Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Täälläpäin en ihan lähivuosina muista nähneeni liikenteessä noita..
Kuitenkin sen verran tuli rassattua Autopalella, että jenkiksi ne silloinkin tunnisti jo altapäinkin. ;D
Ihan mukava pikkujenkkimäinen kyyti ja noissa Mitsu-koneisissa oli jo vetojakin hiukan. :P

Ei nuo muuten etuvetoisina edes kiinnostaisi, mutta ehtaa kasari-jenkkiä ovat ja käyneet jo harvinaisiksi.

Startukset ja Neonit oli silloin uusia ja nuo ja LeBaronit jo vanhentuneita..

redneck1

748kpl näköjään uutena myyty + USA tuontiautot esim. Plymouthina ja Dodgena.
http://www.autowiki.fi/index.php/Chrysler_Saratoga

Piti lisätä koska pari vuotta sitten Turussa näkyi punainen.

TwistOla

Pitkää kattoo perjantaille:






Marklin


redneck1

Pitkää kattoa perjantaille. ::) 

palontie


Pande


tevo


palontie

Antoi pojan pojalleen.

palontie

Tosin yrittää nyt ostaa sitä takaisin.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: TwistOla - 02 joulukuu, 2022, 17:52Pitkää kattoo perjantaille:






No siinähän on Jussin Pontinakki ja Päivin Räpylä. Ford Homona pakko tunnustaa, et on tuo '59:kin aika maukas

tevo

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 02 joulukuu, 2022, 22:44No siinähän on Jussin Pontinakki ja Päivin Räpylä. Ford Homona pakko tunnustaa, et on tuo '59:kin aika maukas

Tsevrolee? niitähän on muutama Suomesa .. tuo @Virpi59 n?..

Vuokralainen

Van onpi meleko vanaha kuvatus, en etes muista millon tuossa @Virpi59 n koslassa nuo Cragarit ois alla ollu. Toimiivat kyllä.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: tevo - 02 joulukuu, 2022, 23:04Tsevrolee? niitähän on muutama Suomesa .. tuo @Virpi59 n?..
Jotenki alitajunnassa funtsin et oisko täs jotai yhteyksii sinuu tai vuokrikseen. No eioo....
Ei taia Janskikaan hirveesti harrastaa näitä turhanpäiväsiä internetti höpötyksiä...

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 03 joulukuu, 2022, 01:50Jotenki alitajunnassa funtsin et oisko täs jotai yhteyksii sinuu tai vuokrikseen. No eioo....
Ei taia Janskikaan hirveesti harrastaa näitä turhanpäiväsiä internetti höpötyksiä...

Fasesta sen höpötykset löytyy