Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Smirkelimies

https://www.blocket.se/annons/1402449955

Käypi kateeks tommosta ruottalaisten latolöytöä. Köyhässä Suomessa ois aksila kärryssä, ikkunat rikottu, katon päällä hypitty ja raato kiskottu jonneen suolle...

Ois siellä muitakii, tommonen luiskakatto se ois komia:

https://www.blocket.se/annons/1402435471

Poke

Hieno sekä nätti Zephyr.  8)

Nahkaistuimet.
Loikkarilaatikko ja suora kutonen takaavat vauhdin.
Kesällä vaihdettu tulpat, solenoidi ja puola.
Katsastettu kesäkuussa 2025.
Seuraava kats. 2029.
Puuhalistalla kuskin ovenikkunan avausmekanismi jumittaa.
Etuakseliston naputtava ääni jyrkästi vasemmalle käännyttäessä, vai ilmaiseeko auto kantansa politiikkaan 🤔

https://www.nettiauto.com/ford/zephyr/15293130

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poke - 22 lokakuu, 2025, 20:17Hieno sekä nätti Zephyr.  8)

Nahkaistuimet.
Loikkarilaatikko ja suora kutonen takaavat vauhdin.
Kesällä vaihdettu tulpat, solenoidi ja puola.
Katsastettu kesäkuussa 2025.
Seuraava kats. 2029.
Puuhalistalla kuskin ovenikkunan avausmekanismi jumittaa.
Etuakseliston naputtava ääni jyrkästi vasemmalle käännyttäessä, vai ilmaiseeko auto kantansa politiikkaan 🤔

https://www.nettiauto.com/ford/zephyr/15293130

Arvaa oikeen kehua... Mullahan oli ton mallin Consul. Vähän lyhempi keula kun neloskone ja vähän eri maski, muu samaa. Loikkariloota on kiva, siinä on sähkönen kick-down, jos toimii.
Tohon liittyen... Mullahan on jossain pieni krominen t-kahva vaijeriin/tankoon, jossa lukee "overdrive". Saattaa periytyä tuolta ajalta.

Musta78

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 24 lokakuu, 2025, 15:35www.nettiauto.com/opel/commodore/15371593
Coupe projekti.
Löydetty mahdollisimman huonosti Common keulaan sopivat valojen kehykset.. :shitfan:

Musta78

En huomannu edes tuommosta ku coupe.Onneks on noin kaukana. ;D

Poke

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 lokakuu, 2025, 15:39Löydetty mahdollisimman huonosti Common keulaan sopivat valojen kehykset..

Kylläpä olet pikkumainen kun autohan on muuten hieno ja pienellä vaivalla upea. ei tarte kuin purkaa, korityöt, sisustan siistiminen, kone ja lodju huoltaa, uudet renkaat, uusi pakoputki, uusi akku, muutamat pisteosat etsiä maailmasta ja eikun näyttelyyn.  ::)

Asmo

Lainaus käyttäjältä: Poke - 24 lokakuu, 2025, 17:23Kylläpä olet pikkumainen kun autohan on muuten hieno ja pienellä vaivalla upea. ei tarte kuin purkaa, korityöt, sisustan siistiminen, kone ja lodju huoltaa, uudet renkaat, uusi pakoputki, uusi akku, muutamat pisteosat etsiä maailmasta ja eikun näyttelyyn.  ::)

Juu, vaikka olen entinen (ehkä tulevakin) Opel-hörhö, niin enpä maksaisi mitään tuollaisesta aihiosta. Jos olisi edes akselit alla jotta saisi siirrettyä, niin sitten voisi vähän kuvetta kaivaa. Näin retorisesti, kun Opeleista tuo malli on jotenkin niin nähty ettei enää innosta. Oli mulla jossain vaiheessa kaikin puolin toimiva museokilpinen C-Rekord (2d sedan), minkä myin samalla hinnalla mitä tuosta raadosta pyydetään.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 24 lokakuu, 2025, 17:52Juu, vaikka olen entinen (ehkä tulevakin) Opel-hörhö, niin enpä maksaisi mitään tuollaisesta aihiosta. Jos olisi edes akselit alla jotta saisi siirrettyä, niin sitten voisi vähän kuvetta kaivaa. Näin retorisesti, kun Opeleista tuo malli on jotenkin niin nähty ettei enää innosta. Oli mulla jossain vaiheessa kaikin puolin toimiva museokilpinen C-Rekord (2d sedan), minkä myin samalla hinnalla mitä tuosta raadosta pyydetään.
Hintahan tuossa on ihan toivotaan-toivotaan, mutta suht asiallinen projekti..
Toki vaatii ostajalta oikeasti kiinnostusta malliin, kun ei ole edes koppa kunnossa, auto on palasina, puutteita, jne.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Poke - 24 lokakuu, 2025, 17:23Kylläpä olet pikkumainen kun autohan on muuten hieno ja pienellä vaivalla upea. ei tarte kuin purkaa, korityöt, sisustan siistiminen, kone ja lodju huoltaa, uudet renkaat, uusi pakoputki, uusi akku, muutamat pisteosat etsiä maailmasta ja eikun näyttelyyn.  ::)
Jarrusylinterit, jarruputket, sähköt, ja pyyhkiän moottori. Ekalla koeajolla menee syyläri ja/tai lämppärin kenno.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 24 lokakuu, 2025, 17:52Juu, vaikka olen entinen (ehkä tulevakin) Opel-hörhö, niin enpä maksaisi mitään tuollaisesta aihiosta. Jos olisi edes akselit alla jotta saisi siirrettyä, niin sitten voisi vähän kuvetta kaivaa. Näin retorisesti, kun Opeleista tuo malli on jotenkin niin nähty ettei enää innosta. Oli mulla jossain vaiheessa kaikin puolin toimiva museokilpinen C-Rekord (2d sedan), minkä myin samalla hinnalla mitä tuosta raadosta pyydetään.

Kyllä se tuosta seuraava korimalli pitäisi olla,noi on nähty.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 24 lokakuu, 2025, 19:47Kyllä se tuosta seuraava korimalli pitäisi olla,noi on nähty.
Siinä on puolensa..
Tykkään molemmista. 8)

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: palontie - 24 lokakuu, 2025, 19:47Kyllä se tuosta seuraava korimalli pitäisi olla,noi on nähty.
Edellinen.

Asmo

Oikein. Mulla oli sellainen Coupe-Rekord. Hyväkuntoinen Commodore kelpaisi.

palontie

Se olisi hieno,Graalin malja.