Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Velipojalla oli noita pari kpl, ehkä paskin auto millä olen ajnut ja meillä oli sentään Mossejakin. Ja ihan tolokuttoman perso ruosteelle oli aiankin se toinen.

Pande

Myyjä siinä kyllä oikeassa, että varmasti harvoin enää tarjolla FSO:ta. Kiva jos joku tuota jatkossakin ylläpitää, mutta lienee niitä autoja joiden harrastehaluttavuus ei nouse mihinkään vaikka aikaa kuluisi kuinka paljon. Laatu oli kai aika rouheata. Ainoa omakohtainen kokemus on että kesätöissä -85 yhdellä tyypillä oli uusi FSO, oli ostanut kun edullinenhan se oli mutta ei ollut muistaakseni oikein tyytyväinen kun bensaakin kului paljon. Ja jonkun kerran olin kyydissä niin jäi mielikuva että oli aika sinnepäin minkään istuvuus tai viimeistely, jos vertasi sen ajan muihin edullisiinkaan autoihin.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 30 joulukuu, 2023, 16:14Kiva jos joku tuota jatkossakin ylläpitää, mutta lienee niitä autoja joiden harrastehaluttavuus ei nouse mihinkään vaikka aikaa kuluisi kuinka paljon.
Kyllä olisi vaikea kuvitella tilannetta, että tuollaista Poloneesia joku oikein viimeisenpäälle entisöisi ja harrastaisi. Joku hyvänä säilynyt yksilö jos jää johonkin museon takavaraston nurkkaan, niin hyvä olis sekin.

FuryIII 71

Kaverin äidillä oli joskus 15-20v. sitte tuollainen Polle käyttiksenä. Tosin sen taru päättyi muistaakseni jo ekana kesänä.  :)) Jos en muista näkyjä, ni tais toinen etuiskarin yläpää morjenstaa konepeltiä kesken ajon, oli vähän mätää.  ;D

Onni onnettomuudessa että taajamassa, eikä missään motarilla.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 30 joulukuu, 2023, 16:11Velipojalla oli noita pari kpl, ehkä paskin auto millä olen ajnut ja meillä oli sentään Mossejakin. Ja ihan tolokuttoman perso ruosteelle oli aiankin se toinen.
Yksi rakennusalan ammatilainen kiros b vectransa sanoin: edes fso polonez ei ollut näin paska auto ;D

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 joulukuu, 2023, 19:28Yksi rakennusalan ammatilainen kiros b vectransa sanoin: edes fso polonez ei ollut näin paska auto ;D
No semmosella en olekaan ajanut.

leivonharri

Näillä myyntipuheilla alkaa väkisin vetää ostohousuja jalkaan.

puu

Lainaus käyttäjältä: Pande - 30 joulukuu, 2023, 16:14Myyjä siinä kyllä oikeassa, että varmasti harvoin enää tarjolla FSO:ta.

Mä olen nähnyt enemmän uusia Polonezeja kuin kukaan teistä, ja Ursus-traktoreitakin.
Vanhempieni tuttu oli Polmot oy:n toimitusjohtajana ja kävin useita kertoja toimitiloissaan Valuraudantiellä 1970-luvun loppupuolella. Siellä hallissa hitsattiin jopa ennen kortti-ikää omistamani 65 Rekord Coupen kaaria. Saunatilat oli komeat kun puolalaiset vaativat korkeatasoista ylläpitoa täällä lännessä käydessään. Nyt siinä kiinteistössä näkyy olevan Rakennus- ja maalausliike Maistra Oy.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: puu - 30 joulukuu, 2023, 20:16lännessä
Piti oikeen kartasta katsoa että onko mulla vai poolalaisilla ilmansuunnat se8.

Markok

Näkyy olevan jo varattu :o
Jossei hinnassa ole yksi nolla liikaa niin ei jää ainakaan Suomeen, täällä varmaan niillä museoillakin on tommonen mihin se halutaan.?

LPR

Taas on se bugi päällä tuossa mun viimeisrssä viestissä, että näkyy eri teksti mitä olen kirjoittanut. Ja kun avaa muokatakseen, niin editorissa on juuri niin kuin kirjoitin.

LPR

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 joulukuu, 2023, 21:03Taas on se bugi päällä tuossa mun viimeisrssä viestissä, että näkyy eri teksti mitä olen kirjoittanut. Ja kun avaa muokatakseen, niin editorissa on juuri niin kuin kirjoitin.
Nyt taisi löytyä syy bugiin. Huomasin, että google kääntäjän ruutu ilmestyi näytön alareunaan. Se jotenkin pompsahtaa päälle itsekseen ja kuvittelee mun tekstin englanniksi ja kääntää sen suomeksi. Kun klikkasin englannin kielelle, niin näkyi kirjoittamani teksti.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 joulukuu, 2023, 21:08Nyt taisi löytyä syy bugiin. Huomasin, että google kääntäjän ruutu ilmestyi näytön alareunaan. Se jotenkin pompsahtaa päälle itsekseen ja kuvittelee mun tekstin englanniksi ja kääntää sen suomeksi. Kun klikkasin englannin kielelle, niin näkyi kirjoittamani teksti.
Millä selaimella? Luuri vai tietsikka?

LPR

Samsung luuri Chrome selain.

signet

Lainaus käyttäjältä: Markok - 30 joulukuu, 2023, 20:51Näkyy olevan jo varattu :o
Jossei hinnassa ole yksi nolla liikaa niin ei jää ainakaan Suomeen, täällä varmaan niillä museoillakin on tommonen mihin se halutaan.?
Eräs Lahtelainen harrastaja on vienyt ainakin lavapolleja hyvällä hinnalla puolaan.En tiedä kelpaako  noi poloneesit sinne.
Ei taida olla täällä kellarissa ja od:llakin käynyt viimeiksi vuonna -20