kansi miran tapit ja terät

Aloittaja Vaniukko, 25 kesäkuu, 2024, 23:07

« edellinen - seuraava »

Vaniukko

mulla olis semmonen vanha mira mutta ei niitä ohjuritappeja eikä teriä.löytyykö nuita mistään muualta kun tapio päkiltä?oon yrittäny guuglailla kiinasta ja vaikka mistä mut en oikein löydä.niitä kiinan kopioita löytyy mutta niissä vaikuttas olevan eri tapit ja terät

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 25 kesäkuu, 2024, 23:07mulla olis semmonen vanha mira mutta ei niitä ohjuritappeja eikä teriä.löytyykö nuita mistään muualta kun tapio päkiltä?oon yrittäny guuglailla kiinasta ja vaikka mistä mut en oikein löydä.niitä kiinan kopioita löytyy mutta niissä vaikuttas olevan eri tapit ja terät

Kiertonetin kuvaa ku tökkäsee tosta linkistä ainakin itelle tuli jotain eBay linkki ja muita linkkejä siinä sivussa olevissa kuva ehdotuksissa

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sca_esv=94e45fce1d51b060&sca_upv=1&q=kansi+miran&udm=2&fbs=AEQNm0BPOoh9VbBCjalF0rEOyGX5kRLYVza7cYJJOpRh_GrkcAvFHwXS29RgnoQxUE807hCptsbHOBjbwqVGXBOYs5CPjAnwO1FVspPhorXoiB2g4c-mykulZ38RsHC8A0xzyhPmPhVMUF4Z4hVcpP28M6iK2dO7bVBqO4fhneespwV3Ps6LyTQ&sa=X&ved=2ahUKEwjm1b2K1veGAxXrQlUIHRJ1IRYQtKgLegQICRAB&biw=1280&bih=898&dpr=1#vhid=IT6QtnOnw6MAjM&vssid=mosaic

Vaniukko

no jotain tappeja näytti ebayssa olevan tyyliin 50e kpl käytetyt.tekisköhän tuolla newaylla mitään ei ois alissa lopulta kallis?