyttäjältä: sössö - 12 maaliskuu, 2026, 13:48ankea, ota joku tahoe tms. jenkki mieluummin vaikka joutuskin enemmän tekemään, ei noilla hrv, crv mitänpita on kukaa jaksa ajaa

V10 tuareg on kyllä mielenkiintonen.
Cervossa ongelmana airbag boksi jotka hajoo eikä ehjiä ole missään päin maailmaa. Puolassa ehkä joku korjaan niitä, Suomessa ei. Koskee eritoten mk3 mallia nelosesta en tiedä.

Gary Grand

Tää on jostain tuttu.. :o
Olis kyllä kiva laite. :P  Saiskohan tuntuvan hyvityksen kun veisi vaihdossa ensiautoksi GT PT Ruikulin.. :rotfl: