Linkkolnin rotisko

Aloittaja jamba, 31 joulukuu, 2021, 08:22

« edellinen - seuraava »

sössö

ite en vaihtanu puslaa.

jamba

Laittelin motonetin ryyppyvaijerin

Hirvee läjä romuja...

Jussi

Lainaus käyttäjältä: jamba - 09 helmikuu, 2022, 13:28Laittelin motonetin ryyppyvaijerin

Hävettää, kun en oo vieläkään saanu heivattua tollasta vitun vaijeria mäkeen Bellystä. Sellanen ei vaan kuulu tyyliin.

Vaikkei nyt automaattiryyppyä hinkuskaan, niin tolle vaijerille pitäs keksiä joku korvike.
En varmasti oo.

jamba

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 11 helmikuu, 2022, 04:00Vaikkei nyt automaattiryyppyä hinkuskaan, niin tolle vaijerille pitäs keksiä joku korvike.

Joo, mulla olis pari kaasaria, missä olis sähköryyppy, mut en tiiä niitten toiminnasta, ni laittelin tuon.
Hirvee läjä romuja...

jamba

Taas syö miestä... Putsailin bensatankin anturin, ja alko toimimaan

Sit tankkiin tavaraa (tähän asti testaillu pienellä irtotankilla) ni eiku perke### bensat lattialle. Vuotaa ku seula.
Hirvee läjä romuja...

jamba

Bensatankkia paikkaillu mömmöillä...
Mut sähköhommiakin tehty:
#Pitkät ja lyhyet ja parkit -pelaa
#vilkut -pelaa
#jarruvalot -pelaa
#torvi -pelaa
#kilvenvalo -pelaa
#pyyhkijät ja pissapoika -pelaa
#lämmityslaitteen puhallin -pelaa
Ei vissiin enää muuta leimausta estävää🤔
Hirvee läjä romuja...

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: jamba - 22 helmikuu, 2022, 12:12mömmöillä...

noohh... kerros tarkemmin..voinko auttaa.. tais ruveta valot vilkkuu ja torvet soimaan.. :)

jamba

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 22 helmikuu, 2022, 14:38noohh... kerros tarkemmin..voinko auttaa.. tais ruveta valot vilkkuu ja torvet soimaan.. :)
No. Rapsuttelin maaleja, lääpin kemiallista metallia. Tein vitonista uuden tiivisteen bensamittarin/tankin lähdön laippaan. Nakuttelin kiristinrengasta ja vielä lääpin superepoksia saumaan. En o viel tankannu, ni en tiiä onnistuinko.
Noissa sähköhommissa oikeestaan vaan selvittelin outoja kytkentöjä, oikeestaan itte lisäsin vaan pissapojalle napin, kun orkkiskytkimen pissapoika-asento ei toiminnu
Hirvee läjä romuja...

Hupeli

jaa.. vai sillei.. minä kun luulin ihan jotain muuta :P

Mikäs toi on

Lainaus käyttäjältä: jamba - 22 helmikuu, 2022, 16:15pissapoika-asento

jamba

Siinä pyyhkijöiden kytkimessä oleva toiminto. Kun painaa ni pitäs vettä lentää tuulilasiin. Ei siis toiminu.
Hirvee läjä romuja...

jamba

Kuvia audiojärjestelmästä...

Laitteen sisustaa..

Siivousjätettä
Hirvee läjä romuja...

Jussi

Sieltähän sai puhallushiekat vielä johkain pikkuhommaan...
En varmasti oo.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 22 helmikuu, 2022, 17:19jaa.. vai sillei.. minä kun luulin ihan jotain muuta :P

Mikäs toi on

Pissa-poika asentoon voi tutustua googlaamalla Manneken Pis, se on se patsas Brysselissä  ;)

Diesel on puhtaampi

Kalu

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 24 helmikuu, 2022, 16:36Pissa-poika asentoon voi tutustua googlaamalla Manneken Pis, se on se patsas Brysselissä  ;)

Ja ettei kaikkien tarvi googlata

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 24 helmikuu, 2022, 19:05Ja ettei kaikkien tarvi googlata

Silloin kun minä sen näin niin ei se tainnut näyttää tuolta  ;D
Diesel on puhtaampi