Minimiitti ACS lauantai.?

Aloittaja Teesi, 10 maaliskuu, 2023, 22:43

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 huhtikuu, 2023, 22:21HEI!??! :o
Haluutko kyytiin, vai jatkatko vttuilua? Hä? :banghead:
Tuo on AITO amerikan Mopari..

En mää mitään vittuillu.  ;D

Kelpaa kumpikin, mop...vojageri tahi yögötti.  :-*

jariha

mietin just että mikään kelpaa koskaan... :o  ihme mulukku, pöllin sen vallusta leimassa olevat kilvet ;D

Musta78

Tarttisko lähtee?20 vuotta sitten ollu viimeks.

cdi

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 07 huhtikuu, 2023, 09:12Tarttisko lähtee?20 vuotta sitten ollu viimeks.

No siellä olis Keke Roosberg kova sana.

Teesi

Huomenna puoleenpäivään mennessä hoodeilla :hiphopcar:  :drinking:

Teesi

Ja jos yögötti leipoo matkalle niin voidaan fury mahdollisesti koukata kyytiin,ihan kuin vuosi sitten. ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Teesi - 07 huhtikuu, 2023, 14:18Ja jos yögötti leipoo matkalle niin voidaan fury mahdollisesti koukata kyytiin,ihan kuin vuosi sitten. ;D
Hienoa!
Kenenkään muun ACS ei mene pilalle kuin mun.. ::)

Hupeli

Tässä on nyt pakosti oltava jotakin kieroa. Eihän se voi olla nyt näin kivaa mennä ACS näyttelyyn pelkästään.
Oiskohan ollu ylimääräinen palkkapäivä  :thinking:

Musta78

Lainaus käyttäjältä: cdi - 07 huhtikuu, 2023, 12:50No siellä olis Keke Roosberg kova sana.
Roosberg ei pääse,mut minä taidan lähteä 9 aikaan ajelemaan kohti messukeskusta.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 07 huhtikuu, 2023, 14:20Hienoa!
Kenenkään muun ACS ei mene pilalle kuin mun.. ::)

Jos niin käy, ni voidaan kyllä laittaa kuvia vaikka whatsappiin!

Tai siis...ehkäpä olen ihan hiljaa.  :shutup:

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: jariha - 07 huhtikuu, 2023, 04:49mietin just että mikään kelpaa koskaan... :o  ihme mulukku, pöllin sen vallusta leimassa olevat kilvet ;D

Justhan sanoin että kelpaa, joten jätä Vallun kilvet rauhaan, prkleen keravan Kim-Jong-Un.  ;D

Stige

Lainaus käyttäjältä: jariha - 07 huhtikuu, 2023, 04:49mietin just että mikään kelpaa koskaan... :o  ihme mulukku, pöllin sen vallusta leimassa olevat kilvet ;D

Taitaa sille kelvata mikä vaa ku mondeol käytii himos metalfesteilki  :o

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Stige - 07 huhtikuu, 2023, 18:37Taitaa sille kelvata mikä vaa ku mondeol käytii himos metalfesteilki  :o

No kunhan ei tartte kävellä... Se muistuttaa liikaa urheilua, ja näin sporttinen kroppa ei sellaista tartte.  ;D

Turre11

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 07 huhtikuu, 2023, 19:28No kunhan ei tartte kävellä... Se muistuttaa liikaa urheilua, ja näin sporttinen kroppa ei sellaista tartte.  ;D

Autoa pidemmät matkat ajetaan, vaikka ooppelikuskille se saattaakin kuulostaa uskomattomalle

Jooli

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 06 huhtikuu, 2023, 09:07Eihän kukaan sattuis lauantaina ajelee lakunilan lähettyviltä ohi tuonne acs, ja haluis koukata mut kyytiin?  ;D

Jos ei, ni pitänee kysellä josko kaveri lähtis heittää. Tai tulla julkisilla (*vilunväristyksiä*).  :panic:
huomasin vähä myöhään tämän, tosin tultiin turun suunnasta