Tekokuu l. Lutka

Aloittaja Gary Grand, 19 kesäkuu, 2022, 20:53

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 heinäkuu, 2022, 08:22Jaajoo.. ::) Siellä on semmonenkin. :o
Mä en havainnu varaosaliikkeitä siinä teidän sosialistien vappumarssisuoran varrella.. :-[
se pieksämäen läpi menevä katu on kuin nälkävuosi  :coolsmoke:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 21 heinäkuu, 2022, 10:11se pieksämäen läpi menevä katu on kuin nälkävuosi  :coolsmoke:
Ja siinä on ihan hitokseen liikennevaloja! :o

palontie

Mä oon syntynyt Pieksänmäellä ja ekat sanat kuulemma oli:Viekää minut pois täältä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 22 heinäkuu, 2022, 05:10Mä oon syntynyt Pieksänmäellä ja ekat sanat kuulemma oli:Viekää minut pois täältä.
Just ku pää on tullu pihalle? ;D

palontie

Potkinkin perkeleesti.

MJF

Löysitkö jo oven kun oli ostoilmotuksia? Mikäs entisessä on?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: MJF - 22 heinäkuu, 2022, 07:41Löysitkö jo oven kun oli ostoilmotuksia? Mikäs entisessä on?
Entisessä on "pientä" muotovirhettä nosturin käyttäjävirheen seurauksena.. ::)

Jeps. Ostin kaksi aika hyvää ovea Akaalta. :P

Tietänet myyjät. ;D
Viimemmäksi ovat tainneet sinulle tarjota 2dht takakyljen korjauspalan jämiä.

On siitä niiden ex-vaaleanvihreästä 4d:stä tulossa hieno. :P Tumma sininen sopii tuohon koriin todella hyvin. 8)

MJF

Jes, hain sieltä alkukesästä vänkärin oven minkä jatkan tuohon omaan kaksioviseen  :)) Sininen oli silloin tullut maalarilta paria päivää aikaisemmin, komia tulee!

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 22 heinäkuu, 2022, 05:10Mä oon syntynyt Pieksänmäellä ja ekat sanat kuulemma oli:Viekää minut pois täältä.
sitten sinut vietiin forssaan

kuutio

Gary Grand

Työvaihekuvaa konehuoneesta.

Porailin syylärille kiinnitysreiät tuohon alakautta kiertävään lattaan. :))

Ex-omistaja kyselee watsapilla, "joko se käy?"

No, ei..
Mulla on joku pakottava tarve tehdä semmoista jälkeä, ettei itteä okseta, kun kurkistaa konehuoneeseen.  ;D
Saati ohikulkijoita.. :panic:

Syyläriin päätin siirtää jo kertaalleen Impissä olleet Ducaton flektit.

Siinä olleen syylärinhän myin jo talvella @Wilburi Sotoon.
Sopi paremmin 440:n letkujen sijoitukseen.

Flektien alareunan kiinnityssoiro oli kuvan oton aikaan vielä niin kuuma ettei kärsiny paljain käsin koskea, niin jäi kuvasta. ;D
Lämpenee tuo turkkilevy ihan kiitettävästi laikatessa.

Yläreunan soiro lähemmin

Olen tyytyväinen vaikkei bling-blingiä paljon ole vanhassa tien varresta löytyneessä turkkilevyssä. ;D Cost: NaDa

Tuossa vielä autoon todennäköisesti menevä kuskin ovi.

Sopii auton värimaailmaan kuin nyrkki elimeen. 8)

Ja sävyä voi tarvittaessa korjata 121:llä. :oushit:

Gary Grand

Hitaasti, mutta varmasti.. :P

[

Olikin aika vinossa se latta. :o
Yhtään ei tekis mieli enää laikata sitä irti ja korjata asentoa, kun tilapäisratkaisu se kuitenkin on.
Jos alkaa priimaa tekemään, ni tää ei ajoon valmistu ihan äkkiä. :-\

juhapih

Liika hifistely on ammattitaidon puutetta...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: juhapih - 22 heinäkuu, 2022, 22:06Liika hifistely on ammattitaidon puutetta...
Oliko muuten sun tuhannes viesti!?! :o
Tuntuu että sulta on tullu asiaakin jo enemmän kuin tuhannen viestin edestä?!? :o

juhapih

Kappas keppanaa, niin onkin...

Jaa, että asiaa... no, ope on aina ope...  :))