1974 El Camino

Aloittaja Gary Grand, 23 helmikuu, 2025, 21:32

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Ilta taisteltu ja loota takaisin paikallaan, vetolevy käännetty ja turbaani kiinni. O0

Onneksi välähti ennen lodjun tiputtamista(päälleni.. :shitfan: ) että mä voin jättää sen etupäästä koneeseen kannatukseen! :coolsmoke:

Joku 5" pitkät ruuvit vaan alimpiin lootan kiinnityskierteisiin ja veto taaksepäin lootan kannakkeen päällä.

Tilaa tuli vetolevyn ruuveille riittävästi.
Olipa vaivatonta ja mukavaa samoin takaisin asennus. :hendrixxx:

Parasta tuon vetolevyn kanssa on, että @Camino79 osti sen gen 6 454:n jo vuosia sitten. :rotfl:
Ja?
Gen 6 on eri jako kampuran päässä kuin tuossa Mk 4 koneessa.. :suspect:
Eli väärää tavaraa sai.

No, oli sitä jo paketin saapuessa ihastellut ja todennut että tekstit on väärällä puolella.. :think:
Kertoi kyllä mullekin kun aikanaan nuo rojut lunastin itselleni, mutta tää hypotermia, vai mikä se juttu on joka päähän vaikuttaa.. :dontknow:
En siis muistanut pätkääkään, että sanoi kyllä asiasta. :smashhead:
Nyt kun soitti ja muistutti, niin asia muistui kyllä mieleen. :shitfan:
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Harri S

Ainakin Olsmon dieselissä se puntti tulee turbiinin puolelle ja startin hammaskehän on viistetty toiselta puolelta.
Mutta koska minun projektissa oli kyseessä oli kuusijalkainen HD turbaani piti yhdelle jalalle kovertaa kolo siihen punttiin.

Toki sevyssä se akseli ei sitä erota kummalla puolella levyä se puntti sijaitsee varsinkin jos noi starttikehän hampaat näkyy olevan samanlaiset molemmilta puolilta.
Päätoiminen harrastaja

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 05 kesäkuu, 2025, 22:10Ainakin Olsmon dieselissä se puntti tulee turbiinin puolelle ja startin hammaskehän on viistetty toiselta puolelta.
Mutta koska minun projektissa oli kyseessä oli kuusijalkainen HD turbaani piti yhdelle jalalle kovertaa kolo siihen punttiin.

Toki sevyssä se akseli ei sitä erota kummalla puolella levyä se puntti sijaitsee varsinkin jos noi starttikehän hampaat näkyy olevan samanlaiset molemmilta puolilta.
Suorat hampaat ilman viistettä.
Offsetissa on eroa jonkin verran, niin startin hampaat ei pure koko leveydeltä, jos vetolevy on väärinpäin sisäisesti tasapainotetussa Chevyssä.
Nuo ulkoisesti tasapainotetut sitten erikseen.

Puntti olisi ollut väärässä paikassa levy väärinpäin.. :shutup:

Jussi

Pari kytkintä löyty nyt ensihätään, pistin kuvat watsappiin...
En varmasti oo.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 05 kesäkuu, 2025, 23:37Pari kytkintä löyty nyt ensihätään, pistin kuvat watsappiin...
Eihän sulla -78 blazeriin käypää katkaisijaa pyöri hyllyssä?
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 06 kesäkuu, 2025, 06:09Eihän sulla -78 blazeriin käypää katkaisijaa pyöri hyllyssä?
Muista enää millanen siihen kuulu, kojelaudassahan se vielä on siinä ja aika yleisen näkönen.
Tollaset löysin eilen. Oikeenpuoleisesta tarvii varmaan pissiosuus korjata.

En varmasti oo.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 kesäkuu, 2025, 15:04Muista enää millanen siihen kuulu, kojelaudassahan se vielä on siinä ja aika yleisen näkönen.
Tollaset löysin eilen. Oikeenpuoleisesta tarvii varmaan pissiosuus korjata.

Siinä on semmoinen pieni pyöreä nuppi.
Valiant -67

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 06 kesäkuu, 2025, 18:03Siinä on semmoinen pieni pyöreä nuppi.
Onks siinä tihku? Harvinainen varuste oli seiskarin puolella. Kun normaali mun mielestä oli ton oikeenpuoleisen näkönen.
En varmasti oo.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 kesäkuu, 2025, 18:39Onks siinä tihku? Harvinainen varuste oli seiskarin puolella. Kun normaali mun mielestä oli ton oikeenpuoleisen näkönen.

Perkule. En kyllä muista.. Cheyennehän se on niin onko lie niissä ollut yleensä? Se kun on niin pilikuntarkka asennostaan ettei ala pyyhkimään milloin lystää
Valiant -67

Gary Grand

Mä voin ottaa kuvan Suburbanin katkaisijasta.. ::)

Piti äsken soitella @Jussi että kävisin hakemassa nuo koesovitukseen, mutta unohdin koko jutun. >:(
Jospa sitten ens vkolla jonain päivänä käyn töiden jälkeen häiritsemässä aamukahveja.. ;D

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 kesäkuu, 2025, 19:49Mä voin ottaa kuvan Suburbanin katkaisijasta.. ::)

Piti äsken soitella @Jussi että kävisin hakemassa nuo koesovitukseen, mutta unohdin koko jutun. >:(
Jospa sitten ens vkolla jonain päivänä käyn töiden jälkeen häiritsemässä aamukahveja.. ;D
Häirihe ja ota talteen. :)
Valiant -67

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 kesäkuu, 2025, 19:49Mä voin ottaa kuvan Suburbanin katkaisijasta.. ::)

Pitäsköhän toi oikeenpuoleinen korjata jo valmiiksi...
En varmasti oo.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Jussi - tänään kello 00:41Pitäsköhän toi oikeenpuoleinen korjata jo valmiiksi...

Ei se sillä olisi pilalla.  ;D
Valiant -67

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - tänään kello 01:15Ei se sillä olisi pilalla.  ;D
Mietin sitä jo eilen, ennenku laitoin kuvat Jannelle. Ettei mitään rikkipaskaa tarjoile...
En varmasti oo.