Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Virpi59

Lainaus käyttäjältä: tevo - 02 joulukuu, 2022, 23:04Tsevrolee? niitähän on muutama Suomesa .. tuo @Virpi59 n?..

Kylläkyllä 8)
Tuo kuva on Big Wheelsistä vuotta en kyllä osaa sanoa, ehkä 2012 :)

palontie

Lainaus käyttäjältä: Virpi59 - 03 joulukuu, 2022, 09:56Kylläkyllä 8)
Tuo kuva on Big Wheelsistä vuotta en kyllä osaa sanoa, ehkä 2012 :)

Ei näkynyt rekkaria,niin en ollut varma onko Sun.

TwistOla

Lainaus käyttäjältä: Virpi59 - 03 joulukuu, 2022, 09:56Kylläkyllä 8)
Tuo kuva on Big Wheelsistä vuotta en kyllä osaa sanoa, ehkä 2012 :)

Aika lähelle meni eli vuodelta 2011 on upean Chevyn kuva  ;)

1320

Sunnuntain Studebaker:












Pande


Marklin


Marklin


Marklin


Kalu

No kerrankin minäkin voin vastata tähän kun joskus otin kuvan frendille jolla oli '61-'62 Larkki ja nykyää enää vaa '48


Kustom STW

Saamantain Saratoga.



Gary Grand

In need of some TLC.. :P

1320

Olisko maanantaille sitten vaikka parit Mosset? :))











Pande

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 05 joulukuu, 2022, 23:23Olisko maanantaille sitten vaikka parit Mosset? :))
Päivämäärään 5.12. sopisivat tietenkin myös 512BB ja 512TR, mutta ne ovat sen verran eri osastoa kuin Mosset niin mennään nyt sitten Mosseilla.







Mosset olivat toki yleisiä aikanaan, mutta mikähän siinä että niitä on suhteettoman paljon metsäautoina. Jos jonkun autiotalon pihapiirissä on yksi auto, niin se on Mosse. Jos niitä autoja on kolme niin niistä vähintään yksi on Mosse. Tuossa on hyvin maastoutuneena farmari-Mosse.



Tuossa pihapiirissä oli kolme kokonaista Mossea ja runsaasti irto-osia. Kun joskus laitoin nettiin joitakin kuvia tuolta niin joku Mossen kunnostaja kysyi osien saatavuutta kun jotakin hänelle tarpeellista oli kuvissa näkynyt. Valitettavasti tuo aution maatalon pihapiiri on kuvien oton jälkeen siivottu kaikesta romusta ja kiinteistö myyty uudelle omistajalle.

tevo

Eipnävy kuvatuksia...

tevo

Hetku lainasin, näkkyypi..