Deutznistin tuherrusta

Aloittaja Markok, 26 toukokuu, 2025, 19:01

« edellinen - seuraava »

Markok

Kovaa pesua saanut osakseen, peltejä purettu pois ja uudet renkaat jo maalatuilla vanteilla edellisten ollessa risat.
Pari öljyvuotoa oli vielä mitä aloitin tukkimaan.

Jos tulisi ensi kesäksi kuntoon.

Jussi

Onkos tuossa kokonainen yksi sylinteri koneessa?
En varmasti oo.

Markok

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 27 toukokuu, 2025, 03:12Onkos tuossa kokonainen yksi sylinteri koneessa?

On, mulla on se toinen myös mikä jää entisöimättä.
On sitten kummallekkin koulukunnalle katseltavaa.

Tämän kanssa samasta ladosta tuli vielä puutteellinen ja purettu varaosiksi.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 27 toukokuu, 2025, 03:12Onkos tuossa kokonainen yksi sylinteri koneessa?
Kait sitä vähemmälläkin pärjäisi.

Markok

Miksei, mutta on tuo yksi itselle hyvä määrä.
Vie esimerkiksi vähän polttoainetta ;D

Markok

Raidetangot tuli entisöityä rekordin nupeilla ja uudet suojakumit sekä purettua vähän lisää osia irti että saisi rungon hiottua.

Knobbitieto pläjäyksenä kaikille lukijoille tieto millä ei tee mitään mutta yksipyttyisessä on kääntövarret kummallakin puolella traktoria kun taas ISOISSA malleissa 2 pyttysestä lähtien niitä ei ole kuin koneen vasemmalla puolella.

Smirkelimies

Olikos tämä ilmajäähytteinen? Olen joskus lukenu Vanhat Koneet lehdestä tommosista esittelyitä, vaikuttaa laatukoneilta. Ja hieno muotoilu.  :)

Markok

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 30 toukokuu, 2025, 07:50Olikos tämä ilmajäähytteinen? Olen joskus lukenu Vanhat Koneet lehdestä tommosista esittelyitä, vaikuttaa laatukoneilta. Ja hieno muotoilu.  :)

Joo on ilmajäähdytteinen, monessakin laitteessa vissiin käytetty samaa moottoria eri variaatioilla.
Kaikissa D malleissa sama pytty,mäntä,kanki ja kansi käy, eli ovat vaan laittaneet samaa pakettia jonoon lohko ja kampi erolla. Sanoisinko fiksuksi 8)

6)13 vanhat koneet lehdessä on alkuperäis kuntoisesta D15 esittely.

Pieni varaus on että tästä sitten aikanaan voi tulla myös.