Pick Nick 4.8.2024 Forssa

Aloittaja Marklin, 28 heinäkuu, 2024, 10:11

« edellinen - seuraava »

Pande

40 vuotta siitä kun ensimmäisen kerran kävin Forssan Pick-Nickissä. Muunmuassa tämmöistä siellä oli silloin.

Ekan kerran Pick-Nick oli järjestetty edellisvuonna.

En ole enää aikoihin käynyt enkä varmaankaan käy nytkään, ehkä minä ja tapahtuma olemme kasvaneet erillemme.  :)
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Gary Grand

Tänä vuonna ei mitään mahdollisuutta lähteä..
Kummitytön rippijuhlat samana päivänä.
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

cdi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 heinäkuu, 2024, 11:11Tänä vuonna ei mitään mahdollisuutta lähteä..
Kummitytön rippijuhlat samana päivänä.

Lahjoita sille ilmainen matka forssaan.

tevo

Lainaus käyttäjältä: Pande - 28 heinäkuu, 2024, 10:5940 vuotta siitä kun ensimmäisen kerran kävin Forssan Pick-Nickissä.
Ekan kerran Pick-Nick oli järjestetty edellisvuonna.
En ole enää aikoihin käynyt enkä varmaankaan käy nytkään, ehkä minä ja tapahtuma olemme kasvaneet erillemme.  :)

Kutakuinkin itellä sama, mitänyt sen ainuan kerran kävin..
Romminmyynti IKEAan

Kustom STW

Ei oo hirveetä hinkua raviradalle pönöttää.

Oon mie tainnut siellä 3 kertaa käydä.

Toyopet

Kerran meinasin mennä mutta olisi pitänyt lähteä aamuyöstä, niin uni houkutteli Forssaa enemmän.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Kalu

Onhan siellä monesti tullut käytyä. Ekan kerran ehkä '96.
Muutamaan vuoteen ei oo tullut käytyä ja en taida nytkään jaksaa lähteä...

Tää on ehkä '98 kun oon coolisti luu pokalla frendin valtterin kyyis...

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 28 heinäkuu, 2024, 23:40Onhan siellä monesti tullut käytyä. Ekan kerran ehkä '96. Muutamaan vuoteen ei oo tullut käytyä ja en taida nytkään jaksaa lähteä...
Ekan kerran vissiin -84, sillon meni vielä oikeen sujuvasti. Pari vuotta myöhemmin tyhjäkäynnillä keittävällä Camarolla tuli mitta täyteen sitä jonotusta. Sen koommin en ole itteeni sinne tunkenu. Ei noi massatapahtumat ole kyl muutenkaan mun mieleisiä. Ei siis tule edes suunniteltua lähtemistä mihinkään tollaseen.
En varmasti oo.

Gary Grand

Kiva siellä ois taas kierrellä ja ihastella kalustoa.
Rompetorilta en ole kertaakaan tyhjin käsin lähtenyt ja ihan just ennen loppua on tullu tehtyä todella edullisia hankintojakin. 8) Mm. uusi vanin alusyyläri 50€, Fiiun kaasari 5€, pari priimaa 255/70R15 kumia 20€..
Porukka mieluummin myy halvalla loput kamat kuin nostelee autoon ja vie takaisin kotiin. :P
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

HendriXXX

Mija

Eiköhän tule mentyä, jos ei vettä tule taivaan täydeltä...
Aina yhdet vielä kärsii ottaa

rb

Mä taisin 2019 olla ekan kerran.

Lainaus käyttäjältä: Pande - 28 heinäkuu, 2024, 10:59ehkä minä ja tapahtuma olemme kasvaneet erillemme.
Ja minä taas en ole koskaan edes kasvanut niihin.
Mut kun naisella on nyt auto ja se kun taas on intopinkeenä, niin...
Mites se pappi sanokaan?
"Myötä ja vastamäessä"

Pertti K

rb

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 heinäkuu, 2024, 09:42Hyvähän se sinun kun ei ole edes kaakana.
:)  No mulla onneks vaan 20 minuutin matka, niin kyl mä siellä suht vapaaehtoisesti jo aamu kasilta olen romutoria kiertämässä.
Siitä mä kyllä tykkään, kun siellä on muutakin kun metrilakua..