Tekokuu l. Lutka

Aloittaja Gary Grand, 19 kesäkuu, 2022, 20:53

« edellinen - seuraava »

Stige

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 heinäkuu, 2022, 19:37..kele.
Jäi väärä numero copy-pasteen.. ::)
Ei ole ihan nuo em. suuttimet, vaan 0280155968
Eli:
https://www.finjector.com/fin/ev6_bosch_injector_443_cc_e_20_jetronic_o_o_61mm_tot_74mm-p-731601

Noita apinoivat kiinasuuttimet.

Alkoi käynti tasoittua. 8)
Softassa on kyllä edelleen kaikki pielessä.. :rotfl:

Koitan nyt päivittää sen ja sitten vois saada apuja osaavammalta.. :o

Jahs korjasin sen ohjelman, luulin kans että sulla noi 210 Boschit.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Stige - 01 elokuu, 2022, 03:55Jahs korjasin sen ohjelman, luulin kans että sulla noi 210 Boschit.
Oli liikaa numeroita niissä viesteissä.. :o

Katotaas jos alkais tänään vastaaman kaasuun niinkuin pitää.
Tai sit se polttoainepumppu tosiaan jo simahti.. :rotfl: Kuulosti jo erilaiselta viimeisillä starttauksilla, mutta oli se akkukin jo aika tiltissä.
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

MJF

Vähän offtopikkia, mutta Tekokuu tuoreesti museoleimattuna Forssan picknickissä vuonna 1999

Mopar on parsa

Pertti K

Stige

Lainaus käyttäjältä: MJF - 01 elokuu, 2022, 08:09Vähän offtopikkia, mutta Tekokuu tuoreesti museoleimattuna Forssan picknickissä vuonna 1999

Mulla on se mr otekki tallessa viel jossai , meinasin kehystää ja laittaa seinälle ja viereen kuva siitä tilanteesta ku se multa lähtiessä oli  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Stige - 01 elokuu, 2022, 10:05Mulla on se mr otekki tallessa viel jossai , meinasin kehystää ja laittaa seinälle ja viereen kuva siitä tilanteesta ku se multa lähtiessä oli  ;D
Kuva jakoon, niin alkaa pussihousut repeillä.. :mosh:  :rotfl:

MJF

Lainaus käyttäjältä: Stige - 01 elokuu, 2022, 10:05Mulla on se mr otekki tallessa viel jossai , meinasin kehystää ja laittaa seinälle ja viereen kuva siitä tilanteesta ku se multa lähtiessä oli  ;D

Joskus laitoit kuvan siitä todistuksesta, tallessa on  ;D
Mopar on parsa

Stige

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 elokuu, 2022, 10:10Kuva jakoon, niin alkaa pussihousut repeillä.. :mosh:  :rotfl:

Autossa oli vielä MR status kun se mulle tuli. Ei ollu kauaa  :))

Gary Grand

Tarttisin tohon yhen tarran.
Enimmän osan oon nyppiny pois, mutta "Pelastettu museoinnilta" puuttuu.. :P

sössö

Tuo yleiskuvaushan pitää edelleen melko hyvin paikkaansa :D

Stige

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 elokuu, 2022, 12:19Tarttisin tohon yhen tarran.
Enimmän osan oon nyppiny pois, mutta "Pelastettu museoinnilta" puuttuu.. :P

Eikö siel tankin luukun vieressä ollu? Vai oliko se joku toinen, built not bought tjsp

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Stige - 01 elokuu, 2022, 12:49Eikö siel tankin luukun vieressä ollu? Vai oliko se joku toinen, built not bought tjsp
Jaa? :thinking:
Tuo kun on parkissa perä heinäpuskaa vasten, nin on jääny kyllä näkemättä jos on..
Tankkaaminen meinas olla tekemätön paikka. :shitfan:

Gary Grand

Kaikenmaailman muut kiireet tupannu pitämään erossa projekteista, mutta @Stige puukottamalla datalla on nyt päässyt mukavasti alkuun.
Eilen pääsin jo siirtelemäänkin laitetta. :P

Vähän kulmikas on vielä tuon luonne, mutta sain ensin perän ja sitten keulankin nousemaan rampeille, niin sain vaimentimet kunnolla paikalleen ja putkenpätkät niiden taakse maahan suunnattuna.
Äänet hävis melkeen kuulumasta.. :o

No, vertailukohtana oli äänet ilman toista pönttöä, kun ampui sen pois putkenpäästä syttyhuolien takia.. ::) Softaan oli lipsahtanut kutoskoneen syttyjärjestys.. :rotfl:

Käyntivideo

Laihalla tuo tuppasi käymään vieläkin, niin värkkäsin äsken vielä 10% paksummat perusseokset kokeiluohjelmaan.. Katotaan joko menee paksulle koko kartta. :P

Melko kulmikas on ainakin vielä koneen luonne. :P
Soralla joko meinaa sammua, tai sutii.. :))
Pihatiellä kävin vähän koeajolla, niin luisussahan tuo meinas mennä koko ajan! :hiphopcar:

Toyopet

Onneksi noita johtoja ei ole paljon.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 02 elokuu, 2022, 14:18Onneksi noita johtoja ei ole paljon.
Jep.
Eikä varsinkaan niitä turhia..