Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Markok - 26 joulukuu, 2022, 13:46Oikeen vanhanliiton taka-akseli malli 8)
On se kyllä aika erikoinen viritys.. ::)
Palkki/navat on lehtijousilla tuettu, mutta peräviritys on kopassa kiinni.

pantera

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 joulukuu, 2022, 13:06Meinaat että tekisin Grandi Vojakkerin tuosta? :thinking:  :oushit:

jos peltomiehessä jerkku riittää niin nykäset heti Kränd Lesta mittoihin

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: pantera - 26 joulukuu, 2022, 15:33jos peltomiehessä jerkku riittää niin nykäset heti Kränd Lesta mittoihin
Meinat että Vojasta olis jotain vastusta? :o


 :rotfl:  :rotfl:

pantera

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 joulukuu, 2022, 15:39Meinat että Vojasta olis jotain vastusta? :o


 :rotfl:  :rotfl:
Riippuu peltomiehen pumpusta.. kieltämättä noi on aika elastisia... tein ite ja säästin :hiphopcar:


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: pantera - 26 joulukuu, 2022, 15:43Riippuu peltomiehen pumpusta.. kieltämättä noi on aika elastisia... tein ite ja säästin :hiphopcar:


Nyt on kyllä sellaista kuvamateriaalia mitä ei mulle kannattais näyttää.. :oushit:

palontie

Ja siitä se sitten lähti..

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 26 joulukuu, 2022, 14:28
Missä mahtaa oleskella tää zor-1 musse nykyään?

Näkyy sinänsä olevan hengissään, että on leimattu tämän vuoden heinäkuussa Trafin tietojen mukaan.
Omistajatiedot ovat maksullisia, joten päätin säästää sen pari euroa.

Hauskaahan kyseisessä ajoneuvossa on, että on edesmenneellä herättänyt keskustelua aikanaan parinkin ketjun verran:

http://www.overdrive.fi/forum/threads/miksi-zor-1-puhuttaa-se-on-oikeastikin-vain-f-d.46227/

https://www.overdrive.fi/forum/threads/zori-mustangi-paeaetynyt-myyntiin.45930/ 



Marklin

Laitetaan nyt Zorin seuraksi muutama Mustangi maanantaille:






 

 


Pande


pantera

kait sitä ny pittää kontribuoida yks mustankikuva

Tallissa mököttää tollanen


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 26 joulukuu, 2022, 18:48Näkyy sinänsä olevan hengissään, että on leimattu tämän vuoden heinäkuussa Trafin tietojen mukaan.
Omistajatiedot ovat maksullisia, joten päätin säästää sen pari euroa.

Hauskaahan kyseisessä ajoneuvossa on, että on edesmenneellä herättänyt keskustelua aikanaan parinkin ketjun verran:

http://www.overdrive.fi/forum/threads/miksi-zor-1-puhuttaa-se-on-oikeastikin-vain-f-d.46227/

https://www.overdrive.fi/forum/threads/zori-mustangi-paeaetynyt-myyntiin.45930/ 




Olipahan viihdyttävää käydä lukemassa noi topikit. Toi ZOR-1 kyllä iski itelleni positiivisesti aikoinaan, vaikka aika "tuuning" onkin. Kelpais mulle kyllä edelleen, vaikka voortti onkin.

Tän päivän vastaavat ei iske, mutta tuossa oli/on jotakin mikä aiheuttaa omistamisen halua. O0

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 joulukuu, 2022, 12:57No, vakuutusasiamiehen ja tarkastajan kanssa puhelimessa jo kävi selväksi, etteivät halua autoa..

Niille tulee 2-3k€ kustannuksia auton kyydeistä/säilytyksistä ja hävittämisestä, niin mieluiten jättävät raadon omistajalle, jos se on sen halukas ottamaan.

Sen verran eilen Vojaa kattelin, että apparin takapyörä näyttäis siirtyneen eteenpäin sentin-pari. Sen verran pienempi rako siellä on pyörän etupuolella kuskinpuoleen verrattuna.
Benari on osunut just takalehtijousen pään kohdalle takapuskuriin.. Silläpä se kiihtyvyys paikaltaan niin hyvä tais ollakin. ;D

Jousipakan etukiinnike on sen mallinen peltihäkkyrä, että on varmaan vaan taipunut..
Pakoputki on ottanut damagea, kun on jäänyt vastapuolen alahuuleen kiinni. Näytti nyrjähtänen katilta putken kiinnitys  melkein irti ja keskipönttö on "räjähtänyt".. :-\ 
Kopan vauriot saanee parissa päivässä kuntoon, kunhan saa varaosat irti varaosa-autosta.



Vauriot loppuu pyörän yläpuolelle.



Ja apparin takanurkka tosiaan roikkuu tuon viitisen senttiä mitä kuvasta saattaa erottaa.


Juurikin noiden lunastuksesta aiheutuvien kulujen takia satasen arvoinen auto kannattaa korjata tonnilla, koska se tulee halvemmaksi kuin sen lunastaminen ja kuljetus ja lopulta romuttaminen. Unelmatilanne jos ei tarvii edes korjata, vaan asiakkalle kelpaa kertakorvaus.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 joulukuu, 2022, 15:07On se kyllä aika erikoinen viritys.. ::)
Palkki/navat on lehtijousilla tuettu, mutta peräviritys on kopassa kiinni.
Perinteinen deDion, Alfa Romeon rakastama jousitus.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 joulukuu, 2022, 12:57No, vakuutusasiamiehen ja tarkastajan kanssa puhelimessa jo kävi selväksi, etteivät halua autoa..

Niille tulee 2-3k€ kustannuksia auton kyydeistä/säilytyksistä ja hävittämisestä, niin mieluiten jättävät raadon omistajalle, jos se on sen halukas ottamaan.

Sen verran eilen Vojaa kattelin, että apparin takapyörä näyttäis siirtyneen eteenpäin sentin-pari. Sen verran pienempi rako siellä on pyörän etupuolella kuskinpuoleen verrattuna.
Benari on osunut just takalehtijousen pään kohdalle takapuskuriin.. Silläpä se kiihtyvyys paikaltaan niin hyvä tais ollakin. ;D

Jousipakan etukiinnike on sen mallinen peltihäkkyrä, että on varmaan vaan taipunut..
Pakoputki on ottanut damagea, kun on jäänyt vastapuolen alahuuleen kiinni. Näytti nyrjähtänen katilta putken kiinnitys  melkein irti ja keskipönttö on "räjähtänyt".. :-\ 
Kopan vauriot saanee parissa päivässä kuntoon, kunhan saa varaosat irti varaosa-autosta.



Vauriot loppuu pyörän yläpuolelle.



Ja apparin takanurkka tosiaan roikkuu tuon viitisen senttiä mitä kuvasta saattaa erottaa.


Isäukolla oli uutena tuollainen veronkierto maasturi. Oli varmaan samaa laivauserää kun oli AGB-851. Nuo pätkä nelikothan saatiin puskurin modauksella, ym. pikkumuutoksilla täyttämään maastohenkilöauton kohtauskulmat ja ne rekisteröitiin maastoautoksi 50 % autoverolla. Sen takia -91 ja -92 myytiin enemmän nelikoita, kun se oli halvempi kuin etuveto.

pantera