Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Smirkelimies

https://www.nettiauto.com/ford/a-model/15186933

Oulussa A Ford. Oiskohan katalaa mennä kattomaan vaikka 4- koneella ei niin kiinnosta. Mut muuten olis mielenkiintosta nähdä tommonen livenä kun noista tykkään. Lättis V8 vaatis kai levyjarrut, boxauksen, jonku x-tuen ainakin...Meikeläiselle ehkä liian vaativa urakka kun ei o ketään neuvomassa. Ja minulla on kiintymyssuhe Iltikseen...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 30 heinäkuu, 2025, 10:32https://www.nettiauto.com/ford/a-model/15186933

Oulussa A Ford. Oiskohan katalaa mennä kattomaan vaikka 4- koneella ei niin kiinnosta. Mut muuten olis mielenkiintosta nähdä tommonen livenä kun noista tykkään. Lättis V8 vaatis kai levyjarrut, boxauksen, jonku x-tuen ainakin...Meikeläiselle ehkä liian vaativa urakka kun ei o ketään neuvomassa. Ja minulla on kiintymyssuhe Iltikseen...
Aina muutama projekti pitää olla..☺️

Smirkelimies

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 30 heinäkuu, 2025, 10:55Aina muutama projekti pitää olla..☺️

Ja kyl se oma rodi V8:lla ois magee. Tai kelpais vaikka joku -39 Ford vähä nuhjusena alkuperäsenäkin. Millonkahan ne muuttuu rodiksi? Kaipa patinoitunutta orgista -30 luvun autoa sanotaan monesti rodiksi jos se on vaikka roditapatumassa. Että voisko sanoa et ne ajan myötä rodiutuu. Ja jos ostais timangin ensöidyn A- Fordin ja veis sen johki vatukkoon, ni rodittuisko se siellä sitte.

M. Ai ni Grandilla o se rojekti. Polttaminen ois ehkä nopein tapa edistää sitä - rodittumista???

rb

rb

JiiTee

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 30 heinäkuu, 2025, 11:18Tai kelpais vaikka joku -39 Ford vähä nuhjusena alkuperäsenäkin.

-39 toimii aina... Siksi pitääki omistaa yks semmonen.  ;D

Mutta mitä noihin makuasioihin tulee, niin mua ei taas nappaa mitkään kapriset sun muut rumat laatikot. Silkkaa oksennusta kaikki...

:))

Ja kuten Sämpy jo totesi, niin hyvä kun kaikelle on harrastajansa. Ihan sama missä tehty ja mikä laite, niin pääasia että harrastetaan. Pysyy harrastus elinvoimaisena vaikka kuinka oltais makuasioista erimieltä.

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 30 heinäkuu, 2025, 12:25Pähee.. :P
Mut kyl mä olisin mielummin sen pumpun laittanut melkeen mihin muuhun tahansa.
Tohon se ei istu,  ei sitten millään.

Kyrpov

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 heinäkuu, 2025, 13:02Mut kyl mä olisin mielummin sen pumpun laittanut melkeen mihin muuhun tahansa.
Tohon se ei istu,  ei sitten millään.
Hyvin sopii!
En näe sen huonompana paikkana pumpulle tuota kuin jotain -49 Buickia tai 30´s rodia.. :P

Enemmän häiritsisi jossain tän vuosituhannen Mussessa, tms... :))

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 heinäkuu, 2025, 11:50https://www.nettiauto.com/oldsmobile/98/15186822

Oldsmobile 98
1955

Tää on ihan Pertin näköinen auto..
Vähintään pari v uudempi pitäis olla. Tuon ikänen Cadillac kyllä menis.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Poke - 30 heinäkuu, 2025, 03:28Tämän selityksen voisin ostaakin, koska kyse on museorekisterissä olevasta. Eikait sinne mitään korivaihtoja tai paperifilunkia hyväksytä. Ehkä. Sehän olisi petos. Ja tämä on jo toinen samanlainen "viimeinen aito Herald '70" tapaus.
Olen nähnyt pikkulohko b-bodysta tavan Barracudan koriin tehdyn HemiCudan museoautona Hemillä. Käsittääkseni oli värennetty numerot täsmääväksi. On jo myyty pois Suomesta. Varmasti hyvä tili on tehty.

sössö

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 heinäkuu, 2025, 10:19Eiku sä olet vaan nuori.
Makuasioista on turha kiistellä.
Mut monesti se suosikki on se mikä nuorena on palanut niin tiukasti verkkokalvoille, että se ei vaan koskaan enää sieltä poistu..

nuoruudessa oli kyl melkein koko autokanta mitä liikenteessä näki verkkokalvon polttavaa kamaluutta et sieltä ei juuri mitään ole jääny. joku 240 volvo ja 900 saab oli ainoot katselukelposet. Aikuisiän kiinnostus nää amerikkalaisetkin on.

Pertti K

Joo ei niitä tulevia suosikkeja livenä nähny jos ei johki autotapahtumaan menny. Eipä oikeen tuu mieleen ku Turbo-Unot mitä pääsi kesätöissä rassaamaan. En tiedä olisko sekin ihan meh niinku nuorisolaiset sanoo jos nyt semmosen jostain sais.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 30 heinäkuu, 2025, 15:21Joo ei niitä tulevia suosikkeja livenä nähny jos ei johki autotapahtumaan menny. Eipä oikeen tuu mieleen ku Turbo-Unot mitä pääsi kesätöissä rassaamaan. En tiedä olisko sekin ihan meh niinku nuorisolaiset sanoo jos nyt semmosen jostain sais.
Sielläkin harvoin. mk3 lincolnin olen nähny kerran elämäni aikana yhdessä tallissa, mk4 en kai koskaan pl. omani, mk5 tiedän pari. 80 luvun lincolneja ei missään. 47 cadillccia en ole koskaan nähny kuin kummisedässä jne. 69-74 deltta 88 en taida olla ikinä nähny, 71 olisi suosikki tai 70.

Mustangia, chargeria ja tämmästä kyl on rivitolkulla.