1974 El Camino

Aloittaja Gary Grand, 23 helmikuu, 2025, 21:32

« edellinen - seuraava »

Kustom STW

https://www.overdrive.fi/v8-market/cars-for-sale/bdbbe785f1b2ee2454ffdee3f91bed8b/

Kristiinankaupungin intiaani laittanut myyntihousut taas jalkaan.
Onnea kaupantekoon, ilmoittele miten onnistui!

:+1:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 18 huhtikuu, 2025, 22:43https://www.overdrive.fi/v8-market/cars-for-sale/bdbbe785f1b2ee2454ffdee3f91bed8b/

Onnea kaupantekoon, ilmoittele miten onnistui!

:+1:

Alkaa olla osat koossa jo yhteen yksilöön.. ^-^

Tuo tosin olisi niin täydellinen että saisi melkein toisen tehtyä.. :o
Thanks for beeing my friend.
Questionable choice, but I appreciate it anyway.

NonSenCe

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 18 huhtikuu, 2025, 22:43https://www.overdrive.fi/v8-market/cars-for-sale/bdbbe785f1b2ee2454ffdee3f91bed8b/

jaa se on siis oikeasti olemassa oleva myyjä? muutamista sen ilmottamista autoista oon yrittänyt joskus aikoinani kysellä lisätietoja mutta en oo vastausta koskaan kuullut. joten olettanut että se on vaan joku vitsi tai botti joka niistä ilmottelee.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

1320

Kyllä se ihan todellinen heppu on, melkoinen persoona vaan. :)) 
Tradition Never Goes Out of Style!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 29 huhtikuu, 2025, 16:34jaa se on siis oikeasti olemassa oleva myyjä? muutamista sen ilmottamista autoista oon yrittänyt joskus aikoinani kysellä lisätietoja mutta en oo vastausta koskaan kuullut. joten olettanut että se on vaan joku vitsi tai botti joka niistä ilmottelee.
Soittamalla?
Tuskin mihinkään muuhun vastaa.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 29 huhtikuu, 2025, 16:34jaa se on siis oikeasti olemassa oleva myyjä? 

Juu, on (ja sieltä teiltäpäin lähtöisin ja olen aika varma, että olet ainakin tikkulan kokoontumisissa vähintään ohimennen nähnytkin :rolleyes:)
Melkoinen persoona, iäkäskin on jne... En lähde tarkemmin yksilöimään, mutta uskon, että ihan parilla kysymyksellä paikallisilta kanssaharrastajilta löytyy loput faktat...

Kalu

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 29 huhtikuu, 2025, 16:34jaa se on siis oikeasti olemassa oleva myyjä? muutamista sen ilmottamista autoista oon yrittänyt joskus aikoinani kysellä lisätietoja mutta en oo vastausta koskaan kuullut. joten olettanut että se on vaan joku vitsi tai botti joka niistä ilmottelee.
Joskus vuosia sitten olen sille soittanut, ihan asialliselta vanhalta ukkelilta kuulosti. Oliskohan nimimerkkikin silloin ollut joku muu kuin tuo Horsepoweri? No, myöhemmin sitten yhdistin tähän, et toihan se muuten oli jonka kanssa oon joskus puhelimessakin jutellut ja meinasin et kännissä laittelee nyt myynti ilmoja, no, ei kai sit välttämättä kuitenkaan...

1purehell

Mä oon jopa käyny sen laanilla.  ;D
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

leemu

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 30 huhtikuu, 2025, 00:10Mä oon jopa käyny sen laanilla.  ;D

Onko kyseessä sama kaveri joka kaupitteli V8-magazinen myyntipalstalla läpi -90 luvun mm. x-runko chevyjä "vain osina"? :thinking:

Vuokralainen

Kun olis myyny ees niitä osia. Joskus vuonna 2000 tjsp yritin ostaa siltä pikkulohkon koneenkorvakkoja '67 Bel Airiin, van ei voinu myydä kun oli kone päällä... ::)  Totesin  että joo.
SWT:llä olikin sit hyllyssä.
?

Gary Grand

Parit paikat.

Sitten uskalsikin jo kopan nostaa ylös.

Kyllä mä tarviisin reilusti pienemmän vehkeen näihin hommiin. :o
On niin tunnotonta touhua tällä koittaa näin pieniä ja hentoisia värkkejä hoidella!!?😱

Meinasin tuonkin repiä kahtia, kun oli jääny yhdeltä reunalta vähän kiinni!
Onneksi syrjäsilmällä huomasin että runkohan liikahti mukana kun aloin nostaa.. :thinking:

Olihan siellä jo takapyörät 20 senttiä ilmassa.. :shitfan:

Nyt olisi pehmeät kohdat kivasti tyrkyllä!
Pääsee hitsaamaan altapäin! :P
Kipinöitä hihoihin ja kalsareihin!
Liikettä lantioon.. :hendrixxx:  :iwantit:

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Iskin taas kiinni ruosteisiin..

Kopan etukiinnike on vähän kuppainen.

Onneksi on tuo varaosahylsy. O0

Nappasin siitä etunurkan ehjällä korvakkeella ja aloin vanhaa nurkkaa laikkailla pois.

Koko illan sai yhden halvatun kulman kanssa nujuamiseen käytettyä aikaa, eikä uusi pala vielä ehtinyt edes paikalleen.
Tuossa kohtaa menee sinnetänne tupla- ja triplapellitystä, eikä tehnyt mieli sipaista liikaa pois mistään kohtaa.
:shitfan:

Jäikin kuva ottamatta putsatusta nurkasta.. :thinking:

Gary Grand

Sinisestä napattu irtokorva näyttää varsin hyvältä. 8)

Toissailtana räntäsateessa sain kovaa peltiä etunurkkaan lisättyä sen verran että korikorvake pysyy jatkossakin kiinni.

Takaisku iskikin sitten eilisiltana..
Kaasu loppui Migatronicistä just kun olin saanut kopan etukorvakkeen heppailtua paikalleen.

Tänään sitten heti aamusta Jkylään hakemaan kaasua.

Täydellä putelilla vahvistettuna pääsin uudella raivolla rojektiiliin kiinni. :hendrixxx:

No, homma alkoi yskähdellä heti uudestaan kun olin saanut sen korvakkeen hitsattua.. ::)
Lanka loppui. :rotfl:

Pari kelaa autotallin nurkassa on, niin niitä kaivelemaan esiin.. :P
No, prkle.. :o Molemmat millistä!?! :shitfan:
En ala hitsaamaan koripeltejä millin langalla! :smashhead: Enkä lähde toista kertaa kaupoille lomapäivänä!

Millinen lanka koneeseen ja päätös orkkisrungon kunnostamisesta syntyi.. Kolmemillistä peltiä on hyvä vedellä millin langalla! :))

Aika paljon sai aikaa kulumaan putkilinjojen, ym. hilppeiden irroittelussa ja rungon kääntämisessä pystyyn, niin paljon ei valmista vielä saanut aikaiseksi..

Lidlin plasma näytti kyntensä tuon kolmemillisen pellin kanssa. 8)

On sillä Jeepin akselista jo tullut korvakkeita poistettua ja uusia tehtyä, mutta toimivuudesta jäi tuossa hommassa huono maku suuhun talvella. :pullinghair:

Nyt tajusin, että syy silloiseen pätkimiseen ja yökkimiseen olikin sinkityssä pellissä jota silloin silppusin!
Ruosteinen ja musta sillä menee kuin piparitaikinaa leikkaisi. :P