Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 heinäkuu, 2026, 11:52Hyväkorinen T3 tölkki syncro olis ihan mukava.. :P
Mulla olis siihen jo Subarun konekin valmiina, niin saisi sen liikkumaankin halutulla tavalla. :))
Naapurin pojalla on ainakin etäältä katottuna ehyen olonen, kysynkö myykö?

palontie

Ei Garylle sentään kaikki käy.

LPR

Ei kait se, jos on ehyen oloinen.

Gary Grand

Ai saakeli teitä.. :rotfl:  :rotfl:

Mä päivällä Jussin ehdotuksen luin ja menin äkkiä lähimpään nurkkaan :oushit:

Ei yhtään rojektiilia nyt! :shitfan:

..mulla on jo pari ajatusta seuraavista pihaan haalattavista hylyistä, niin en prkle ota Volkkaria nyt, vaikka ilmaseksi saisin.. :panic: ..tai ehkä sitten olis pakko.. :'(

Pitää @signet alkaa kohta lämmittämään tulevista ajatuksista.. :-*

isalmela

Lainaus käyttäjältä: palontie - 05 heinäkuu, 2026, 08:19Hitler oli nero,hän tiesi että judet on maailman syöpä.
Hitler oli umpihullu pölvästi. Sitten voisimme taas siirtyä nettiauto bongauksiin

tevo

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 05 heinäkuu, 2026, 19:34Hitler oli umpihullu pölvästi. Sitten voisimme taas siirtyä nettiauto bongauksiin

Älä oo tommonen rassisti ..

sössö

mieluummin kyllä ottasin T3 kuin T4. Kyllä siinä T4 alkoi jo olemaan kaikkea ihan omituista nykymenoa, sähkötaulut sulaa hehkut vaikeita vaihtaa, johtovikoja ym. ihmisen korjattavissa toki sekin on

sämpy

Studesta hukattu ainoo hyvä osa eli moottori, ei jatkoon..

No joo onhan se vähän painava mutta kunnolla purkkaa tai vakio purkat ja pari baria ahtoja niin sbcn saa kerätä imurilla kun stude vielä puskee hevosia.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 05 heinäkuu, 2026, 21:28Studesta hukattu ainoo hyvä osa eli moottori, ei jatkoon..

No joo onhan se vähän painava mutta kunnolla purkkaa tai vakio purkat ja pari baria ahtoja niin sbcn saa kerätä imurilla kun stude vielä puskee hevosia.
Nii mitäs siinä Studen ahdetussa 289:ssä tehtaalta läshtiessä oli, no google kertois, mut varmaankin lähelle heppa/kuutiotuuma kuitenkin... Jos sitä vertaa tohon viritettyyn saastemoottoriin...

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 heinäkuu, 2026, 19:26Mä päivällä Jussin ehdotuksen luin ja menin äkkiä lähimpään nurkkaan :oushit:
On se jo tottunu odotteleen. Tossa se tais pari-kolmevuotta olla toisen etupyörän tuennat irrallaan... Meni se kasaan ja on jo vaihtanu paikkaa pihassa. Pari vuotta. Eli ei sekään hetkeen oo liikkunu tiellä.

Carillo