Jussinmäki konkurssiin

Aloittaja LPR, 13 kesäkuu, 2025, 17:34

« edellinen - seuraava »

LPR

Mäkijussi on mennyt konkkaan. Saattaa olla jotain hyödyllistä konkurssimyynnissä. En ole viel ehtinyt katsomaan millä hinnalla myyvät.

https://www.jussinmaki.net/i/tiedote-yrityksemme-on-asetettu-konkurssiin-aloitamme-konkurssimyynnin/90/
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

LPR

Katselin noita sivuja, niin ei kaiketi ole vielä päivitetty mitään konkurssihinnoittelua. On vissiin melko tuore tapaus.

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 13 kesäkuu, 2025, 21:00On vissiin melko tuore tapaus.
Konkurssissa maanantaista 9.6. alkaen kertoo YTJ.

Mulle ihan vieras nimikin, onko toi ollut laajemminkin tunnettu osakauppias? Kohtalaisen paljon tehnyt tappiota viimeisimmillä julkistetuilla tilikausilla.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 13 kesäkuu, 2025, 21:05Konkurssissa maanantaista 9.6. alkaen kertoo YTJ.

Mulle ihan vieras nimikin, onko toi ollut laajemminkin tunnettu osakauppias? Kohtalaisen paljon tehnyt tappiota viimeisimmillä julkistetuilla tilikausilla.
Työvaloja, lisävaloja, sähkövaraosia ym. sähkötavaraa möi reilusti. Eiköhän tuo ollut Lumisen lisäksi yksi suurimpia kotimaisia nettikauppoja alalla.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Pande - 13 kesäkuu, 2025, 21:05Mulle ihan vieras nimikin, onko toi ollut laajemminkin tunnettu osakauppias?
Kaupunkilaiset ei tiedä, kun auton pitkiä valoja tarvitaan ainoastaan katsastuksessa  :rotfl:   
Meillä maalla on eri juttu, kun halutaan nähdä ne hirvet ym. haittaeläimet jo kilometriä ennen kohtaamista :rolleyes:
Ledbarien ym. lisäks valikomassa oli varsin runsaasti muitakin valoja raskaaseen kalustoon ja työkoneisiin. Lisäks atv-puolen varaosaa, aurinkokennoratkaisuja matkailuauto- ym. käyttöön jnejne...
Ja kyllä esim. "meille työhinkin" tilattiin tuolta jonkin verran tavaraa, joten nyt pitää etsiä määrätyille tuotteille uusi toimittaja...

Kyrpov

Täällä on kommunismi vielä valloillaan niin ei varmaan valokauppa kannattanut vaikka muutakin myytiin. Motonetistä korkeintaan se halpa tuikku keulaan jos sitäkään.
Sinä vain

Toyopet

Olisikohan siellä vielä akkuja halvalla...

Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 13 kesäkuu, 2025, 23:34Olisikohan siellä vielä akkuja halvalla...

biltemasta ei ainakaan kannata 60 eurolla 4v takuulla. Sillä saa kumminkin n 200km bensat  :D
Sinä vain

Pande

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 13 kesäkuu, 2025, 22:32Kaupunkilaiset ei tiedä, kun auton pitkiä valoja tarvitaan ainoastaan katsastuksessa  :rotfl:
Mutta konsepti nimeltä katsastus ei välttämättä tule kaikille tutuksi ollenkaan. Lähimpien työkavereiden porukassa minä olen ainoa joka ajaa vanhalla autolla ja joutuu näin olemaan perillä tuollaisesta katsastus-nimisestä asiasta.  ;D

Joo mutta kiitos selvennyksistä, ilmeisesti siis tuolla segmentillä ollut ihan merkittävä toimija.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

palontie

Lainaus käyttäjältä: LPR - 13 kesäkuu, 2025, 21:00Katselin noita sivuja, niin ei kaiketi ole vielä päivitetty mitään konkurssihinnoittelua. On vissiin melko tuore tapaus.

Jospa ois konkkahinnoittelu sellainen että hinnat ois samaa tasoa kun muilla myyjillä,eikä olis Mitään JussiMäki lisää..
Eniten vituttaa kaikki.