Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

rb

Carillo

1320

Kuinka niin? Siistikuntoinen ja räpeltämättömän oloinen Sedan Caprice.

Jos hintaa ihmettelee, niin mielummin mä maksaisin 10 000€ siististä Capricesta kuin 6000-8000€ jostain mädästä, epäsiististä aihiosta jota on 10 edellistä seppää räpeltänyt hieman kyseenalaisin keinoin.

rb

Tää ois kuntonsa puolesta kymppitonnin Caprice.

https://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/15782130

Chevrolet Caprice
1980

Tosin mottori valinnasta voidaan olla montaa mieltä..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 02 kesäkuu, 2026, 11:24Kuinka niin? Siistikuntoinen ja räpeltämättömän oloinen Sedan Caprice.

Jos hintaa ihmettelee, niin mielummin mä maksaisin 10 000€ siististä Capricesta kuin 6000-8000€ jostain mädästä, epäsiististä aihiosta jota on 10 edellistä seppää räpeltänyt hieman kyseenalaisin keinoin.
Räpeltämätön kyllä aika pitkälti, :+1:  muttei tuo minun silmissä likikään 10k€ auto ole, hyvä aihio kuitenkin. O0
Tosin ne 6-8k€ pyynnitkään ei useimmiten ole missään linjassa autojen kunnon kanssa.

Hyväkuntoinen/räpeltämätön sedani vois hyvin olla 12k€ auto minunkin silmissä.

Tuossa yksilössä ovet sisässä, ovien alareunat vaatii kiireellistä ruosteiden kiinniottoa, öljyvuoto alapuolella on aika radikaalia jo, kun poikkipalkissa riukkuu monta tippaa ja märkää on asvaltillakin. Kattoverhous on kötöstetty kiinni(se siitä räpeltämättömästä..) Ovien katkaisijapaneelit on kappaleina/käsinojat repsottaa, istuimet suorastaan ällöttävän näköiset, lakat kesinyt, taka(ja etupuskurillakin)puskurilla pukattu jotain liikkumatonta objektia :))

Hyvä käyttöauto pienellä siistimisellä tai aihio siistin tekemiseen. 8)  Max 8k€ olis mun ehdotus arvoksi kuvien perusteella.

sössö

Lainaus käyttäjältä: rb - 02 kesäkuu, 2026, 11:49Tää ois kuntonsa puolesta kymppitonnin Caprice.

Chevrolet Caprice
1980

korinvaihtoauto

WBBC

Mikä vitun moottori tuohon on asennettu. En kyllä maksaisi tuosta kun max 100e

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: rb - 02 kesäkuu, 2026, 11:49Tää ois kuntonsa puolesta kymppitonnin Caprice.

Chevrolet Caprice
1980

Se onkin liian siisti capriceksi, onneksi se onkin oldsmobile.

Varmaan ihan mukava käyttöauto tuolla bemarin dieselillä.

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 kesäkuu, 2026, 11:54Räpeltämätön kyllä aika pitkälti, :+1:  muttei tuo minun silmissä likikään 10k€ auto ole, hyvä aihio kuitenkin. O0
Tosin ne 6-8k€ pyynnitkään ei useimmiten ole missään linjassa autojen kunnon kanssa.

Hyväkuntoinen/räpeltämätön sedani vois hyvin olla 12k€ auto minunkin silmissä.

Tuossa yksilössä ovet sisässä, ovien alareunat vaatii kiireellistä ruosteiden kiinniottoa, öljyvuoto alapuolella on aika radikaalia jo, kun poikkipalkissa riukkuu monta tippaa ja märkää on asvaltillakin. Kattoverhous on kötöstetty kiinni(se siitä räpeltämättömästä..) Ovien katkaisijapaneelit on kappaleina/käsinojat repsottaa, istuimet suorastaan ällöttävän näköiset, lakat kesinyt, taka(ja etupuskurillakin)puskurilla pukattu jotain liikkumatonta objektia :))

Hyvä käyttöauto pienellä siistimisellä tai aihio siistin tekemiseen. 8)  Max 8k€ olis mun ehdotus arvoksi kuvien perusteella.

Tätä vähän niinkun kommentissani hain. Jos on ruostehommaa ja kolhuja niin Caprice EI OLE 10k€ auto  :o

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 02 kesäkuu, 2026, 12:46Se onkin liian siisti capriceksi, onneksi se onkin oldsmobile.

Tuo rengastus.. :o

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 kesäkuu, 2026, 12:51Tuo rengastus.. :o
Kumia saa kaupasta. Kyllähän tuossa pitäisi vähän jämäkämmät renkaat olla.

Pertti K

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 02 kesäkuu, 2026, 12:46Se onkin liian siisti capriceksi, onneksi se onkin oldsmobile.

Makuasia. Mutta kyllä tuossa pitää olla bensa V8. Kävin aikoinaan katsomassa erittäin siistiä 1976 Range Roveria. Mutta joku mulkku oli vaihtanut siihen jonkun dieselin alkuperäisen V8 -koneen tilalle. Eikä ollut edes myynti-ilmoitukseen laittanut mainintaa asiasta. Oli hukkareissu.

sössö

ne on vähän miten sitä autoa käyttää, ehkä diisseli voisi tehdä tuon auton kustannuksiltaan sellaiseksi että sillä voisi joku jopa ajaakkin eikä vaan käynnistellä ja kaasutella jossain autotallissa kun kaverit on kylässä.

Kyrpov

Tollanen "iso" kutonen jo liikuttaa kun kanta-autotkin alkaa olla saman painosia.

Harmi kun ei kunnon kuvaa konehuoneesta