454 BBC

Aloittaja Gary Grand, 03 helmikuu, 2023, 20:19

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 helmikuu, 2023, 21:14Onko pakko juosta kylpytakissa vielä vilkasemaan? :iwantit:
Eihän se olisi pakko ollut kylpytakissa mennä, olisi voinut käydä ilmankin.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Gary Grand



Siinäpä sekin pökäle.. :P

On nää basket caset aina yhtä ihania. :oushit:
Kun ei voi olla ihan varma mitä käteen osuu, kun lootia kaivelee.

Tuossa vielä toiseen pataan männät. :P



LS6 pattimännät. :iwantit:
Saa open chamber kansillakin ruttua jo kivasti.
Paljos noissa tuota pahkaa on? @Camino79

Ei nyt heti löytyny yksselitteisiä arvoja.. :P
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 helmikuu, 2023, 13:50

Siinäpä sekin pökäle.. :P

On nää basket caset aina yhtä ihania. :oushit:
Kun ei voi olla ihan varma mitä käteen osuu, kun lootia kaivelee.

Tuossa vielä toiseen pataan männät. :P



LS6 pattimännät. :iwantit:
Saa open chamber kansillakin ruttua jo kivasti.
Paljos noissa tuota pahkaa on? @Camino79

Ei nyt heti löytyny yksselitteisiä arvoja.. :P


Eiköhän ne ollu ne tiukkaruttusimmat versiot eli 30cc pahkalla  :thinking:

Niissä on kyllä trw:n numerot ni niillä helppo varmistaa  :D
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 05 helmikuu, 2023, 14:02Eiköhän ne ollu ne tiukkaruttusimmat versiot eli 30cc pahkalla  :thinking:

Niissä on kyllä trw:n numerot ni niillä helppo varmistaa  :D
Joo..
Ei ollutkaan kuva tarttunu puhelimeen, niin en mukien numeroa muistanu. :-[
Ainakin 22,5cc se patti on, mutta 30cc patillakin noita näkyy olleen tarjolla. 8)
Alkaa 100cc palotilalla olla viina tarpeen. :rotfl:  :coolsmoke:

Koneellekin.. :P
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Gary Grand



Siinähän se.
30.6cc patti interwebin mukaan. :P
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Gary Grand

Monenlaista kalaa on tarttunut pyydyksiin, kun Faceen pisti ostoilmoituksen 454 BBC osista.. :P
Peanut-kansien hinnat näkyy olevan katukaupassa 100-300€/pari. Orkkis GM:n kiertokankisarjaa saa 50€:lla.

Pari ehdotelmaa koko yläkerrastakin on tullut..
Katotaan mitä kansia niissä on tarjolla. Toisessa oli pari eri vaihtoehtoa ja toisesta ei ollut tietoa.

Toisessa paketissa olis mukana 278 asteinen nokka kaikkine hilppeineen. :P

Yksi 296 asteinenkin nokka jo tuli tarjolle jousineen/nostajineen. ;D Olis ainakin rokkenrollia käynnissä.. ;D

No, koko yläkertasettien hinnat on vielä epäselviä.. :-\

Yleisesti ottaen isolohkon osien hinnat on näköjään varsin maltillisia.


Tallissa näpräilin tänään toisen koneen mäntiä ja kankia yhteen.



Tuollaisia pareja syntyi kahdeksan kipaletta.



Osia hiplaillessa meinas ainakin puolijäykkä olotila syntyä.. :-[
Melko pornoa.

Noiden kankien ja mäntien parituksessa pääsi kokemaan tuskaa ihan riittävästi. :panic:
Männäntappien spirolockit kun tuppasi tykkäämään verestä. :o
Ainakin viisi kertaa sen lukkorenkaan pää kurvasi melko syvällä kynnen alla. :panic:

Nyt sattuu näppiksen hakkaaminenkin..  :(
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Harri S

Kaikki laittelee nykyään pidempää iskua moottoreihin niin vakioiskun tavarat saa halvalla.
Tein yhdet peanut-kannet joku 15v sitten ja ihan helvetillinen kairaaminen ja avartaminen että sai sopimaan tolkun (ovalport) imusarjan. Nyt lie tarjontaa enempi.
Imusarjoihin menevät lämpökanavat valoin kansista alumiinilla tukkoon.
Ovalport on ehkä paras lähtökohta ja sellaisella lähtisin itse tänä päivänä budjettimosaa tekemään.
Päätoiminen harrastaja

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 18 helmikuu, 2023, 18:32Kaikki laittelee nykyään pidempää iskua moottoreihin niin vakioiskun tavarat saa halvalla.
Tein yhdet peanut-kannet joku 15v sitten ja ihan helvetillinen kairaaminen ja avartaminen että sai sopimaan tolkun (ovalport) imusarjan. Nyt lie tarjontaa enempi.
Imusarjoihin menevät lämpökanavat valoin kansista alumiinilla tukkoon.
Ovalport on ehkä paras lähtökohta ja sellaisella lähtisin itse tänä päivänä budjettimosaa tekemään.
Nythän kävi vielä niin hyvin, että 100cc ovalportit tarttui haaviin..
Ja hintaa oli saman kuin tähän mennessä tarjotuilla peanuteilla.. ;D Melkoista tuuria osui kansien kanssa nyt kohdalle. :coolsmoke:

Samassa kasassa tulee Edelin Performer 2 imari ja Cranen nokka; advertised Duration 278/290, Lift .529/.525
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Gary Grand

Tuossa eilen noudetut kannet.



