Rekisterikilven maalaus.

Aloittaja Chevy59, 11 toukokuu, 2024, 13:04

« edellinen - seuraava »

Chevy59

Milläs maalilla kolleegat olette maalailleet rekisterikilpiä?
Vaatiiko pohjustuksen?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Chevy59 - 11 toukokuu, 2024, 13:04Milläs maalilla kolleegat olette maalailleet rekisterikilpiä?
Vaatiiko pohjustuksen?
kirjaimia/numeroita vai pohjaa?
Sinä vain

palontie

Kilikali hommiin Rotten Black.
Eniten vituttaa kaikki.

Chevy59


Kyrpov

Onko se joku erikoiskilpi vai halutaanko siihen jotain spesiaalia? Ainakin se valkoisen heijastepohjan maalaus kerää tarkkasilmäiseltä miliisiltä/katsastajalta satikutia.

Mustalla spreillä tai paikkamaalipullolla olen kirjaimia maalannnut / päinvastoin.

Mustapohjanen kilpi ei taida heijastaa?

Uusiahan samalla tunnuksella saa halvalla konttorilta vanhan tilalle.
Sinä vain

Gary Grand

The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Markok

Mietin jo eilen ja en vieläkään saa päähän mikä tässä maalauksessa mietityttää, maalin kiinni pysyminen?
Jos valkoinen kilpi mustaksi täytyy saada niin musta alle ja kirjaimet taiteilla valkoiseksi.
Valkoisen heijastus hankala saada, mutta niin päin onnistuu noin 15eurolla konttorilla, valkoisen kilven saaminen mustaksi ilman mr todistusta maksaa noin 1000e vai saako sittenkään?? Alkuperäinen kilpi vapaana ja auto on sen ikäinen??

Toyopet

Hilemaalilla sen valkoisenkin saattaisi saada sinnepäin.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 13 toukokuu, 2024, 10:15Uusiahan samalla tunnuksella saa halvalla konttorilta vanhan tilalle.
Vanhaan ketjuun vastailen.

Itsekin tuota kilven maalausta olen miettinyt. Uudet valkopohjaiset kilvet on eri väriset, kuin vanhemmat. Alkuperäisessä valkeassa kilvessä se valkea on hieman tai oikeastaan melko paljonkin kellertävä. Joskus ysärillä muuttui kirkkaan valkoiseksi. Hyvin erottaa jo kaukaakin, onko autoon uusittu kilvet vai onko alkuperäinen säilynyt. Parissakin autossa kilvet on epäsiistit, mutta kuitenkin alkuperäisen sävyiset. Jostain pitäisi löytää heijastavaa valkoista maalia, minkä voisi sävyttää, jos noita joskus mr-kilpiin meinaa laittaa.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 04 heinäkuu, 2024, 00:21Vanhaan ketjuun vastailen.

Itsekin tuota kilven maalausta olen miettinyt. Uudet valkopohjaiset kilvet on eri väriset, kuin vanhemmat. Alkuperäisessä valkeassa kilvessä se valkea on hieman tai oikeastaan melko paljonkin kellertävä. Joskus ysärillä muuttui kirkkaan valkoiseksi. Hyvin erottaa jo kaukaakin, onko autoon uusittu kilvet vai onko alkuperäinen säilynyt. Parissakin autossa kilvet on epäsiistit, mutta kuitenkin alkuperäisen sävyiset. Jostain pitäisi löytää heijastavaa valkoista maalia, minkä voisi sävyttää, jos noita joskus mr-kilpiin meinaa laittaa.
Tänään just tänne mökille tullessa ajeli joku vanha vani edellä, ne kilvet oli ihan selkeen keltaset. Piti oikeen mennä lähemmäs kattoon, ettei oo koekilvet. Ei ollu. Eikä tainu olla vaimentimiakaan, varmaan nautinnollista matkustusta...
En varmasti oo.

Zephyr

Joskus tein yhteen vanhukseen taittoreunakilvet 1mm alumiinipellistä, maalasin mustalla peltikattomaailla, ja kirjaimet "vannehopealla", vähän niinkuin imitoimaan 1949 - 1951 jaossa olleita kromikilviksi kutsuttuja kilpiä ( jotka ovat oikeasti niklattua messinkiä ) ja  niillä ajelin monta vuotta.

Katsastukseen laitoin aina valtion kilvet. Kerran yhdessä harrasteajoneuvotapahtumassa useampi moottoripyöräpolisi oli kävellen liikkeellä ajoneuvoriviä katsellen, ja noita mun kilpiä ne osoittelivät ja jäivät katselemaan ja puhelemaan keskenään, mutta jatkoivat sitten matkaa. Tien päällä ei ollut koskaan mitään ongelmaa kilvistä.





Originaalit valtion "kromikilvet"