Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

LPR

Perus 125 Polski olikin paljon parempi kuin tuo niiden omaa suunnittelua oleva Poloneesi. Kaverillakin oli lavapolle ja hyvin palveli tallin "roska-autona". Monta kertaa sillä jotain tavaraa roudattiin.

FuryIII 71


sämpy

Tuohan on harvinainen kun on ykköskorinen uudemmalla isolohkolla. Kaikki olleet tonnikakssatasia mitä olen nähnyt. Tosin tuo on kumminkin jo kanttivaloilla, että kai ihan viimeisiä ennen naamapesua.

Teksti ja kuvat ei ihan kohtaa, mutta toisaalta voihan se pitää paikkansakin, näyttää vaan aika rupiselta.

Olenko outo kun innostun tästä enemmän kuin jostain korotetusta gemssusta blingbling vanteilla?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 31 joulukuu, 2023, 06:14Tuohan on harvinainen kun on ykköskorinen uudemmalla isolohkolla. Kaikki olleet tonnikakssatasia mitä olen nähnyt. Tosin tuo on kumminkin jo kanttivaloilla, että kai ihan viimeisiä ennen naamapesua.

Teksti ja kuvat ei ihan kohtaa, mutta toisaalta voihan se pitää paikkansakin, näyttää vaan aika rupiselta.

Olenko outo kun innostun tästä enemmän kuin jostain korotetusta gemssusta blingbling vanteilla?
Blingit onkin vahva turn-offi..
Innostua on ehkä turhjan voimakas sana, mutta ihan kiva kirsikkahan tuo olisi.
Hinta taitaa kuvastaa myyjän kuvitelmaa virheettömästä perintöhelmestä, joita ei maailmassa muilla ole. :pckahvi:  :rotfl:

Tökeröt paikkamaalaukset tipauttaa hinnasta heti 5k pois kun näkee ettei ole viitsitty edes ulkonäköä siistiä. Jo kerrotut ruostevauriot sitten lisää..
Nää ei ruostu vain pinnasta päin pohjastakaan. :)) "Pieniä kohtia helman sisäpuolelta" on joskus tullut hitsattua viikko putkeen Cherrystäkin. :shitfan:

Ihan kiva, mutta myyjän kuvitelmat laitteesta ja sen arvosta hävittää liki kaiken mielenkiinnon. ::)

WBBC

Tuon hinta on pakko olla joku vitsi?

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 31 joulukuu, 2023, 09:30Tuon hinta on pakko olla joku vitsi?
Nokun harvinainen helmi. Meillä oli tuommoinen vanhakoppa isolohko, sisko ajoi sillä ajokortin isän opettamana. Se oli -83 ja meillä oli jo aiemmin n12 4-ovinen niin se oli -82 käyttöön otettu, lie ollut ihan ekaa maahantuotua sarjaa?

Harri S

Datsunin hinnoittelu ja touhu aika lailla samaa sarjaa kuin Moparin E-kehojen pahimmassa kiimassa joka onneksi jo laantumaan päin.

sämpy

En ole ikinä cherryä omistanut mutta minäkin sellaista olen hitsannut..  :rolleyes:

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 31 joulukuu, 2023, 10:14Datsunin hinnoittelu ja touhu aika lailla samaa sarjaa kuin Moparin E-kehojen pahimmassa kiimassa joka onneksi jo laantumaan päin.

Aivan. 1990 luvulla sai hyvän aidon 1970 R/T Challengerin tai Cudan noin 50 000 markalla. Tänäpäivänä ei edes sama määrä euroja riitäkuin johonkin projektikuntoiseen...

Carillo

Olen kyllä tavallaan kateellinen tolle Cherryn myyjälle kun en pääse kuulemaan osto- ja vaihtotarjouksia mitä tohon yritetään  ;D



stonesour-094


signet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 31 joulukuu, 2023, 00:54Perus 125 Polski olikin paljon parempi kuin tuo niiden omaa suunnittelua oleva Poloneesi. Kaverillakin oli lavapolle ja hyvin palveli tallin "roska-autona". Monta kertaa sillä jotain tavaraa roudattiin.
parempi,mut hyvästä kaukana.Kaikki mitä mulla ollut,oli ajettu n.100tkm,ei ne kahtasatkua kestänyt eikä kukaan jaksanu ajaa.Nurkissa ihan hyvä,mitä nyt sellasia ladamaisia startti/laturi/jakaja/bensapumppu uusiksi turhan usein juttuja.