Ja imari



Nokkakortti



Kaikki on ollu samassa koneessa ja ilmeisesti jo jonkun aikaa, että jollain lailla toimivasta paketista pitäisi olla kyse.

Katotaan miten puristusten kanssa käy noilla isopattisilla männillä. :P
Vastaavilla männillä nuo osat on ollut aiemminkin, mutta myyjällä ei ollut minkäänlaista käyttökokemusta koneesta kun oli sen ostanut irrallaan pelkän alakerran takia.

Nyt oli sen alakerran päällä sovituksessa alukannet.. 8)
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Camino79

Uskaltaisin väittää että tulee aika kipakka motti  8)

Joku ~2500-3000 stallia turbaaniin ja ~3,5 peräruuvi ni varmasti hauska kombo  8)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 05 maaliskuu, 2023, 21:18Uskaltaisin väittää että tulee aika kipakka motti  8)

Joku ~2500-3000 stallia turbaaniin ja ~3,5 peräruuvi ni varmasti hauska kombo  8)
Nii, tai vakio-stalli ja 2.56 perä.. :shitfan:

Kun ei vielä osaa sanoa mihin ruotoon mä tuon pudotan. :o
Jeeppiin tai Suburbaneihin sopis tyylillisesti oikein hyvin, mutta Olssikin oikeestaan kaipaisi moottoria.. ???
Ensinmainituissa olis perä-/välitysasiat hyvällä tolalla ja lukotkin niistä löytyis.. :thinking:

TH700:n löytyisi jo korotetulla stallilla turbaanikin. 4wd-Loota on Supikassa.
4L80:ä löytyy pari, minkä eteen tämmösen vois surutta laittaa. :thinking: Niiden ohjaus taas olis helpompi järjestää noiden ruiskumottien kanssa. ::)

Tää on loputon suo..

Yksi viisas watsapissa jo totesi että "Ei ihminen tarvii neljää harrasteautoa.." :o

No, ei.. Niitä on seitsemän.. :-*

Jos laittaiskin tän koneen Vojakkeriin. :thinking: Niistä vois toisen suolestaa tieteen(??!?) alttarille.

No, oikeastaan mä näkisin tän myllyn paikan olevan jossain -50-luvun shoeboxissa, tms. vempeleessä.. Tai neliveto rodissa. :coolsmoke:  :driving: Ehkäpä manuaalin kanssa.. :P
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Antti

Jeeppiin vaan kiinni, ennen kuin The Kellari Team tulee ja entisöi sen 8)

Harri S

Olssi isolohkolla 👍
Päätoiminen harrastaja

Stige

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 maaliskuu, 2023, 06:50Nii, tai vakio-stalli ja 2.56 perä.. :shitfan:

Kun ei vielä osaa sanoa mihin ruotoon mä tuon pudotan. :o
Jeeppiin tai Suburbaneihin sopis tyylillisesti oikein hyvin, mutta Olssikin oikeestaan kaipaisi moottoria.. ???
Ensinmainituissa olis perä-/välitysasiat hyvällä tolalla ja lukotkin niistä löytyis.. :thinking:

TH700:n löytyisi jo korotetulla stallilla turbaanikin. 4wd-Loota on Supikassa.
4L80:ä löytyy pari, minkä eteen tämmösen vois surutta laittaa. :thinking: Niiden ohjaus taas olis helpompi järjestää noiden ruiskumottien kanssa. ::)

Tää on loputon suo..

Yksi viisas watsapissa jo totesi että "Ei ihminen tarvii neljää harrasteautoa.." :o

No, ei.. Niitä on seitsemän.. :-*

Jos laittaiskin tän koneen Vojakkeriin. :thinking: Niistä vois toisen suolestaa tieteen(??!?) alttarille.

No, oikeastaan mä näkisin tän myllyn paikan olevan jossain -50-luvun shoeboxissa, tms. vempeleessä.. Tai neliveto rodissa. :coolsmoke:  :driving: Ehkäpä manuaalin kanssa.. :P

Tia sit vaan myyt tälläset muinaisaarteet sinne museoon minne kuuluvat ja älässiä tilalle  :))

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Stige - 06 maaliskuu, 2023, 09:39Tia sit vaan myyt tälläset muinaisaarteet sinne museoon minne kuuluvat ja älässiä tilalle  :))
Tää on ihan tämmönen järki vs. tunteet -tilanne..

Mitään järkeä näissä möhkäleissä ei ole, mutta.. :P
Jospa onkin tarkotus vaan hakea rumasti röhnöttävää konetta. :rolleyes:
Tuo LQ4, sloppy stage II:lla ei niin kovin rumasti vielä pärski. :rotfl:
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.