Käyttistä pähkäilemässä

Aloittaja rb, 29 marraskuu, 2021, 15:39

« edellinen - seuraava »

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 16 elokuu, 2023, 11:22Mitä työ itteänne kiusaatte noilla paskeilla, ostaa multa Nissanin niin ei tarvi jatkuvasti kuin maata käyttö-auton alla hitsaamassa.

:o

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 15 elokuu, 2023, 23:21Tekeekö psa:n alkupään 1.6hdilla mitään? Karstottuminen ja vakio öljypropun asemointi ainakin tiedossa.

90 heppasessa ei taida olla dpffää eikä kaksoismassaa, toki suurin osa myytävistä 109hv

Jussi

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 16 elokuu, 2023, 11:22Mitä työ itteänne kiusaatte noilla paskeilla, ostaa multa Nissanin niin ei tarvi jatkuvasti maata käyttö-auton alla ropaamassa.
No joo, pitäshän siellä maata. Kun se nelivedon tangon muovihela pitäs vaihtaa. Ei oo nyt taas puoleen vuoteen pudonnu irti, niin olkoon. Öljytkin ja suti pitäs vaihtaa. Tulee isosti makoilua...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 17 elokuu, 2023, 02:17No joo, pitäshän siellä maata. Kun se nelivedon tangon muovihela pitäs vaihtaa. Ei oo nyt taas puoleen vuoteen pudonnu irti, niin olkoon. Öljytkin ja suti pitäs vaihtaa. Tulee isosti makoilua...

mieti sunkin ajoilla sitä säästöä kun rytkäytät 8-10k leaffin tilalle  :iwantit:

Harri S

Sähkis, ainakin itselläni, osaltaan mahdollistaa täydellisen uppoutumisen noihin harrasteisiin.
Mutta nyt kun niitä alkaa vilistä enemmän tuolla tien päällä, on itselläni aika mennä eteenpäin, tai siis oikeammin palata lähes alkupisteeseen ja ostaa W115 hernekeiton värinen 240d Mersu (ehdottomasti tyylikkäin väri siinä kopassa). Eka oma Mersu oli tummansinininen W115, joten kyllä sekin käy korvikkeesta.

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 elokuu, 2023, 11:25Emännälle etsinnässä pienempi paku
Nyt Gary!  :mosh: 

https://www.nettiauto.com/citroen/2cv/13785385

Citroen 2CV
1962

Aaltopeltiähän sulta löytyy nurkista, niin pikku paikkailutkin sujuu..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 elokuu, 2023, 18:34Nyt Gary!  :mosh: 

https://www.nettiauto.com/citroen/2cv/13785385

Citroen 2CV
1962

Aaltopeltiähän sulta löytyy nurkista, niin pikku paikkailutkin sujuu..
:panic:
Tää on pidettävä emännältä piilossa..

No, eihän tuossa oikeastaan muuta vikaa ole kuin hinta.. :thinking:
Nelisen tonnia liikaa.. :rotfl:

Valde

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 17 elokuu, 2023, 09:32... mahdollistaa täydellisen uppoutumisen noihin harrasteisiin.
Toi olis varmaan se käyttöauton prioriteetti-1, oli harraste sitten mikä hyvänsä.

Kieltämättä "hieman" tympäsee ylläpitää käyttöautoa kuin harrasteautoa.

Mielestäni autoissa on kolme tasoa:
Käyttöauto - tehdään vain mitä tarvii.
Käyttöharraste - kuin yllä, mutta lisäksi kaikkea pientä.
Harraste - mitä tahansa, joka ei täsmää ylläolevaan.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Valde - 17 elokuu, 2023, 19:51Toi olis varmaan se käyttöauton prioriteetti-1, oli harraste sitten mikä hyvänsä.

Mitähän toi käppyrä sit on mulle  :o

Valde

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 17 elokuu, 2023, 19:54Mitähän toi käppyrä sit on mulle  :o
Sit on niitä, jotka tekee ja muut ihmettelee. ;D

Minä ihmettelen. ;D

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Valde - 17 elokuu, 2023, 20:09Sit on niitä, jotka tekee ja muut ihmettelee. ;D

Minä ihmettelen. ;D

Mä tykkään että vermeet pelaa  :rolleyes:

sössö

mua ainaki vituttaisi ajaa jollain tötteröllä tai korjata sellasta. Kun tekee ankeista asioista harrastusta niin se ankeuskin on mukavampaa.

Camino79

No ei varmaan ihan jokainen silti nostais käyttiksestä koppaa pois rungolta  :))

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Valde - 17 elokuu, 2023, 19:51Toi olis varmaan se käyttöauton prioriteetti-1, oli harraste sitten mikä hyvänsä.

1 prioriteetti on raha. Rahalla saa aikaa ja muuta mukavaa. No harrin suosittelema leaf nyt ei ole teslan hinnoissa tai muutenkaan rahvaan ulottumattomissa mutta saa siihenkin vähän säästää jos käteisellä kaupat tekee