Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

palontie


Musta78


tamrokki

Mustat meset on hienoja yleensä

tevo

Paitti tenavatähti..

tamrokki

Lainaus käyttäjältä: tevo - 21 tammikuu, 2023, 19:55Paitti tenavatähti..
eiliselle ois ollu tenava tähen kuva omasta tallista ei kylläkään musta
väri voi vaihtua tässä kevään tullessa

tevo

RuosteenRuskeesta MaatuneenRuskeeksi?...

Pande

Lainaus käyttäjältä: tamrokki - 21 tammikuu, 2023, 21:19eiliselle ois ollu tenava tähen kuva omasta tallista ei kylläkään musta
väri voi vaihtua tässä kevään tullessa
Eikä varmaan ihan tämmöinenkään?


palontie


isalmela

Citymarketin parkkipaikalla oli tuliuusi Ram 1500 bensakoneella ja pitkällä hytillä


ramman

Laitetaan nyt kuva omasta ex 211 mersusta vaikka 211 päivä jo menikin  :-[


sössö


isalmela


sössö


LPR


LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 21 tammikuu, 2023, 16:59Ai että mustat Mersut vuorossa. No sehän käy kyllä.

Kuten hintalapusta näkyy niin tämän olisi saanut vuonna 2016 ostaa 625 000 eurolla.



Tämän muotokielen Mersuja saa huomattavasti ylläolevaa edullisemmin ihan koto-Suomestakin, vaikka tämä kuva on Italiasta.


Ostakee, ostakee... Olis jouten...