Jyväskylä 10.1-26

Aloittaja tamrokki, 08 tammikuu, 2026, 11:02

« edellinen - seuraava »

tamrokki

Gary Grand

Nyt vasta pisti silmään tuo pieni punainen teksti.. :o Pitääkö olla huolissaan?

Lassi

Eikös se tuolleen ollut viimekskin. Ja kaikki myyjät sekaisin.
Ostin ainakin pari keenerityttötaulua kotiin ja mopon valon. Eli mitään väliä ole mitä mainoksessa lukee?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 tammikuu, 2026, 11:16Pitääkö olla huolissaan?
Ei tarvi, ei niitä kukaan sulta väkisin tule ostamaan jos et vie itse tarjolle.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Lassi - 08 tammikuu, 2026, 15:28Eikös se tuolleen ollut viimekskin. Ja kaikki myyjät sekaisin.
Ostin ainakin pari keenerityttötaulua kotiin ja mopon valon. Eli mitään väliä ole mitä mainoksessa lukee?
Minäkin kerran kävin ja hankintana oli putkiradio.

Markok

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 tammikuu, 2026, 11:16Nyt vasta pisti silmään tuo pieni punainen teksti.. :o Pitääkö olla huolissaan?

Justiin pakkasin sulle autonosa paketin valmiiksi reppuun odottamaan.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Markok - 08 tammikuu, 2026, 18:20Justiin pakkasin sulle autonosa paketin valmiiksi reppuun odottamaan.
Ainiin, tuosta huolissaan...  :rolleyes:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Markok - 08 tammikuu, 2026, 18:20Justiin pakkasin sulle autonosa paketin valmiiksi reppuun odottamaan.
:P

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 08 tammikuu, 2026, 23:39Ainiin, tuosta huolissaan...  :rolleyes:
En mä tuosta MarkoK paketista.

Enemmän mahdollisten auton/osien myyjien pöydillä lojuvista kamppeista jotka alkaa kuiskutella mun nimeä..😳

Markok

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 tammikuu, 2026, 09:29:P
En mä tuosta MarkoK paketista.

Enemmän mahdollisten auton/osien myyjien pöydillä lojuvista kamppeista jotka alkaa kuiskutella mun nimeä..😳

Alku vilkaisulla kun paikalla oli 2/3 myyjistä ei välttämättä ihan sydämen väliin jättävää löytöä ole mutta.. huominen kertoo totuuden.