Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Mija - 01 tammikuu, 2023, 12:37Kaverin Dötsi 70-80 lukujen taitteessa...


No nyt on kyllä kuvassa tunnelmaa: 80-lätkä ja viinavaraston esittely ihan kuin omiin juhannuksiini nuorena miehenä kuului

Pande

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 01 tammikuu, 2023, 12:53viinavaraston esittely
Kuudentoista kossupullon hankkiminen on vaatinut joko neljän miehen työpanoksen tai yhdeltä mieheltä neljä reissua Alkoon.

palontie

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 01 tammikuu, 2023, 12:53No nyt on kyllä kuvassa tunnelmaa: 80-lätkä ja viinavaraston esittely ihan kuin omiin juhannuksiini nuorena miehenä kuului

Lestinheittäjiä.

Mija

Lainaus käyttäjältä: palontie - 01 tammikuu, 2023, 14:59Lestinheittäjiä.
Kyllä tuo ryhmä ei heittänyt noita aineita kuin omiin kitusiinsa.. :drinking:

palontie

Heitti hetulaan,sitähän mä tarkoitin ;D

Marklin

Päivän Puikki, eli käytiin tänään kurvailemassa @Ponu65:n kanssa kylillä kuutamokeikalla...

Musta78


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 02 tammikuu, 2023, 15:00
Vaikka A-koppaa pidänkin kauniimpana, niin on kyllä hieno! :P

Musta78


Pande

Jos nyt Caprin kuvia ruvetaan laittamaan, niin pistetään kaikki kolme sukupolvea sitten.  :D






Pande

Kerta kiellon päälle eli tosta vielä tommonen Capri.


LPR


sössö

Lainaus käyttäjältä: Pande - 03 tammikuu, 2023, 19:06Jos nyt Caprin kuvia ruvetaan laittamaan, niin pistetään kaikki kolme sukupolvea sitten.  :D






tuo alin valkonen olisi hieno auto.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 04 tammikuu, 2023, 04:09tuo alin valkonen olisi hieno auto.
Mä tykkään ekasta ja vikasta kopasta.

Marklin