Nettimotosta bongattua

Aloittaja palontie, 28 helmikuu, 2020, 21:19

« edellinen - seuraava »

pantera

Polariksella oli Victory myös, loppuks se kokonaan vai myytiinkö jonnekkin?
Jossain vaiheessa olin ostohousut jalassa sellaseen Victory kasipalloon, mutta johkai rahattomuuteen tai muuhun merkityksettömään tekosyyhyn se sitten kuivui..

rb

https://www.nettimoto.com/suzuki/gs/3343355

Suzuki GS 1000 S
1981




Tai siis 79 kun tiedettiin, että verotus tulee putoamaan, niin sillä Bensov uskalsi tuoda noita useamman.
Kaikki ei kuitenkaan mennyt kaupaksi ja sit noita myytiin ylivuotisina.

rb


rb

https://www.nettimoto.com/buell/1125r/3344158

Buell 1125R
2009




Buell on ihan jees, mutta etukatteen suunnittelijalla ei ole ollut ihan paras päivä.
Et miks helvetissä toi kuono on pitänyt työntää noin pitkälle. ??? 

sössö

jos sinne alle mahtuu paremmin tms.

rb

Tai sitten suunnittelija on Japanilaisen alakulttuurin harrastaja.. ;D


rb


rb

https://www.nettimoto.com/royal-enfield/bullet/3345049

Royal Enfield Bullet
1951




Tossa taustalla olevassa autossa. Kylkimerkki antaa varmistusmaasta osviittaa ja niin vahva kylkilinja, että tosta Pande varmaan osaa jo sanoa, että mikä se on? 

Harri S


rb


Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 12 maaliskuu, 2026, 11:43Tossa taustalla olevassa autossa. Kylkimerkki antaa varmistusmaasta osviittaa ja niin vahva kylkilinja, että tosta Pande varmaan osaa jo sanoa, että mikä se on? 
Näin se oli kuten Harri jo sanoi. Riumppi Toukokuun Kukka.


Harri S

Meillä oli lapsuudessa pihassa leikkimökkinä tuommonen Mayflower, isä sen siihen naapurista sitä tarkoitusta varten hankki. Moottori ja akselit siitä tosin uupui mutta muuten kokonainen auto. Yhtään lasia ei silti siitäkään rikottu.

rb

https://www.nettimoto.com/kawasaki/z/3345362

Kawasaki Z 900
1976




Ei nyt ihan kukkanen, mut ei oo karmee pyyntikään..

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 maaliskuu, 2026, 16:05Näin se oli kuten Harri jo sanoi. Riumppi Toukokuun Kukka.


Sirpin, harpin ja kulmaraudan risteytys...  O0

rb

https://www.nettimoto.com/yamaha/yz/3346399

Yamaha YZ 490
1989




"ainut -89 vuosimallia Suomessa"  Joo, kun Arvidson tais tuoda viimeiset neljäysikympit 1987.
88 olin kesätöissä firmassa, jolla oli Jammun edustus ja olisin saanut ostaa ylivuotisen tosi sopivasti, mut eihän mulla opiskelijana ollut sitä vähää ja se on jälkikäteen vähän ketuttanut. :(