VAG ADR kyrpov, sössö mm.

Aloittaja mikähelvetinkat, 22 helmikuu, 2020, 13:32

« edellinen - seuraava »

mikähelvetinkat

ens viikolla tulossa mulle talliin. kertokaa mitä siitä moottorista on rikki ja mitä tarttee tutkia :o

etukäteistietona viasta sain tälläisen selkosuomiviestin:
"Vevakselventilasun,inte,slutet..miten vois.laittaa,että ei tulis kaasuja ulos siinä voi vuotaa joku letku..auto ,on kulkenut.vaan .170,tuhatta.kilometriä.."
 ;D
~ ? ‰

Kyrpov

Kysy joku vaikeempi.



Mihinkään liittymättä kato nokkien välinen ketju ja sen kiristäjä
Sinä vain

sössö

Kato vikakoodit ny eka. Vieras kone, on nii vanha.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 22 helmikuu, 2020, 14:29Kato vikakoodit ny eka. Vieras kone, on nii vanha.
hyvä jos 20venttiilikone on sulle liian vanha
Sinä vain

mikähelvetinkat

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 helmikuu, 2020, 13:34Kysy joku vaikeempi.



Mihinkään liittymättä kato nokkien välinen ketju ja sen kiristäjä
onko kokonaan ketjukone vai sekasikiö ::)
~ ? ‰

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: mikähelvetinkat - 22 helmikuu, 2020, 16:01onko kokonaan ketjukone vai sekasikiö ::)
hihnalla jakopää mutta nokka-akselit keskenään kettinkillä.
Sinä vain

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 helmikuu, 2020, 15:33hyvä jos 20venttiilikone on sulle liian vanha
ei noita missään sillon ollu, ilmeisesti luonnollinen poistuma oli ollu niin suurta. V6 oli.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 22 helmikuu, 2020, 16:19ei noita missään sillon ollu, ilmeisesti luonnollinen poistuma oli ollu niin suurta. V6 oli.
kyllä tuo 1.8 on a4 yleisempiä koneita, v6 harvemmassa. Luja kone toi sitäpaitti on, ketjua lukuunottamatta ajellaan helposti 400-500tkm, eikä se ketjukaan kaikista mene. Tai lähinnä pitkä övaihtoväli tukottaa kiristäjän ja sitten löystyy.
Sinä vain

sössö


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 22 helmikuu, 2020, 22:23Voi olla ollut yleinen joskus
nettiautosta jos katsot niin on vieläkin.
Sinä vain

timant


mikähelvetinkat

~ ? ‰

Kyrpov

Sinä vain

deeäxä

törkeästi lainaan topiccia, kun VAG mainittu.  ;D
työ kun tiiätte näistä VAGinoista, ni mikähän piru tuota mun vara-autoa risoo kun kylmäkäynnistyksen jälkeen kierrokset pompahtaa hetkeksi yli 1200rpm?'
vähän aikaa käy niin loppuu ja lämpösenä ei minkäänlaista oiretta tee.
polo 1,6 -97 ja ei F1 moottorilla kun 1F  :))
kaasuläppä sopeutettu 3 kertaa, ei vaikutusta.
vag-comilla kun livedataa katsoin, ja sitähän ei tuosta paljon irtoa, ei pätkäse lämpötila anturit tai muukaan. näkyy et yhtäkkiä kierrokset nousee ja ennakot samaten. ihan varmaksi ei pysty sanomaan, kumpi tuli ensin.
Chrysler 300 2D HT Coupe -71
Chevrolet rodi -31
Lexus GS300 -06
Toyota Corolla DX -81 1,6 2T-TIC/W50/1030 ikuisuus projekti

mikähelvetinkat

Lainaus käyttäjältä: sössö - 22 helmikuu, 2020, 14:29Kato vikakoodit ny eka. Vieras kone, on nii vanha.
ei saanu autelilla luettua koodeja, pukkas jotain erroria. joku kyrpo* varmaan sivuleikkuroinu obd-portista johtoja :+1:

näytti olevan joku alipaineletku zökö ja konekopasta puuttu pari kiinnitystä. osat makso ad-varaosissa 6 euroa ja alipaineletkua jäi vielä varuille.

kuumaahan tuo ei vaikuttanu puhaltavan sisälle, vaikka kone lämpes hyvin ja kennolle menevä ja tuleva letku oli molemmat kuumia ::)  onko noissa erikseen joku läppä joka sulkee kennon läpi tulevan ilmavirran?

tässä yksilössä on automaatti-ilmastointi ja ilmavirtauksen säätö ylös-alas sivulle lasille jne toimii kyllä ::) en muistanu enää miten siitä sais näytölle huoltovalikkoa/koodeja/lt-arvoja jne.

mikä vittu näitä vageja aina vaivaa >:D
~ ? ‰