Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

1320

Jep, ratti, penkit keskikonsoli, moottori & vaihteisto ja ilma-alusta mäkeen niin tuossa olisi hieno aihio customointiin. :)  Korimallihan on todella hieno, etenkin farmarina.

rb

https://www.nettiauto.com/amc/hornet/14126247

AMC Hornet
1972




Ihan vaan @juhapih ajattelin, jos niitä AMC:ta on vielä ihan liian vähän.. :)

juhapih


LPR

Tuollapa olis mukava lähteä kesälomaa viettämään, vaikka Norjan vuoristoihin tutustua. Hyvää matkaa... :rotfl:

https://autot.tori.fi/vaihtoautot/toyota/hiace/114426247


Lerssinen

Eikai se ole kuin ajelee pois, perille ja takaisin pääsee varmasti.

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 13 helmikuu, 2024, 20:45Tuollapa olis mukava lähteä kesälomaa viettämään, vaikka Norjan vuoristoihin tutustua. Hyvää matkaa... :rotfl:

https://autot.tori.fi/vaihtoautot/toyota/hiace/114426247
Miksei se nyt tuolla onnistuisi kun tälläkin, aikaisemminkin usein mainitsemallani Hiacella omistajaperhe lastensa ollessa pieniä kiersi Pohjois-Norjan hyvin tarkkaan Vuoreijaa, Nordkappia, Kjøllefjordia ja kaikkia muita pussinperiä myöten. Hinaten Matkaaja 8000 -vaunua.  :) Siellä ne ovat sekä Hiace että Matkaaja lukuisien muiden laitteiden ohella edelleen pihassa.



Itse olen kyseisellä yhdistelmällä ajanut ainakin Kouvola-Ähtäri-Kouvola ja Kouvola-Liperi-Kouvola, ilman vaunua sitten vähän enemmän.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 13 helmikuu, 2024, 20:56Miksei se nyt tuolla onnistuisi kun tälläkin, aikaisemminkin usein mainitsemallani Hiacella omistajaperhe lastensa ollessa pieniä kiersi Pohjois-Norjan hyvin tarkkaan Vuoreijaa, Nordkappia, Kjøllefjordia ja kaikkia muita pussinperiä myöten. Hinaten Matkaaja 8000 -vaunua.  :) Siellä ne ovat sekä Hiace että Matkaaja lukuisien muiden laitteiden ohella edelleen pihassa.



Itse olen kyseisellä yhdistelmällä ajanut ainakin Kouvola-Ähtäri-Kouvola ja Kouvola-Liperi-Kouvola, ilman vaunua sitten vähän enemmän.
Saattaapi tuossa tiiliskivessä olla ilmanvastusta ja massaa hieman peruskoria enemmän. Toki ei vaunua ole. Mutta jos rehellisiä ollaan, niin on vapari 2,4 vähän hengetön isommalla kuormalla.

Bantam

Tehoa saisi varmaan olla lisää, mutta onhan noissa vanhoissa hyviäkin puolia. Ei ole niitä turhia kirjainyhdistelmiä riesana alkaen ABS.. ym. turhaa hömppää koodivikoineen. Ja vielä normaali ruiskutussysteemikin eikä mitään älyttömiä commonraileja. Puhumattakaan etuvetomalleista, niistähän ainakin kannattaa pysyä kaukana.

rb

Mut miettikää mikä määrä tota vanhaa Hiacea on edelleen ihan työn touhussa.
Kun saman ikäisistä Vitoista on maatunut jo kaikki muu, paitsi akselisto.


ramman

Lainaus käyttäjältä: rb - 14 helmikuu, 2024, 08:32Mut miettikää mikä määrä tota vanhaa Hiacea on edelleen ihan työn touhussa.
Kun saman ikäisistä Vitoista on maatunut jo kaikki muu, paitsi akselisto.

No kyllä ne aika tehokkaasti on ton korimallin hiasetkin jo maatuneet  ;D



Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: ramman - 14 helmikuu, 2024, 09:18No kyllä ne aika tehokkaasti on ton korimallin hiasetkin jo maatuneet  ;D



Joo ei niitä kyllä kovin usein työntouhussa näe. Nokallisia kyllä.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: ramman - 14 helmikuu, 2024, 09:18No kyllä ne aika tehokkaasti on ton korimallin hiasetkin jo maatuneet  ;D



Niin no vitoja ei vielä tuohon aikaan ole edes ollut olemassa. Ja nuo hiacet on kaikki viety jo afrikkaan takseiksi.

ramman

Kaverilla oli duuniautona tollanen lyhytnokkanen haisu sillo ku ne oli uusia.

Sadassatonnissa oli jo aivan läpimätä.

Ja ne afrikaan menijät oli kyllä suurimamaksi osaksi ihan loppuunajettuja, mutta afrikassa kun ei työ maksa mitään niin kannattaahan ne siellä vielä naputella käyttöön.

Tekniikkahan noissa kyllä kestää vaikka maailman tappiin asti.

HendriXXX

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 14 helmikuu, 2024, 09:32nuo hiacet on kaikki viety jo afrikkaan takseiksi.
Ei aivan kaikkia.  ::)

Lainaus käyttäjältä: ramman - 14 helmikuu, 2024, 09:36Sadassatonnissa oli jo aivan läpimätä.
303tkm mittarissa ja ei oo läpimätä vieläkään. Liekkö maanantaikappale.. :o