Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

isalmela

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 15 lokakuu, 2025, 17:57Ilmankos se on jotenkin kolistanut koko päivän.
Laitapa Harri se Dodgen kuva tänne ku se on hieno ja tänään museorekisteröity

Pande

@fileeraus hoi: en unohtanut asiaa, mutta arkistointijärjestelmäni kehittymättömyyden vuoksi välillä vähän kestää kaivella asioita. Nyt olisi muutamia kuvia Espoon Automuseolta kesältä 1986. Yhtään en muista miksi kuvia on ainoastaan yläkerrasta, oliko alhaalla niin hämärää vai missä laajuudessa alakerta oli tuolloin auki.






Pande

Nämä nyt hätäisesti skannasin halpaskannerilla. Kunhan paremman skannerin virtalähde pintautuu  :))  niin nää voisi saada vähän paremmiksi, on nää ihan järkkärillä otettu joskin tuolloin käytin siinä tarvikezoomia joka ei jälkikäteen ajateltuna ollut paras mahdollinen ratkaisu.







Kaikki kuvat tuolla, eihän niitä ole kuin kuusitoista mutta filmi oli kallista...

Ja katsokaapa muuten minkä ikäistä kalusto on: monet noin parikymmenvuotiasta autoa, osa jopa sen allekin (Saab 99 esimerkiksi).

Bantam

Autot vanheni niihin aikoihin nopeammin. Ostin v.1980 vuoden 1969 Perkins-Transitin. Sehän oli käytännössä jo elinkaarensa loppupäässä ja hinnaltaan sellainen, että kykenin sen ostamaan.

Marklin

Päivän pitkäkattokuva:

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 17 lokakuu, 2025, 19:14Autot vanheni niihin aikoihin nopeammin. Ostin v.1980 vuoden 1969 Perkins-Transitin. Sehän oli käytännössä jo elinkaarensa loppupäässä ja hinnaltaan sellainen, että kykenin sen ostamaan.

Juupa, kasarilla tuli ajettua ihan jollain jopa vaan 5-6 vuotta vanhalla autolla väliin. Ei enää haluu.

Pertti K

Vuosituhannen vaihteessa oli uusi käyttöauto ja harraste 13 v. Nyt on uusinkin auto jo 15 v.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 18 lokakuu, 2025, 08:51Vuosituhannen vaihteessa oli uusi käyttöauto ja harraste 13 v. Nyt on uusinkin auto jo 15 v.
Kyllä autokanta vanhenee..
18 vanhana ostin 10 vuotta wanhan Mirafiorin, eikä mulla sen jälkeen noin uutta autoa ole enää ollut. :o
Nyt on nuo PT:tkin jo 22 vuotta vanhoja ja tuntuvat liki uusilta muuhun mun kalustoon nähden.. :oushit:

Pertti K

FB Lahti-ryhmästä ryöstöhyödynnetty.


leivonharri


Pertti K


Marklin

Sunnuntain Suburbanit:
 

 

 

 


Marklin

Halloween-tunnelmaa tänään Tampereella:
 




B-66


tevo

Mukavata jotta sielläpäi on jo Lunta ..