Jarkon autosta on riidelty oikeudessa jo kahdesti – ”Tein rikosilmoituksen”

Aloittaja Mudracer, 17 toukokuu, 2025, 10:38

« edellinen - seuraava »

Mudracer

Mukava asiakas tämä Jarkko ja saatanan tyhmäkin vielä.
"Autoliike löysi vaihtoehtoisen moottorin, Cleveland 351:n, mutta se ei Jarkolle kelvannut. "
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/de400077-9cee-475b-963b-1128d4ed6ba3
X

Aalto

Muistan jostain menneisyydestä nettiauton ilmon jossa myytiin jotain luokkaa 40 v autoa. Myyjä oli siihen laittanut että auto on niin ja niin vanha ja näin vanhassa mikään ei ole enää uutta. Jos etsit uutta autoa tämä ei ole sinua varten. Pitäs tietty olla itsestään selvää mutta ku ei ole.

Kyrpov

Ostin minäkin aikanaan 305sen 350mppisenä mutta meni oppirahastoon. Toki se oli aika topakaksi tehty ja ylikokoon porattu mylly.

Nyt olis voinut päästä lehteen.
Sinä vain

leemu

Ei voi mihinkään enää luottaa, kun -68 mallin autossa ei edes mittarinlukema pidä paikkaansa :iiiiik:

Camino79

Lainaus käyttäjältä: leemu - 17 toukokuu, 2025, 13:30Ei voi mihinkään enää luottaa, kun -68 mallin autossa ei edes mittarinlukema pidä paikkaansa :iiiiik:

Jos malttaa lukea molemmat lehtijutut ko autoon liittyen niin huomaa että mailit on hävinny mittarista maahantulorekisteröinnin/katsastuksen ja asiakkaalle luovutuksen välissä  ;)

Mutta siis sen mitä itse kyseistä ihmistä satun tuntemaan niin ihmettelen kyllä että miksi on mokomaan pelleilyyn lähtenyt...
GM only 😉
+Pihatraktori :D

manha

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 17 toukokuu, 2025, 12:20Ostin minäkin aikanaan 305sen 350mppisenä

Itsellenikin on sattunut niin satumainen onni kohdalle,että lähes kaikki 350 letukkani ovat tulleet vette-koneisina ;D
Ajettavaksihan ne on tehty !!

leemu

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 17 toukokuu, 2025, 13:34Jos malttaa lukea molemmat lehtijutut ko autoon liittyen niin huomaa että mailit on hävinny mittarista maahantulorekisteröinnin/katsastuksen ja asiakkaalle luovutuksen välissä  ;)

Mutta siis sen mitä itse kyseistä ihmistä satun tuntemaan niin ihmettelen kyllä että miksi on mokomaan pelleilyyn lähtenyt...

Luin niin huolimattomasti, että en huomannut koko mittarinlukema-asiaa kuin iltapaskan kuvateksissä :coolsmoke:

No, asianlaidan ollessa noin, niin siinähän on kumpikin olleet idiootteja ;D

Tuon ikäisessä autossa ei mielestäni mittarinlukemalla ole mitään merkitystä. Poikkeuksena jos autoa myydään liki ajamattomana säilymänä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: manha - 17 toukokuu, 2025, 14:00Itsellenikin on sattunut niin satumainen onni kohdalle,että lähes kaikki 350 letukkani ovat tulleet vette-koneisina ;D
Mulle on sattunut vain yksi..
Johon itse tiputin kyseisen koneen. :))
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

rb

Lainaus käyttäjältä: leemu - 17 toukokuu, 2025, 14:22Tuon ikäisessä autossa ei mielestäni mittarinlukemalla ole mitään merkitystä.
Joo..... Kyl paljon nuorempikin auto on just niin hyvässä kunnossa, että kuinka hyvin siitä on huolehdittu.
Auto voi olla vanha ja paljon ajettu, mutta jos huollot on tehty ajallaan ja ongelmien tullen ne on asiallisesti korjattu, niin sen kunto saattaa olla paljon parempi kun kymmenvuotiaalla, jonka huoltokirjaan ei ole liiemmin leimoja kertynyt.. 

'59 Kingswood

Mä oon ollut aina sen verran persaukinen, että oon joutunut ostaan tuontiautojen osalta vaan vanhoja romuja, joissa mittari menee nollille sadantuhannen mailin kohdalla, joten +50-vuotiaassa autossa mittarilukemalla ei ole mitään merkitystä, paitsi jos sen lisäks olis muita luotettavia dokumentteja (esim. vuosittain ja täysin aukottomasti täytetty huoltokirja jne.) Harvemmin on, joten kunto suhteessa hintaan ratkaisee ja mun mielestä aika turha itkeä, jos itseltä on jäänyt jotain huomaamatta...

NonSenCe

Lainaus käyttäjältä: manha - 17 toukokuu, 2025, 14:00Itsellenikin on sattunut niin satumainen onni kohdalle,että lähes kaikki 350 letukkani ovat tulleet vette-koneisina ;D
mulla on vaan yksi chevyn 350 kone, tossa cutlassissa. ja sen lohkon numeroita kun tutkin. sille on kaksi vaihtoehtoa mistä se on voinut olla alunperin, -78 pickup, tai selvästi vanhempi corvette! (sen vuosimallia en muista). jostain syystä oon itte päättänyt aina sanoo ja olettaa että se on kylläkin semmosesta chevyn avolavasta kotosin eikä vettestä. mutta mä sentään aina voisin toisinkin väittää. dekoodaa itte numero jos et usko. hahah.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Stang81

Jotenkin outo keissi, vielä lähinnä myyjänkin osalta. Tuo moottoriasia vähän ihmetyttää, olisi myyjän luullut huomaavan mikä siellä pellin alla jytisee, kun myyntirivissä useampi 302-koneinen auto on ja taitaa olla vieläkin. Ja kyllä ostajakin saisi vähän enempi tutkia, et pitääkö myyntipuheet paikkansa.

Ehkä nykyisen betoniviidakon sananlasku asiaan käy :"Kun kaksi tolloa kohtaa, se oikeuteen johtaa"
I'm trying to keep focused as I drive down the road
On the ditches and the curves and the heavy load
Ain't bitching bout things that aren't in my grasp
Just trying to hold steady on the righteous path

Mudracer

Purin joskus muinoin voortin pikupin ja myin konetta 30kakkosena. Ostaja tuli ja sanoi että ei toi mikään 302 ole vaan 351, saako sen samaan hintaan :)) .

Mikähän mahtoi olla syynä ettei se Clevelandi kelvannu jarkolle?
X

Harri S

El Caminon ostin Kaliforniasta 305:lla mutta se osoittautui Goodwrench 350 moottoriseksi ja 350 laatikkokin oli tuoreesti rempattu.

Ei sinällään väliä kun nostin ne heti dieselin+200r4 tieltä pois, mutta sain niistä myydessä ihan setelirahaa ja ostaja kutosmalibuun valmiin paketin vaihteistopalkkia myöten.

Tuohon uutisen autoon liittyen olisin ite ottanut sen Clevelandin ilomielin Windsorin sijasta kun myyjä kerran sitä tarjosi.
Päätoiminen harrastaja

palontie

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 18 toukokuu, 2025, 10:46Tuohon uutisen autoon liittyen olisin ite ottanut sen Clevelandin ilomielin Windsorin sijasta kun myyjä kerran sitä tarjosi.

Sama..

Mikäs liike ton myi tolle Jarkolle?
Eniten vituttaa kaikki.