Käyttistä pähkäilemässä

Aloittaja rb, 29 marraskuu, 2021, 15:39

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 lokakuu, 2023, 10:24Samaa mieltä. Toki miten paljon haluaa opettaa niin sen mukaan valinta. Volkkareissahan/vag yleensä pitkäliikkeinen helppo kytkin. Sitten jos haluaa ettei manuaalia enää tule ajokortin saamisen jälkeen niin joku pikkujapsi tms.
Joo enpä muista että Volkkaria ois ihan helposti saanut sammumaan.

Valde

Jos yhdistää ruotsalaiset penkit ja ajomukavuuden, sekä parhaan saksalaisen tekniikan, saa Volvo 850/V70mk1 TDI:n.

Tollasta etin joskus itelle käyttöautoksi, mutta hyvistä joutui maksamaan aika summia, suomalainen raippaverotus ja jo tuolloin (kymmenen vuotta sitten) melko paljon ajetut yksilöt sai sitten lopulta etsimään jotain muuta.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Valde - 29 lokakuu, 2023, 10:58Jos yhdistää ruotsalaiset penkit ja ajomukavuuden, sekä parhaan saksalaisen tekniikan, saa Volvo 850/V70mk1 TDI:n.

Tollasta etin joskus itelle käyttöautoksi, mutta hyvistä joutui maksamaan aika summia, suomalainen raippaverotus ja jo tuolloin (kymmenen vuotta sitten) melko paljon ajetut yksilöt sai sitten lopulta etsimään jotain muuta.
mä nään jo kun mattamusta (paitsi konepellissä ruotsinlippu) kylkiputkellinen evrymodattu 2.5tdi 850 tulee pertin jälkikasvun autoksi  :iwantit:

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 lokakuu, 2023, 11:04mä nään jo kun mattamusta (paitsi konepellissä ruotsinlippu) kylkiputkellinen evrymodattu 2.5tdi 850 tulee pertin jälkikasvun autoksi  :iwantit:
Mulla kuva on vielä vähän rakeinen...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 lokakuu, 2023, 11:23Mulla kuva on vielä vähän rakeinen...
vähän vähemmän syöttöä

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 lokakuu, 2023, 10:22Volkkari oli suvussa ajossa monta vuotta enkä muista muuta vikaa kuin sähköikkunan katkaisija ja webasto tais oikkuilla. Nyt seissyt monta vuotta niin voi olla jo muutakin...

Saappi muuten hyvä mutta ei lähde käyntiin ja taitais vähän mätähommiakin olla...
Ota VW, mätähommat ei ole koskaan "pieniä". Webastoa et tartte etkä sähköikkunoitakaan opetukseen.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: sössö - 29 lokakuu, 2023, 14:51Ota VW, mätähommat ei ole koskaan "pieniä". Webastoa et tartte etkä sähköikkunoitakaan opetukseen.
Pitää ne kuntoon laittaa joktap. Tai ainakin työlistalle  ::)

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 lokakuu, 2023, 15:02Pitää ne kuntoon laittaa joktap. Tai ainakin työlistalle  ::)
jos myyt auton mukana sen työlistankin.

Eihän nuo välttämättä pahoja juttuja ole, mätähommat yleensä on.

Kyrpov

Juu ei mätähommia ja se saaabin myyminen sitten  :panic:

sössö

kyllä noista sabeista tuppaa perheenjäseniä tulemaan kyllä...

Pertti K

Ei jaksa ilmatteeksi saatavan auton kohdalla ressata mahdollista myyntiä joskus parin v päästä. Tai edes Saabin.

sössö

mätävika kyllä poissulkee mun mielestäni jos tässä yritetään helpolla päästä. Jos saabissa ei ole mätävikaa niin sillon sitäkin voi harkita.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 lokakuu, 2023, 15:23Ei jaksa ilmatteeksi saatavan auton kohdalla ressata mahdollista myyntiä joskus parin v päästä. Tai edes Saabin.
Sain minäkin 50eurolla kuplan 10v sitten. Myydessä sai just omat pois kun ei työlle laskenut mitään arvoa. Kaikkea ei kannata ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi ottaa jos ei sitten jostain katalysaattorista saa rahaa ja ihmeen kaupalla mene varaosat kaupaksi.

palontie

Ota xj Jeep,voin myydä halvalla ja samoin voin myydä mukaan hyvän Esabin migin.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 lokakuu, 2023, 15:32Sain minäkin 50eurolla kuplan 10v sitten. Myydessä sai just omat pois kun ei työlle laskenut mitään arvoa. Kaikkea ei kannata ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi ottaa jos ei sitten jostain katalysaattorista saa rahaa ja ihmeen kaupalla mene varaosat kaupaksi.
::)

En minä nyt myytäväksi ole autoa hankkimassa vaan opetusvälineeksi, ehkä. Jos se maksaa 15 k niin sillä on jotain merkitystä saako sen myytyä 2 v päästä ja mihin hintaan. Jos 0-500 e, niin aivan sama vaikka pistää paaliin jos ei kellekään kelpaa.