Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Pande

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 29 marraskuu, 2021, 18:56Tuosta Sitikan merkillä varustetusta tötteröstä ei valitettavasti näy enempää kuin tuo mitä ylempänä olevassa kuvassa on. Ja taitaa olla, ettei siihen tullut paikanpäällä pahemmin kiinnitettyä huomiotakaan, kun ei nuo tuon ikäluokan autot ole ihan ominta alaa. ;D
Sitä vaan katselin että onko se Visa vai olisiko sittenkin Oltcit, joka on romanialainen Visasta vähän eroava halpavalmiste. Sitikan tuote kuitenkin siis. Netistä etsittyjä mallikuvia pari.





80-luvun lopulla ja olisiko ollut vielä 90-luvullakin useampi Oltcit seisoi säännöllisesti sinipohjaisissa C-kilvissä (ei siis CD vaan lähetystöjen muun henkilöstön C-kilvissä) Annankadun ja Eerikinkadun risteyksen tuntumassa. Taisi olla Romanian kaupallinen edustusto niillä main silloin.

Pande

Tiistain Tiikeri.  :D





Mk I ja siten 260-kuutiotuumainen. Mk II oli 289:llä ja sen erottaa mm. erilaisesta keulamaskista, mutta niitä tehtiin vain noin kymmenesosa siitä mitä näitä Mk I:ä.

Marklin


pantera


kuutio

Yks jo edesmennyt sukulainen oli tunkenu tollaseen 1.6L kaarinan myllyn ja kävi sillä kalliimpia pirssejä kiusaamassa.
Korpilahdella ja punainen timangi

Mihinkähän sekin laite sitten hävisi, olis tänäpänä jotenki hieno

Kalu

Tiistain Tudori






(oho, äkkii se aika menee, 12v sitten myin)

manha

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 30 marraskuu, 2021, 11:50Yks jo edesmennyt sukulainen oli tunkenu tollaseen 1.6L kaarinan myllyn ja kävi sillä kalliimpia pirssejä kiusaamassa.
Korpilahdella ja punainen timangi

Melko onneton liikkumaan ilman painoja tuollainen...etenkin talvikeleissä oli kiinni tasamaallakin.Itselläni oli tosin vain 1.3 koneella ja vaikka pari pienintä vaihdetta oli täysin turhia,ei sillä silti ketään kyllä kiusata tarvinnut.

manha

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 30 marraskuu, 2021, 11:57Tiistain Tudori






(oho, äkkii se aika menee, 12v sitten myin)

Kyllä nämä perherodit vaan saa aina meikäläiseltä kuolan valumaan !!

Marklin


Pande

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 30 marraskuu, 2021, 13:13
Minä vähän odotinkin, että kaivaako Marklin tämän Tigerin kuvan kun itselläni ei taida tuosta kuvaa olla. Viimeksi olen tuon nähnyt joku vuosi sitten istuessani Lönnrotinkadulla ravintolan ikkunapöydässä ja tuo pöristeli ohi.

Olihan mullakin sähköisessä muodossa yhden tiistai-Timangin kuvia. Huomaa takalaidan tarra. Liekö aito vanha vai uustuotantoa.




Marklin

Lainaus käyttäjältä: Pande - 30 marraskuu, 2021, 13:34Minä vähän odotinkin, että kaivaako Marklin tämän Tigerin kuvan kun itselläni ei taida tuosta kuvaa olla. Viimeksi olen tuon nähnyt joku vuosi sitten istuessani Lönnrotinkadulla ravintolan ikkunapöydässä ja tuo pöristeli ohi.


Classic Motor Showssa oli esillä vuonna 2018.

Marklin

 

Olisikohan tämä muuten jonkin asteinen kompromissi jenkki/toyota - ketjuun?

pantera

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 30 marraskuu, 2021, 15:15 

Olisikohan tämä muuten jonkin asteinen kompromissi jenkki/toyota - ketjuun?
Eikö toi ollu jossain farkkumainoksessa tms.. Warrick?

Marklin

Lainaus käyttäjältä: pantera - 30 marraskuu, 2021, 15:27Eikö toi ollu jossain farkkumainoksessa tms.. Warrick?

 Warrickista muistui mieleen tämä, vaikkei nyt päivän riimittelyyn sovikaan:






pantera

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 30 marraskuu, 2021, 16:02Warrickista muistui mieleen tämä, vaikkei nyt päivän riimittelyyn sovikaan:



Tais olla purkkamainos tai joku.. ei jaksa muistaa