Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Poke

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 heinäkuu, 2025, 12:42https://www.nettiauto.com/chrysler/new-yorker/15183828

Chrysler New Yorker
1958

Siellä tehdään uusia Chryslereitä yksi kerrallaan. Parisen vuotta aina yhteen. Vaa kyllä on namu koko auto. :+1:

LPR

Lainaus käyttäjältä: Poke - 27 heinäkuu, 2025, 18:12Myyjä myy MR Heraldia vm. 1970. Kuten näkyy wanhalla maskilla.

https://www.nettiauto.com/triumph/herald/15181328

Kojelauta on vanha 12/50. Uusikeulaisessa 13/60 on kaksi mittaria.

LPR

Kuuluuko tämä Saappi tänne vai sairaisiin perversioihin?

https://www.nettiauto.com/saab/96/15183079

Poke

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 heinäkuu, 2025, 02:40Kojelauta on vanha 12/50. Uusikeulaisessa 13/60 on kaksi mittaria.

Kysymys kuului:
Myynnissä MR Herald Vuosimalli 1970 (ensirek. 1-1970) Tuo mikä kuvassa, missä wanha kori, missä kojelauta yhdellä mittarilla, ja muutenkin korrektin näköinen ja hieno oikein unelma. Mutta kun jos noiden valmistus loppui siihen uudemman malliseen jo aiemmin '68 niin kuinka selität? :dontknow:

LPR

Lainaus käyttäjältä: Poke - 30 heinäkuu, 2025, 02:55Kysymys kuului:
Myynnissä MR Herald Vuosimalli 1970 (ensirek. 1-1970) Tuo mikä kuvassa, missä wanha kori, missä kojelauta yhdellä mittarilla, ja muutenkin korrektin näköinen ja hieno oikein unelma. Mutta kun jos noiden valmistus loppui siihen uudemman malliseen jo aiemmin '68 niin kuinka selität? :dontknow:
Voi olla tupla ylivuotinen tai sitten paperit on vaihtunut jossain vaihessa.Tai runko on ihan oikeilla pahveilla ja kori on vaihtunut. Noita on kuitenkin harrastettu niin pitkään, että voi olla sotkettu vaikka mitä. Tuo on kuitenkin aito avoauto tai muutettu vastaamaan sitä. Suomeen ei avoja liiemmin tullut uutena. Peruskori on vasemmanpuoleisella ohjauksella, harvemmin ohjauksen vaihtoprojekteissa pyyhkijöitä käännetään. Varmaan uitettu briteistä joku avoauto, mistä on purettu kaikki osat runkoa ja peruskoria lukuunottamtta.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poke - 29 heinäkuu, 2025, 18:49Siellä tehdään uusia Chryslereitä yksi kerrallaan. Parisen vuotta aina yhteen. Vaa kyllä on namu koko auto. :+1:
Jostain syystä vaan melkeen poikkeuksetta viiskasit on kaikkein parhaita.

sössö

Olen jotenkin vammanen tässä suhteessa kun nuo siipiautot ei juuri mitään tunteita herätä.

Poke

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 heinäkuu, 2025, 03:06Voi olla tupla ylivuotinen

Tämän selityksen voisin ostaakin, koska kyse on museorekisterissä olevasta. Eikait sinne mitään korivaihtoja tai paperifilunkia hyväksytä. Ehkä. Sehän olisi petos. Ja tämä on jo toinen samanlainen "viimeinen aito Herald '70" tapaus.

palontie

Lainaus käyttäjältä: sössö - 30 heinäkuu, 2025, 03:25Olen jotenkin vammanen tässä suhteessa kun nuo siipiautot ei juuri mitään tunteita herätä.

Sama.Tuokaan edellämainittu yksilö ei säväytä pätkääkään.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 30 heinäkuu, 2025, 03:25Olen jotenkin vammanen tässä suhteessa kun nuo siipiautot ei juuri mitään tunteita herätä.
Lainaus käyttäjältä: palontie - 30 heinäkuu, 2025, 04:10Sama.Tuokaan edellämainittu yksilö ei säväytä pätkääkään.
Harmi.  :(
Siis se että mulla herättää.. :iwantit:

Yhtään siistimmät siipivehkeet on älyttömissä hinnoissa. :-\  -57-61 Moparit tai just se THÖ -59 Cadi olis kiva käyttis.

sämpy

Hianoo et kaikelle on harrastajansa. Ite hamstraan saippualaatikoita. Tai kuten emäntä sanoo "pakkoko ne kaikki on olla kirveellä veistettyjä".

Carillo

Mä kuulun samaan invaliditeettiin..

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 heinäkuu, 2025, 02:43Kuuöuuko tämä Saappi tänne vai sairsisiin perversioihin?

https://www.nettiauto.com/saab/96/15183079

Tää on yllättävän tyylikäs tällaiseksi.

rb

Eiku sä olet vaan nuori.
Makuasioista on turha kiistellä.
Mut monesti se suosikki on se mikä nuorena on palanut niin tiukasti verkkokalvoille, että se ei vaan koskaan enää sieltä poistu..

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 heinäkuu, 2025, 10:19Eiku sä olet vaan nuori.
Makuasioista on turha kiistellä.
Mut monesti se suosikki on se mikä nuorena on palanut niin tiukasti verkkokalvoille, että ei ei vaan koskaan enää sieltä poistu..

Korjasin vähän. Viidenkympin villitykset erikseen.