Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Jarde440

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 13 marraskuu, 2020, 19:12Mitenkähän tuosta olisi tarkoitus saada katsottua muut kuvat, niitä ilmeisesti on?
Jos katsot tietokoneella, niin ota osoitteesta m. pois eli helpommin näin  ;D

https://www.tori.fi/vi/70809670.htm

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 13 marraskuu, 2020, 21:04koita näitä moparmiehiä nyt ymmärtää  ::)

Moparmiehet - rehtejä, kuvia kiillottomattomia (kerpeles, miten pitkä sana, menikö ees lähelle, kieliprofessorit?) tyyppejä!

GM-miehet - aina parhaita puolia esittäviä, omasta erinomaisuudestaan varmoja tyyppejä...

Mä kun oon sekamolempia, niin voin sanoa vaan että -

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Mighty Scandalman - 13 marraskuu, 2020, 22:53Moparmiehet - rehtejä, kuvia kiillottomattomia (kerpeles, miten pitkä sana, menikö ees lähelle, kieliprofessorit?) tyyppejä!

mersumiehet - aina parhaita puolia esittäviä, omasta erinomaisuudestaan varmoja tyyppejä...

Mä kun oon sekamolempia, niin voin sanoa vaan että -
vähän piti muokata  O0

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 13 marraskuu, 2020, 23:04vähän piti muokata  O0

Et sitten puuttunu tohon "kuvakiillottomattomia" mitenkään..?  ;D

Amatööri!

E. Eikun kerpeles, tottunu liikaa ettei ton h-pojun suusta rehtiä sanaa lähde... Oli siellä jotain tottakin!

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 13 marraskuu, 2020, 19:12Mitenkähän tuosta olisi tarkoitus saada katsottua muut kuvat, niitä ilmeisesti on?
Minä voin käydä tosiostajalle ottamassa lisäkuvia, se on tuossa 35 km päässä  :driving:

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 14 marraskuu, 2020, 13:33Minä voin käydä tosiostajalle ottamassa lisäkuvia, se on tuossa 35 km päässä  :driving:
No en minä nyt sillä!


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: timant - 14 marraskuu, 2020, 20:27https://m.nettiauto.com/jeep/grand-cherokee/11759642?vifAdCount=1&vifNav=Y

"Avarampi ilmanotto" jooo...  :o


jo on viritys  ;D  viimisen 10tkm laitot kuulostaa ihan perus jenkkipelin listalta omalta kohdaltakin

timant

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 14 marraskuu, 2020, 20:29jo on viritys  ;D  viimisen 10tkm laitot kuulostaa ihan perus jenkkipelin listalta omalta kohdaltakin

Reilu pari vuotta tollanen oli käyttiksenä, ei noista kyl remppaaminen lopu  ;D

Pande

Komea matkailu-Mersu Mercedes-Benz L406 -69.



Aikanaan kun verosyistä tehdastekoisten pienten matkailuautojen tuonti oli mahdotonta niin nämä Mersuthan olivat karavaanareiden peruskalustoa. Silloin harvoin kun näitä on nykyvuosikymmeninä nähnyt niin ovat olleet yleensä perin kulahtaneita, mutta tuohan on suorastaan siisti. Joku nähnyt vaivaa esim. penkkien verhoiluiden kanssa.

jusssi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 14 marraskuu, 2020, 20:29jo on viritys  ;D ...
Voi hyvä jumala, mikä saa ihmisen tekemään tuommosia...  :(



Lakeuden el Loco


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Mighty Scandalman - 16 marraskuu, 2020, 12:50Pikkusen on Igorilla ollu katsojia, yli 62000!  :o

https://www.nettiauto.com/lada/1200/10593626


tässä syy hyvin tiivistettynä:

"Onpa vaikea myytävä näköjään, ei kelpaa kenellekään"



Palstan kommarit hoi?