Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

rb

https://www.nettimoto.com/kawasaki/z/3333146

Kawasaki KZ 1300
1979

6 800 €



Ihan perus siisti, kun orkkis putketkin vielä kuosissa.

palontie


Janne-Pekka


tevo

Lainaus käyttäjältä: palontie - 06 helmikuu, 2026, 16:31Miten se noin halpa on?


Puolentoistatonnin vempeleestä kovahinta onpi.. ..

palontie


Hurtsi1

Tuo olisi yksi meikäläisen haave laite, toinen olisi V-Max jamppu. Onneksi tai valitettavasti valuuttapako on mulla väärään suuntaan. Ei ole mahiksia kun katella kuvia.

palontie

v-maxeja saa vielä suht edullisesti,möhkölön hinnat on kyllä pilvissä.

sössö

lapsena vmax näytti hienolta, joku vuosi sitte katoin kun jossain näin jonkun vanhemman, että aika hitihatin olonen vekotin kyl suoraa sanottuna.

Hurtsi1

Yksi tuttu sanoi että V-Maxit on ihan paskoja ajo-ominaisuuksiltaan, mutta luulen että mulle se fiilis mikä siitä tulee niin riittäisi. Tällä kaverilla on joku homosohva,pari vuotta vanha yamaha jossa on kaikki prätkässä saatavissa olevat varusteet. Voi olla että arvostamme hiukan eri asioita moottoripyöräilyssä tämän kaverin kanssa.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 08 helmikuu, 2026, 08:54Yksi tuttu sanoi että V-Maxit on ihan paskoja ajo-ominaisuuksiltaan, mutta luulen että mulle se fiilis mikä siitä tulee niin riittäisi. Tällä kaverilla on joku homosohva,pari vuotta vanha yamaha jossa on kaikki prätkässä saatavissa olevat varusteet. Voi olla että arvostamme hiukan eri asioita moottoripyöräilyssä tämän kaverin kanssa.
Samaa kuullut jo aikoinaan että vähän elävä runkoinen olisi. Samat haaveet meillä näköjään.  ;D

palontie

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 helmikuu, 2026, 06:10lapsena vmax näytti hienolta, joku vuosi sitte katoin kun jossain näin jonkun vanhemman, että aika hitihatin olonen vekotin kyl suoraa sanottuna.

Melko kummallisen näköinen se oli tullessaan mun mielestä ja on vieläkin.

rb

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 08 helmikuu, 2026, 08:54Yksi tuttu sanoi että V-Maxit on ihan paskoja ajo-ominaisuuksiltaan, mutta luulen että mulle se fiilis mikä siitä tulee niin riittäisi.
Kevään tullen painelet johonkin prätkäkauppaan ja käyt koeajamassa.
V-Max on on omanlaisensa ja tiettyyn ominaisuuteen tottumaton ei siitä tykkää.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 08 helmikuu, 2026, 08:54Yksi tuttu sanoi että V-Maxit on ihan paskoja ajo-ominaisuuksiltaan, mutta luulen että mulle se fiilis mikä siitä tulee niin riittäisi. Tällä kaverilla on joku homosohva,pari vuotta vanha yamaha jossa on kaikki prätkässä saatavissa olevat varusteet. Voi olla että arvostamme hiukan eri asioita moottoripyöräilyssä tämän kaverin kanssa.
Fiilismotskarit on mukavia, mutta jos joku niissä alkaa ärsyttämään niin ajokilsoja ei ihan hirveesti tule alun jälkeen.

Hurtsi1

Tuo on ehkä totta mitä sössö sanoo,mutta jokaisessa pyörässä on varmaan omat omituisuutensa. Mulla ei ole kun kolmesta prätkästä kokemusta mutta jokainen ärsytti jollain osa alueella ja jollain olivat ihan OK. 750 gsxf Suzuki vm-00, 1000 CBR Honda vm -99 ja viimeisin -79 Honda cb 750 k joka oli museopeli. Yleispyöränä minusta paras oli Suzuki, Cebari oli liian kyykky minun kropalle ja museo Hondaa ei saatu ikinä toimimaan niin kun sen olisi kuulunut(kolme moottoripyörä korjaamoa sitä koitti korjata mutta ei vain alkanut toimia) Siinä oli jännä vika, jos pyörä seisoi pitempään kun pari päivää niin aina lähti käyntiin kolmella pytyllä. Kaasarit huollettiin,pestiin vaihdettiin osia ja säädettiin mutta vika pysyi. Piti olla varatulppia kotona ja aina pääsi liikkeelle kun vaihtoi sen yhden tulpan. Lisäksi se tulppa oli aina jompi kumpi keskimmäinen. Jälkeenpäin kun sen myin ja kerroin tästä ongelmasta uudelle omistajalle niin se ei tuntunut olevan ongelma. Liekö tiesi mistä kenkä puristi. Silloin jäin miettimään olisiko tulpan lämpöarvoa muuttamalla alkanut toimia.

Bantam