Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Sullehan on nuo isommat hitsausprojektit tuttua juttua.

palontie

En mä tota kyllä yhtään tekis :)) Myisin pois.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 21 tammikuu, 2024, 11:09Sullehan on nuo isommat hitsausprojektit tuttua juttua.
30v heinikossa seissyt lantikka on xj:hin verrattuna kuin just tehtaalta tullut O0

sämpy

En silti ymmärrä miten jotkut jaksaa hyperventiloida tuollaisesta arkitraktorista. Jos maastureita mielisin lisää niin vanha tojota ei olisi kyllä edes top20 listalla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 21 tammikuu, 2024, 14:55En silti ymmärrä miten jotkut jaksaa hyperventiloida tuollaisesta arkitraktorista. Jos maastureita mielisin lisää niin vanha tojota ei olisi kyllä edes top20 listalla.
No, vanha ja vanha..
Ysärin HDJ80 kelpaisi melko maatuneenakin projektina heti. :P Hinnat vaan on konevikaisella projektillakin kuutta tonnia.. :o

Hodari lukkoakseleilla ja Lässykällä ryyditettynä olis ehkä parasta mitä maasturirintamalta voi toivoa. :drool:

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 tammikuu, 2024, 09:36:o
Ai niinkuin Tuksulla? :panic:
Ei tavan henkilöauto tarvii kuitenkaan  boggereita.

rb

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 21 tammikuu, 2024, 14:55Jos maastureita mielisin lisää niin vanha tojota ei olisi kyllä edes top20 listalla.
Mites..

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/g/14082678

Mercedes-Benz G
1983




Eiks toi oo akseleiltaan ihan oikea maasturi?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 21 tammikuu, 2024, 16:25Mites..

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/g/14082678

Mercedes-Benz G
1983




Eiks toi oo akseleiltaan ihan oikea maasturi?
Ihan normi-Mersuhinnoissa..

LPR

Tarviis ostaa nahkahousut ja hapankaalia.

rb


Gary Grand


Kyrpov


Kodez

Onpa hölmön näkönen kun on noi pikkuikkunat pitäny tummentaa. Muutenkin tummat lasit tekee tosta(kin) tunkkasen näkösen.

Gary Grand


rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 tammikuu, 2024, 11:21Vois siinä alumiini Lässykkäkin olla.. ;D  :P
Kyl mä sen lässyn ymmärrän, mut noi ihan oikeet muskeliautot.
Merkistä riippumatta, niin kyllä siellä saisi olla se aito.