Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

TopoT/A

Lainaus käyttäjältä: sössö - 04 tammikuu, 2023, 04:09tuo alin valkonen olisi hieno auto.
Mulla oli punanen/musta katto -78 2.0 V6 S,kiva peli oli mut vähän laiska,2.8i olis hieno.

Marklin


Marklin


Pande

Vieläkö jatketaan Capreilla?







Ja täähän kaikilla toki on näiden kuvien katselun soundtrackiksi.


palontie

Tämä Mese kyllä kelpaisi :iwantit: Teslan tekiikalla :D

sössö

mikä peltoauto toi on

palontie

Kauppalehdessä siitä on kuulemma juttu,mutta maksumuurin takana.Eli kundi on pistänyt mesen lihoiksi ja ympännyt teslan tekniikan siihen,ja vähän parantanut ulkonäköä.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: palontie - 06 tammikuu, 2023, 06:09Kauppalehdessä siitä on kuulemma juttu,mutta maksumuurin takana.Eli kundi on pistänyt mesen lihoiksi ja ympännyt teslan tekniikan siihen,ja vähän parantanut ulkonäköä.
Parantanut?  :-[

palontie

Ehdottomasti.En mä kyllä tuota alkuperäisenä millaisena kaunottarena pidä.jotenkin kapean näköinen,ei oikeen mittasuhteet hivele silmiä.Aivan liian yliarvostettu.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 06 tammikuu, 2023, 07:51Parantanut?  :-[
Ehottomasti!

Palontie vaan pisti väärään topiin tuon.. Perverssillä tavalla unelma-autohan tuo Mese-Tesla on..

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 06 tammikuu, 2023, 07:51Parantanut?  :-[

Tuommosessahan ulkonäkö paranee vaikka ajais kaivurilla yli. Teknisestihhän tuo on saatu jopa orkkis tursua huonommaksi. Saavutus sinänsä...  :P

palontie

Toihan on loistava kombo,tehokas ja moderni klassisessa kopassa.Tossa on teslan apurungot jotka on huomattavasti leveemmät kuin mesen oma ja sopii kuin nenä päähän tossa.Ten points!

Jarona

Lainaus käyttäjältä: palontie - 06 tammikuu, 2023, 11:53Toihan on loistava kombo,tehokas ja moderni klassisessa kopassa.Tossa on teslan apurungot jotka on huomattavasti leveemmät kuin mesen oma ja sopii kuin nenä päähän tossa.Ten points!
Sulla näimmä jäi vielä sieniä syksyltä..

palontie

No ei tuota meseä orginaalina voi kauniiksi sanoa,pikku viilailulla tuli paljon kauniimpi.

palontie