Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: sössö - 03 maaliskuu, 2026, 15:59onhan pvkin solifer vaikkei sillä mitään tekoa soliferin kanssa ole ymmärtääkseni muuta kuin solifer on maahantuoja. Toi on kai puchin tekele kokonaan.
Näin on mutta nimeä käytettiin että on tuttu merkki kaupitella.

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 03 maaliskuu, 2026, 14:10https://www.nettimoto.com/tunturi/magnum/3340664

Tunturi Magnum
1982




Se ei sit saavuttanu ihan samaa suosiota kun PV..

Kumma juttu.Paljon kivamman näköinen kun monkeyt ja pevetit.Mä en muista tuollaista edes nähneeni.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 03 maaliskuu, 2026, 15:55Tunturina sitä kaupattiin ja mainostettiin.

Mullakin oli 70-luvulla Tunturi-Puch skootteri. Tunturina sitäkin myytiin.

rb

Chopperista puheen ollen.
Mun mielestä se on jotain tollaista:

https://www.nettimoto.com/harley-davidson/shovel/3340983

Harley-Davidson Shovel
1972




Tosin selkänojan ja pakoputket olisin jättänyt vähän lyhyemmäksi..

sössö

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 03 maaliskuu, 2026, 17:12Mullakin oli 70-luvulla Tunturi-Puch skootteri. Tunturina sitäkin myytiin.
Oliko se 60cc malli?

rb

https://www.nettimoto.com/kawasaki/z/3341136

Kawaski Z 1300
1979




Ihan kohtuu siistiltä toikin näyttäs..

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 03 maaliskuu, 2026, 19:40Chopperista puheen ollen.
Mun mielestä se on jotain tollaista:

https://www.nettimoto.com/harley-davidson/shovel/3340983

Harley-Davidson Shovel
1972




Tosin selkänojan ja pakoputket olisin jättänyt vähän lyhyemmäksi..


Pinna vanteet pitäis laittaa.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: sössö - 03 maaliskuu, 2026, 21:32Oliko se 60cc malli?

Joo, tarkemmin vielä 59 kuutioinen. Yllättävän vauhdikkaalta se tuntui Tunturi Sportin jäljiltä, se jäi mieleen.

Tämän näköinen ja värinenkin.



Bantam

Lainaus käyttäjältä: rb - 03 maaliskuu, 2026, 19:40Chopperista puheen ollen.
Mun mielestä se on jotain tollaista:

https://www.nettimoto.com/harley-davidson/shovel/3340983

Harley-Davidson Shovel
1972




Tosin selkänojan ja pakoputket olisin jättänyt vähän lyhyemmäksi..

"Captain America" tulee itselle vähän  mieleen. Varmaan sitä alkukantaista chopperfiilistä tosta löytyy.


palontie

Parasta choppertyyliä nuo 60-80 luvun, samaa sarjaa myös Swedish stylet.

palontie

Kauhee Kopterikuume aina tulee kun ton tyylisiä tulee myyntiin :D

Bantam


rb


rb

https://www.nettimoto.com/puch/dakota/3342062

Puch Dakota
1977




Taas on kovin oudon näköistä mopedia.  ???

Bantam

1977 Yamaha RD125 DX



https://www.facebook.com/marketplace/item/925824909912173

1500e ei tunnu liialta ulkoasuun suhteutettuna.