Pieni pakuntapainen (seurapeli)

Aloittaja Lerssinen, 15 joulukuu, 2024, 09:28

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 20 joulukuu, 2024, 20:40Eikai varsinaisesti mikään, tiedä vain miten muut kattoo kun ajais viiatila  :rolleyes:

(iveco ei oo viiatti, ei sinnepäinkään  :rotfl:  )
Iveco oli Yökötissäkin Moottori. 8) Tykkäsin todella siitä koneesta.. :P
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 20 joulukuu, 2024, 20:40Eikai varsinaisesti mikään, tiedä vain miten muut kattoo kun ajais viiatila  :rolleyes:

(iveco ei oo viiatti, ei sinnepäinkään  :rotfl:  )

Ole erilainen ruori ja

Lerssinen

Kokkolan viiatti oli kadonnu myynnistä eilen, joku sen sitten haki ennen joulua  :o

Mitä nää vibatin 1.6 on sukuaan ?
https://www.nettiauto.com/fiat/scudo/14705301

Tuossa kun plärännyt nettiä niin saahan 4 tonnilla jo jotakuinkin käyttökelposia NORMIautoja mutta kun en halua normiautoa tuonne pihalle seisomaan vaan sen pitäis olla tarvehankintainen eli tää pikkupaku tai sitten siinä pitäis olla jotain.. Eli skaala on nyt lavealla, tarjoilkaa..  :riot:

jariha

eiköhän se lie joku voortinkeksintö tuo 1.6? itellä ei tota uuvempikoppasta oo ollu? vanhempia kyllä... laiska se oli kun virmassa ykskävi aikanaan ja ajelin sen sit vaihtoon primastaariin...
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-97 Volvo V70 2.5Tdi paku
-02 Toyota Yaris Verso 1.3
-05 Opel Combo 1.3 -98 Renault Laguna 1.8rt -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm

'59 Kingswood

Sama kuin Chevy Blazer S10. Ja  toi Oldsi näkyy muuten olevan awd ja sen mallin jakolaatikko ei taida olla yleisesti ottaen ihan se paras mahdollinen vaihtoehto...

Lerssinen

Oliskohan tuossa sitä jotain  :thinking:

Kyrpov

Sinä vain

Lerssinen

No ei muutaku parempia ja halvempia tyrkylle sitten vain.

Bantam

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 25 joulukuu, 2024, 21:19No ei muutaku parempia ja halvempia tyrkylle sitten vain.
onhan noita vastaavia blazereita naureskeltu täälläkin hinnan puolesta ja melkein lahjoituksena ne pitää antaa. Jos oldsin merkistä haluaa kolminkertasen hinnan maksaa niin sitten se on toi. On noita oldsinakin joskus myynnissä ollut joten ei ainoa.
Sinä vain

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 25 joulukuu, 2024, 21:50Siitä tinkaamaan, on tuore leimakin.

https://www.nettiauto.com/uaz/452e/14743181

Mä veikkaan et tunnen omistajan isän ja jos isäänsä tullu poika niin toi on tehty kunnolla.

Hyvin vahvaa pussihousu meininkiä tekemisessä.
Vtu tää hymyily sattuu

Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 25 joulukuu, 2024, 22:04Mä veikkaan et tunnen omistajan isän ja jos isäänsä tullu poika niin toi on tehty kunnolla.

Hyvin vahvaa pussihousu meininkiä tekemisessä.

Ja minä veikkaan että ovat jonkunlaisia radioukkoja kun taisi tuo uatsi piipahtaa kesällä radioleirillä viitasaarella  ^-^

Edelleen odotan niitä halvempia ja parempia myytäviä kohteita kyrppovilta...

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 25 joulukuu, 2024, 22:10Ja minä veikkaan että ovat jonkunlaisia radioukkoja kun taisi tuo uatsi piipahtaa kesällä radioleirillä viitasaarella  ^-^

Sitä en tiedä mut isänsä vahvasti amerikanauto puolella ja melkosista rytöläjista leiponut museovehkeitä.
Vtu tää hymyily sattuu

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 25 joulukuu, 2024, 22:10Ja minä veikkaan että ovat jonkunlaisia radioukkoja kun taisi tuo uatsi piipahtaa kesällä radioleirillä viitasaarella  ^-^

Edelleen odotan niitä halvempia ja parempia myytäviä kohteita kyrppovilta...
Taitaa olla tällä hetkellä halvin koska suurimmasta osasta on ilmotukset ummessa. Jos väkisin tollanen pitää saada niin seuraa nettiautoa kuukausi tai kaksi. Saat sieltä kyllä rusettikeulasen halvemmalla.

@Stige olisit tarjonnut omaasi  ;D
Sinä vain