Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 25 maaliskuu, 2026, 10:59Sä olit niin väärässä!Vielä myymäti..
jospa rb unohti soittaa

rb

En ny huomioinu sitä, että se on alun perin ollu neliovitolppa.
Kuulostikin liian halvalta ollakseen totta.

palontie

Hyvä auto pilattu kun ovia poistettu.Pelimies ois poistanut kaikki.

samiralfey

Miten noita saa sitten museorekisteriin? Jos tuommoinen menee museorekisteriin niin kai tuo omakin menisi heittämällä? Tai sitten en vain ymmärrä kriteerejä.

palontie

Mun silmiin niitä kriteereitä ei edes ole.Ihme himmeleitä on museokilvissä..

WBBC

Lainaus käyttäjältä: 6PPC - 25 maaliskuu, 2026, 10:10https://www.nettiauto.com/pontiac/bonneville/15642537

Erästä opettajataustaista henkilöä siteeraten, kun ei halunnut moittia suoritusta:
"Voipihan sen noinkin tehdä"

Olisko jonkun kiinteistöhuoltofirman Pontiac, kun on lumilevyllä varustettu?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: pantera - 24 maaliskuu, 2026, 22:20Mulla on porsse kuume.
No ni , tulin kaapista  :dontknow:
Hah, amatööri! Mulla sähköbemmikuume.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 25 maaliskuu, 2026, 10:59Sä olit niin väärässä!Vielä myymäti..
Sanoko se mistä aamusta oli kyse?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: rb - 25 maaliskuu, 2026, 13:17En ny huomioinu sitä, että se on alun perin ollu neliovitolppa.
Kuulostikin liian halvalta ollakseen totta.
Mites se olikaan tuon selittelyn kanssa?  :thinking:

Carillo

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 25 maaliskuu, 2026, 10:51Traficomissa oli 'muutoskielto'. Mitä lie tarkoittaa? Prosentit täynnä?

Eikös se tarkoita et omistajan vaihdos kielletty kun esim. velkojia perässä  :thinking:

pantera

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 25 maaliskuu, 2026, 15:53Hah, amatööri! Mulla sähköbemmikuume.
Aika pitkälle edennyt tauti siis, saattaa tulla saattohoitopäätös nopeasti..

LPR

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 25 maaliskuu, 2026, 16:01Eikös se tarkoita et omistajan vaihdos kielletty kun esim. velkojia perässä  :thinking:
Ei välttämättä muuta kuin vakuutena johonkin lainaan.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 25 maaliskuu, 2026, 15:53Hah, amatööri! Mulla sähköbemmikuume.
Se "uusi" sähköbemmi, XIIM?

Näyttää niinku joku olis piirtänyt nittoteipillä munuaiset perunaan. Varsinkin semmosena kuulokojeen harmaana.

Pääsinpä sanomaan, oon halunnut tuoda tän julki jo pitkään!

IX3?

rb

rb

https://www.nettiauto.com/chevrolet/el-camino/15642770

Chevrolet El Camino
1972

68-72 Caminoa ei ookkaa ollu pitkään aikaa myynnissä..