Jeep ketju

Aloittaja Ranee, 10 tammikuu, 2020, 22:51

« edellinen - seuraava »

Ranee

Menee yli asteikon heti startin jälkeen ja vastus nousee äärettömäksi. Oomia näyttää paineettomana

Joskus on vähän olevinaan toiminu
Kertomuksia retkiltä https://reissuajat.blogspot.com/

Kyrpov

Kuulostaa vialliselta anturilta jos ääretön vastus
Sinä vain

Ranee

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 11 heinäkuu, 2020, 18:19Kuulostaa vialliselta anturilta jos ääretön vastus

Niin minustakin, silloin joskus kun sen vaihdoin eikä vika korjaantunut niin ajattelin vian olevan muualla enkä miettinyt enempää
Eli se uusi oli valmiiksi rikki, tai tarkoitettu merkkivalon kanssa
Nyt olisi vaan hauska tietää millasia vastuksia pitäisi olla

Uusi anturi onkin menossa seuraavaan rokkiauton tilaukseen
Kertomuksia retkiltä https://reissuajat.blogspot.com/

HendriXXX

Lainaus käyttäjältä: Ranee - 11 heinäkuu, 2020, 16:33Menee yli asteikon heti startin jälkeen ja vastus nousee äärettömäksi. Oomia näyttää paineettomana

Joskus on vähän olevinaan toiminu
Mulla oireili just noin hajanainen paineanturi. Eipä kyllä tullu sillon niiden eroja mitattua..  ::)
Standard motor partsin anturi siellä on ollu nyt 5v ja on toiminu. Kopkop.

Ranee

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 11 heinäkuu, 2020, 21:18Mulla oireili just noin hajanainen paineanturi. Eipä kyllä tullu sillon niiden eroja mitattua..  ::)
Standard motor partsin anturi siellä on ollu nyt 5v ja on toiminu. Kopkop.

Mulla ollut Jamantilta ostettu anturi nyt yli kymmenen vuotta tilassaan ja aattelin että pitäskö tilanteelle tehdä jonain vuonna jotain
Kertomuksia retkiltä https://reissuajat.blogspot.com/

rane58

Myyntipalstalla Jeep ZJ, vähän mainostusta....  :rolleyes:
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rane58 - 28 heinäkuu, 2020, 02:22Myyntipalstalla Jeep ZJ, vähän mainostusta....  :rolleyes:
Myyntipalstalle pistin pari kysymystä autosta.. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Ranee

Tuon 2.5 litrasen -92 opiskelijamoottorin kanssa taas vähän ihmettelyä

Moottorin kartta tuntuu kantikkaalta, varsinkin puolilämpösenä
Siis kiihdyttäessä kierrosten noustessa tuntee selkeästi nykäyksiä kun moottori lähtee vetämään paremmin

Onko tämä ominaisuus vai voisko joku anturi tai ecm temppuilla
Kertomuksia retkiltä https://reissuajat.blogspot.com/

Kyrpov

Tulpat johdot ym bensasuti ymhän oli kunnossa?
Sinä vain

Ranee

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 13 elokuu, 2020, 21:13Tulpat johdot ym bensasuti ymhän oli kunnossa?

On ne vaihdettu, sitä en tiiä että onko ne kunnossa

Ja tää ei nykimällä nyi vaan tehoa tulee lisää silmän räpäyksessä
Kertomuksia retkiltä https://reissuajat.blogspot.com/

rane58

 ;) -Ettei joku ole moottoriin viritellyt turboa....?  ;D

-Vitsi, vitsi....  :-[
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

HendriXXX

Tuossa eilen kirjottelin tuonne "tänään tallilla" ketjuun tuosta jeepulin jäähdydysneste huuhtelu hommelista.

Mähän mittailin eilen varsin niitä puhallusilman lämpötiloja niistä tuulilasin rööreistä, mut tuossa aamusella annoin sille pari uutta huuhtelukertaa (edelleen tulee ruostelitkua) sille ja uusintamittaus anto +67°C:n lämpötilan.

Siinä samalla mittasin myös jalkatilan rööreistä puhallinlämmöt ja sieltähän sitä tuntu riittävän.. mittari näytti +79°C:n lukemia ja ei kättä kestäny pitää siinä suuttimen edessä. :o

Miksiköhän tuossa on noin suuri ero lattian ja tuulilasin välillä? Kenno kyllä tuntuu antavan lämpöä ihan urakalla, mut tuulilasille asti ne ei kaikki tule..

timant

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 19 elokuu, 2020, 10:49Tuossa eilen kirjottelin tuonne "tänään tallilla" ketjuun tuosta jeepulin jäähdydysneste huuhtelu hommelista.

Mähän mittailin eilen varsin niitä puhallusilman lämpötiloja niistä tuulilasin rööreistä, mut tuossa aamusella annoin sille pari uutta huuhtelukertaa (edelleen tulee ruostelitkua) sille ja uusintamittaus anto +67°C:n lämpötilan.

Siinä samalla mittasin myös jalkatilan rööreistä puhallinlämmöt ja sieltähän sitä tuntu riittävän.. mittari näytti +79°C:n lukemia ja ei kättä kestäny pitää siinä suuttimen edessä. :o

Miksiköhän tuossa on noin suuri ero lattian ja tuulilasin välillä? Kenno kyllä tuntuu antavan lämpöä ihan urakalla, mut tuulilasille asti ne ei kaikki tule..

Kennon tukkoisuuskin voi tuon aiheuttaa ettei tuulilasille tule lämpöä.. ohjattiinko tuossa läpillä ilma vai?

HendriXXX

Vaihdoin kennon n. 3v sitten. En usko että on kovin tukossa kun kennolta palaava letku on aivan hemmetin kuuma.. eli neste kyllä kiertää. Jos se ois tukossa niin eipä sitä kuumaa tulisi sinne jalkatilaankaan.

Nyt ku on x kpl huuhteluita ja hapotteluja takana niin vaikuttihan tuo ainaki koppiin tuleviin lämpöihin. Nyt ku lätkäsin jo glykolitki sisään ja mittasin ni kyllä nyt antaa +70°C:n lämmöt lasillekki.

Näissähän zj jeepeissä on ollu muistaakseni joidenki lämppärikotelon läppien kans ropleemaa. Muistelen lukeneeni semmoisista jostain. Voihan siellä ollakki joku kläppä paskana joka sitte tekee tuon lämpöeron. Olokoon prkl.. en jaksa alkaa ropaamaan, eikä ole paikkaakaan purkaa tuota.

Kyrpov

Tää nyt ei suhun liity kun oot jo kennon vaihtanut, mutta eikös jossain tapauksissa tulikuuma paluuletku ole oire tukkoisesta kennosta? Kalkkeutunut kenno mikä haihduta lämpöä niin vesi tulee kuumana sisään ja kuumana ulos?
Sinä vain