Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 09 marraskuu, 2025, 13:28https://www.nettiauto.com/plymouth/prowler/15402974

Plymouth Prowler
1997

Toi on vähän ristiriitainen, kun ei ne ymmärtäny moottoria siihen laittaa.
Sole kun vaihtaa.. :P

rb

Pertti K

Gary Grand

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 09 marraskuu, 2025, 13:28https://www.nettiauto.com/plymouth/prowler/15402974

Plymouth Prowler
1997

Toi on vähän ristiriitainen, kun ei ne ymmärtäny moottoria siihen laittaa.

Ihan kauhee..

palontie

Poweri

^ käsittämättömän ahdas auto. Kerran kiinnostuin kun olin huutokaupassa, siis sellaisessa missä ollaan fyysisesti läsnä, ja menin istumaan siihen. Sain itteni ängettyä kuskin jakkaralle, polvet suussa ja ratti rintamuksessa kiinni. Pois piti tulla kaatumalla sivuttain ja kiskoa katosta, vähän niinku nascar kuskit tulee ikkunan kautta ulos, mutta ovesta. Pitäs kuskin jakkara ottaa vittuun sieltä ja ajaa takapenkiltä  :wc:

LPR

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 09 marraskuu, 2025, 19:15^ käsittämättömän ahdas auto. Kerran kiinnostuin kun olin huutokaupassa, siis sellaisessa missä ollaan fyysisesti läsnä, ja menin istumaan siihen. Sain itteni ängettyä kuskin jakkaralle, polvet suussa ja ratti rintamuksessa kiinni. Pois piti tulla kaatumalla sivuttain ja kiskoa katosta, vähän niinku nascar kuskit tulee ikkunan kautta ulos, mutta ovesta. Pitäs kuskin jakkara ottaa vittuun sieltä ja ajaa takapenkiltä  :wc:
Kyllä minä 180 cm/100+ kg olen hyvin mahtunu.

Poweri

Poke

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 09 marraskuu, 2025, 19:15^ käsittämättömän ahdas auto. Kerran kiinnostuin kun olin huutokaupassa, siis sellaisessa missä ollaan fyysisesti läsnä, ja menin istumaan siihen. Sain itteni ängettyä kuskin jakkaralle, polvet suussa ja ratti rintamuksessa kiinni. Pois piti tulla kaatumalla sivuttain ja kiskoa katosta, vähän niinku nascar kuskit tulee ikkunan kautta ulos, mutta ovesta. Pitäs kuskin jakkara ottaa vittuun sieltä ja ajaa takapenkiltä  :wc:

Katsoin kun nytemmin jo edesmennyt tätini mies, 190+ cm ja yli 100kg, meni furyn ratin taakse. Ei sinne jäänyt yhtään ylimääräistä tilaa. Ko. "stadin kundin" isällä oli Dart '63, ja kertoi kun ajeli sillä. Sohvapenkki näyttää olevan ja onkin liian korkealla ja liian lähellä. Yep, ihmiset olivat vissiin pienempiä aikoinaan Yhdysvalloissa. Kun ostin tuon sedanin A.D. 1984 siinä oli suurimman datsunin erilliset istuimet, mitkä oli kokonsa puolesta sopivat, leveät, tukevat, ja ennekaikkea matalat. Jäi tilaa ajaa isommallakin tyypillä. Vaihdoin takaisin alkuperäisen sohvan, mikä on minulle, 176cm, alle 80kg, sopiva. Sitten silmätkin siirtyivät ylemmäs ja näkyväisyys parani. Sportissa taas on eri matalat tuolit.

Jay Leno näkyy ajelevan kaikenkokosia vehkeitä tv-sarjassaan. Ei aina näytä kovin miellyttävältä se meno.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Poke - 09 marraskuu, 2025, 20:09Katsoin kun nytemmin jo edesmennyt tätini mies, 190+ cm ja yli 100kg, meni furyn ratin taakse. Ei sinne jäänyt yhtään ylimääräistä tilaa. Ko. "stadin kundin" isällä oli Dart '63, ja kertoi kun ajeli sillä. Sohvapenkki näyttää olevan ja onkin liian korkealla ja liian lähellä. Yep, ihmiset olivat vissiin pienempiä aikoinaan Yhdysvalloissa. Kun ostin tuon sedanin A.D. 1984 siinä oli suurimman datsunin erilliset istuimet, mitkä oli kokonsa puolesta sopivat, leveät, tukevat, ja ennekaikkea matalat. Jäi tilaa ajaa isommallakin tyypillä. Vaihdoin takaisin alkuperäisen sohvan, mikä on minulle, 176cm, alle 80kg, sopiva. Sitten silmätkin siirtyivät ylemmäs ja näkyväisyys parani. Sportissa taas on eri matalat tuolit.

Jay Leno näkyy ajelevan kaikenkokosia vehkeitä tv-sarjassaan. Ei aina näytä kovin miellyttävältä se meno.
Ei tuolla vanhassa MGssa liikaa tiloja ole. Maha on ratissa kiinni ja kädet koukussa. Ja ennenkaikkea auton mitoitus on älytön. Kytkintä painaessa pitää nilkka oikoa, että ylettää painaa kytkimen pohjaan, mutta silti ei penkin ja ratin väliin mahdu. Polkimimet kun olis 10 cm lähenpänä, niin voisi penkki olla 10 cm taaempana, juuri sen verran olisi tilaa.

leivonharri

Puhutko nyt Dartista vai Prowlerista?

Poweri

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 09 marraskuu, 2025, 20:32Puhutko nyt Dartista vai Prowlerista?
Dartista juu, ihan relevantti kysymys. Prowleri olis kiva edes koeistua joskus.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Poke - 09 marraskuu, 2025, 20:09Katsoin kun nytemmin jo edesmennyt tätini mies, 190+ cm ja yli 100kg, meni furyn ratin taakse. Ei sinne jäänyt yhtään ylimääräistä tilaa. Ko. "stadin kundin" isällä oli Dart '63, ja kertoi kun ajeli sillä. Sohvapenkki näyttää olevan ja onkin liian korkealla ja liian lähellä. Yep, ihmiset olivat vissiin pienempiä aikoinaan Yhdysvalloissa. Kun ostin tuon sedanin A.D. 1984 siinä oli suurimman datsunin erilliset istuimet, mitkä oli kokonsa puolesta sopivat, leveät, tukevat, ja ennekaikkea matalat. Jäi tilaa ajaa isommallakin tyypillä. Vaihdoin takaisin alkuperäisen sohvan, mikä on minulle, 176cm, alle 80kg, sopiva. Sitten silmätkin siirtyivät ylemmäs ja näkyväisyys parani. Sportissa taas on eri matalat tuolit.

Tosiaan niska köyryssä sai istua myöskin, ei mitään toivoa ajaa sillä.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 09 marraskuu, 2025, 20:35Dartista juu, ihan relevantti kysymys. Prowleri olis kiva edes koeistua joskus.
Aloin miettiä, että enkö mä ole ikinä istunut Dartissa? Mun kaveripiirissä on kuitenkin ollut niitä useita. Mullakin on -66, mutta ostin sen valmiiksi purettuna, joten en ole istunut sisusta asennettuna.

Olis varmaan jäänyt mieleen, kun mä olen aika suunnaton: 192cm, 135kg, pitkä (kipeä) selkä, lyhyet jalat, likinäkö ja huono itsetunto.