Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

palontie

Se on sellainen toyo joka siellä ladon takan maatuu,eikä ikinä myydä kun se on jo lähes toivottomassa tilassa,vaan sanotaan että kohta sitä ruvetaan tekemään..

Markok

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 tammikuu, 2024, 20:29Se on sellainen toyo joka siellä ladon takan maatuu,eikä ikinä myydä kun se on jo lähes toivottomassa tilassa,vaan sanotaan että kohta sitä ruvetaan tekemään..

Aloittamista vaille valmis


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Stang81 - 20 tammikuu, 2024, 15:26Opel Rekord
4 100 €

https://beta.nettiauto.com/opel/rekord/13988559



Paljonkohan tiputtais hinnasta jos jättäisi nuo rumat pyörät kumisuojilla pois.. :thinking:

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 20 tammikuu, 2024, 16:35Paljonkohan tiputtais hinnasta jos jättäisi nuo rumat pyörät kumisuojilla pois.. :thinking:
Immoituksessa oli mainittu, että tuo hinta on talvirenkailla peltivantein. Noista kumisuojatuista pitäisi mukamas maksaa lisää.

Harri S

Ei kelpaa koska dieselin pahka puuttuu rekun konepellistä. Vanteet on hienot koska saksalainen 90-luvun tyylisuunta on parhautta.

jariha

harri osui juuri siihen sanoineen mitä itekki mietin ^-^

sämpy

Tyylisuunta joo, mutta ei se tee asioista samoja. Tuksullekin olisi voinut laittaa Marilyn Monroen mekon, mutta ei siitä silti Marilyniä tule.

LPR

Lihaa pitää olla luitten ympärillä...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 21 tammikuu, 2024, 07:26Lihaa pitää olla luitten ympärillä...

:o
Ai niinkuin Tuksulla? :panic:

6PPC

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 tammikuu, 2024, 20:29Se on sellainen toyo joka siellä ladon takan maatuu,eikä ikinä myydä kun se on jo lähes toivottomassa tilassa,vaan sanotaan että kohta sitä ruvetaan tekemään..

Kaveri sai just kuvauksen mukaisen Land Cruiserin ilmaiseksi, kun lupasi entisöidä. Ukko oli jo niin huonossa hapessa, ettei ollut enää tekijäksi

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 6PPC - 21 tammikuu, 2024, 09:42Kaveri sai just kuvauksen mukaisen Land Cruiserin ilmaiseksi, kun lupasi entisöidä. Ukko oli jo niin huonossa hapessa, ettei ollut enää tekijäksi
Oli pitänyt säilyttää navetan takana kuitenkin ensin 30 vuotta tekeytymässä ennenkuin tajusi..

palontie

Tossa tosiaan muutaman kilsan päässä olis ulkosalla oleva bj40,ositaan näyttäis olevan ok,mutta aika hapokkaan näköinen.


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 21 tammikuu, 2024, 10:49Tossa tosiaan muutaman kilsan päässä olis ulkosalla oleva bj40,ositaan näyttäis olevan ok,mutta aika hapokkaan näköinen.


Pellit vaatii vain tekemistä..
Jos auto on täydellinen ja paperit saatavilla niin mitään ongelmaa ei ole.

Ottajia kyllä löytyy..

palontie

Täytyy lumien sulattua vissiin käydä tutkailemassa tilanne.